Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ik heb daarnet ook een 530d uitgeteld met dezelfde uitrusting als de 740d die ik in bestelling heb. Bruto kom ik op dezelfde prijs uit als wat ik voor mijn 740d ga betalen. Op de 5 zal nog wel een mooie korting afgaan, maar meer dan een paar duizend euro zal dat niet zijn. Lang leve de crisis met de hoge kortingen en de overnamepremies...
      Dan neem ik aan dat je bij de prijs van de 740d de overnameprijs is afgetrokken? Zou ik eventueel via pm mogen weten hoeveel korting je kreeg op je 7 (die eigelijk ook nog een nieuw model is, zot dat ze daar hoge kortingen op geven eigenlijk)?

Comment

• Verre van mis idd, maar helemaal niet verrassend en eerder aan de brave kant. Nu ja, dat waren de meeste 5-reeksen tot nog toe. Mss hoopte ik op iets te veel na het Bangle-tijdperk.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten

Grote remschijven!

Comment

• sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Hier zijn de oranje standlichtjes goed te zien

sigpic

Comment

• Zie dit aankomen in je binnenspiegel

sigpic

Comment

• Weet niet waarom maar ik vind 528i wel lekker staan

sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Dan neem ik aan dat je bij de prijs van de 740d de overnameprijs is afgetrokken? Zou ik eventueel via pm mogen weten hoeveel korting je kreeg op je 7 (die eigelijk ook nog een nieuw model is, zot dat ze daar hoge kortingen op geven eigenlijk)?
                    Neen, hiervan is de overnameprijs van onze 530d niet afgetrokken.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• BMWMB, kan je de titel aub veranderen in "BMW F10 5-Reeks"?

Comment

Dus jij hebt kunnen onderhandelen dat je een 740d hebt voor de prijs van een 530d met dezelfde opties?

Comment

• Moet er de komende tijd nog wat naar kijken, maar eerste indruk...

Positief:
                          • Achterkant (vorige was ook knap, daar niet van)
                          • Voorkant (rooster iets minder diep dan 7)
                          • Interieur
                          • Kleurkeuzes (cf. filmpje met de exterieur en interieurmogelijkheden)
                          • Dubbele uitlaat voor 520d (mag wel op een motor met meer dan 180 PK, vind ik)
                          • Verchroomde nieren op alle modellen (idem as above)
                          • Standaard 17" (niets lelijker dan een E60 op 16")
                          • Standaard redelijk uitgebreide airco incl. restwarmtefunctie

Negatief:
                          • Zijkant, met de wigvorm/vouw van de 3-serie (geeft de indruk gewoon een lange 3 te zijn)
                          • Dwarse lijn van de motorkap boven de nieren (ziet er erg slordig uit)
                          • De vorige was ik nu net zo mooi gaan vinden na z'n facelift, dit is iets braver
                          • 520d is pas leverbaar in 3e kwartaal 2010

Al bij al: ik zou niet twijfelen. Het interieur is waanzinnig knap, het ding zal sowieso super rijden (incl. 520d) en de looks zijn op z'n minst acceptabel in het juiste kleur. Zo eentje voor mij:

BMW 520d F10
                          Tiefseeblau + beige/zwart leder interieur
                          Basisprijs 39,950
                          Metaalkleur 980
                          Leder 2,010
                          Houtinleg 530
                          Zetelverwarming 380
                          Sportstuur 140
                          Park distance control 810
                          Neerklapbare achterbank 500
                          Elektrochromatische spiegel 210
                          Navigatie Business 1,840

Totaalprijs: 47,350

Spijtig van de crisis, tot voor kort stond dit (minus een paar kleinere opties die zelf wel bij te passen vallen) op de carlist waar ik de volgende keer uit kan kiezen. Hopen op betere tijden!
                          Last edited by ; 23/11/2009, 23:26.

Comment

10,5 % BTW dan?

Comment

• Prachtige kont!!

Knappe auto, alleen vind ik het spijtig dat z'n flank als je'm schuin langsvoor bekijkt zo E90-achtig aandoet...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                BMWMB, kan je de titel aub veranderen in "BMW F10 5-Reeks"?
                                Kwestie van scherp blijven idd
                                sigpic

Comment

• De derde diesel is de 530d. Daarvan levert de zes-in-lijn 245 pk. De voorlopige topper kan in 6,3 seconden van 0 naar 100 km/u en de topsnelheid is begrensd op 250 km/u. Gemiddeld lust deze uitvoering 6,3 liter op 100 km en hoest hij 162 gram CO2 per kilometer naar buiten.

Wat een ziekelijke waardes . Voor mij een 530d, alstublieft.

Comment

• ik had beter verwacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

Dus jij hebt kunnen onderhandelen dat je een 740d hebt voor de prijs van een 530d met dezelfde opties?
                                      Zie pm...
                                      OO 00 OO

Comment

10,5 % BTW dan?
                                        Ook niet...
                                        OO 00 OO

Comment

En eindelijk echte paddles aan het stuur met links "-" en rechts "+".
                                          vraag me af vanaf welke motorisatie die erop staan...

of misschien altijd bij een automatic...
                                          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

Working...
                                          X