Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenvraag me af vanaf welke motorisatie die erop staan...
of misschien altijd bij een automatic...
Edit: zoals TomT zegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenvraag me af vanaf welke motorisatie die erop staan...
of misschien altijd bij een automatic...
Wat me ook opvalt is dat de 530d ook nog steeds in manuele versie beschikbaar is.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenzouden die van België er ver boven liggen?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Wajo, de neus en silhouet zijn echt vet!
in tegenstelling tot de meeste ben ik nog niet overtuigd van dat kontje, op de foto's vind ik het niet zo waw, maar op bewegende beelden dan weer wel...
tof dat ze middenconsole hebben aangepakt, maar je kan hem nu toch wel moeilijk open doen als je rijdt en moet schakelen?
stel u deze wagen voor, nog meer gedrongen, uitgeklopte wielkasten, subtiele spoiler/splitter, typisch M-slots achter de voorwielen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDie van Nederland in ieder geval welHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenzouden die van België er ver boven liggen?OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenHoe komt het dat de zwaarste diesel "maar" een x30d is? Waarom geen x35d?OO 00 OO
Comment
-
er staan wel wat interessante dingen nu standaard op:
cruisecontrol met remfunctie
keyless starten
automatische klimaatregeling (misschien was dit ook al op de huidige)
automatische lichten
regensensor
bekerhouders voorraan en achteraan
armsteun met opbergvak
Personal profile??
Aux in
Control Display 7", hochauflösender Farbbildschirm
controller op middenconsole (iDrive?)
da's in mijn ogen een zeeeeer complete wagen als standaard!!
dan kunnen we eens zotter doen naar motorisatie hé
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIn D hebben ze een lager BTW-tarief, nl. 19,5%. Als je deze prijzen dus aanpast aan ons BTW-tarief zal je zeer kort bij de juiste prijs komen.
helaas pindakaas voor onze noorderburenHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken maar dat gedoe met de 520d 525d 530d 535d is een discutie die zich bij mij niet afspeelt op het niveau van hoeveel Biv wil ik betalen dan kies ik welke motor ik neem.
Er is al snel 10 a 12000 euro verschil in prijs tussen instapmodellen 520d en 535d dan ga je toch niet de biv uw keuze laten bepalen. Dat kan natuurlijk wel een rol spelen maar het totaal budget dat je wil uitgeven en de opties die je wil zijn toch wat mij betreft veel belangrijker. Biv is maar een klein aandeel in die uitgave daar ga laat ik mijn keuze niet van afhangen.
Je moet toch zeker voor de tofste opties 15 a 20.000 euro bijtellen, leder, versnellingsbak, confortstoelen, memory, velgen, airco, navigatie, ne goede radio eventueel mtech pack enz.. je zit er snel aan. Bij mij is dat eerder, dat is mijn budget in deze reeks, dat zijn de opties die ik zeker wil en de motor zelf is een optie gelijk een andere die ik groter of kleiner neem naargelang het budget dat er nog overschiet na de verplichte opties die ik zeker wil, zeker in deze klasse wagen die geen sportkar is maar een confortabele cruiser die al of niet pittig of heel pittig is.
Confort is veel belangrijker voor het clientiele van deze wagen, iets wat niet alle 2O jarigen snappen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenIk kan natuurlijk niet voor anderen spreken maar dat gedoe met de 520d 525d 530d 535d is een discutie die zich bij mij niet afspeelt op het niveau van hoeveel Biv wil ik betalen dan kies ik welke motor ik neem.
Er is al snel 10 a 12000 euro verschil in prijs tussen instapmodellen 520d en 535d dan ga je toch niet de biv uw keuze laten bepalen. Dat kan natuurlijk wel een rol spelen maar het totaal budget dat je wil uitgeven en de opties die je wil zijn toch wat mij betreft veel belangrijker. Biv is maar een klein aandeel in die uitgave daar ga laat ik mijn keuze niet van afhangen.
Je moet toch zeker voor de tofste opties 15 a 20.000 euro bijtellen, leder, versnellingsbak, confortstoelen, memory, velgen, airco, navigatie, ne goede radio eventueel mtech pack enz.. je zit er snel aan. Bij mij is dat eerder, dat is mijn budget in deze reeks, dat zijn de opties die ik zeker wil en de motor zelf is een optie gelijk een andere die ik groter of kleiner neem naargelang het budget dat er nog overschiet na de verplichte opties die ik zeker wil, zeker in deze klasse wagen die geen sportkar is maar een confortabele cruiser die al of niet pittig of heel pittig is.
Confort is veel belangrijker voor het clientiele van deze wagen, iets wat niet alle 2O jarigen snappen.
Zie mijn vorige post: I qoute again;
er staan wel wat interessante dingen nu standaard op:
cruisecontrol met remfunctie
keyless starten
automatische klimaatregeling (misschien was dit ook al op de huidige)
automatische lichten
regensensor
bekerhouders voorraan en achteraan
armsteun met opbergvak
Personal profile??
Aux in
Control Display 7", hochauflösender Farbbildschirm
controller op middenconsole (iDrive?)
da's in mijn ogen een zeeeeer complete wagen als standaard!!Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDe keuze benzine of diesel maakt ge toch niet voornamelijk op basis van welke de snelste is? Ok vroeger moest ge wel voor benzine gaan als het wat vooruit moest gaan maar die tijden zijn toch al een hele tijd voorbij.
Comment
Comment