Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
qua benamingen refereren ze ook terug wat meer naar de E39; 523i en 528i. Worden dus naar goede gewoonte bij de facelift door 525i en 530i vervangen
En een 530d is nauwelijks trager dan een 535i. Dit gaat weer een wagen zijn die je nauwelijks in benzineversie gaat tegenkomen in ons landje, wat niet meer dan logisch is met zo'n motoren...
Ow dat is idd heel erg dichtbij. Volgens mij kan ik me dat nu ook herinneren dat hij uit die buurten kwam. Lees net dat hij zelfs opgroeide in Echt. Hoe weet jij trouwens waar ik woon Geezer?
Je postte es iets van de bmw garage in echt. + ik woon kort bij maaseik, dan onthou je zoiets.
supervette kar!!!!
zeker kanshebber om mijn E61 te vervangen , maar ik ga de kinderziektes aan mij laten passeren , en een jaartje wachten , tegen dan is er de touring en het M pack , en daar dan een 3.5 diesel in met een dikke velg eronder ...meer moet ne mens niet hebben .
qua benamingen refereren ze ook terug wat meer naar de E39; 523i en 528i. Worden dus naar goede gewoonte bij de facelift door 525i en 530i vervangen
En een 530d is nauwelijks trager dan een 535i. Dit gaat weer een wagen zijn die je nauwelijks in benzineversie gaat tegenkomen in ons landje, wat niet meer dan logisch is met zo'n motoren...
De keuze benzine of diesel maakt ge toch niet voornamelijk op basis van welke de snelste is? Ok vroeger moest ge wel voor benzine gaan als het wat vooruit moest gaan maar die tijden zijn toch al een hele tijd voorbij.
520d, 525d en 530d krijgen dezelfde dubbele uitlaat links.
520d met dubbel uitlaatje. Jammer. HAd leuk geweest moest je zo toch nog een zescilinder kunnen herkennen. Nu ga je helemaal geen onderscheid zien tussen al die leasing 520d's en de zescilinders.
Je postte es iets van de bmw garage in echt. + ik woon kort bij maaseik, dan onthou je zoiets.
Ja de Maassche in Echt is mijn dealer. Dan wonen we dus niet ver van elkaar vandaan. Maaseik vind ik overigens wel . Zeker de markt met terrasjes in de zomer.
Ja de Maassche in Echt is mijn dealer. Dan wonen we dus niet ver van elkaar vandaan. Maaseik vind ik overigens wel . Zeker de markt met terrasjes in de zomer.
Ja, de markt is leuk in de zomer, alleen jammer dat je er niet meer overal mag parkeren, stonden eerst altijd mooie wagens met mooi weer.
Kurze Überhänge, eine aufrecht stehende Doppelniere, markante Sicken in der Motorhaube, eine coupéhafte Dachlinie sowie Motoren mit einem Leistungsspektrum von 204 bis hin zu 407 PS - das sind die Eckdaten des neuen BMW 5er, der ab 2010 die obere Mittelklasse aufmischen will.
520d met dubbel uitlaatje. Jammer. HAd leuk geweest moest je zo toch nog een zescilinder kunnen herkennen. Nu ga je helemaal geen onderscheid zien tussen al die leasing 520d's en de zescilinders.
Daar ben ik het volledig mee eens.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment