Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
    vraag me af vanaf welke motorisatie die erop staan...

    of misschien altijd bij een automatic...
    Enkel bij de sportautomaat.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
      vraag me af vanaf welke motorisatie die erop staan...

      of misschien altijd bij een automatic...
      Als je de 8-traps sportautomaat aanvinkt in de optielijst. Die is met elke motorisatie beschikbaar.

      Edit: zoals TomT zegt.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
        vraag me af vanaf welke motorisatie die erop staan...

        of misschien altijd bij een automatic...
        Is inbegrepen bij de 'sport'automatische versnellingsbak. Deze versnellingsbak is in optie op elke versie beschikbaar en kost in Duitsland €150 meer dan de 'gewone' automatische versnellingsbak.

        Wat me ook opvalt is dat de 530d ook nog steeds in manuele versie beschikbaar is.
        OO 00 OO

        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          zouden die van België er ver boven liggen?
          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
            zouden die van België er ver boven liggen?
            Die van Nederland in ieder geval wel
            sigpic

            www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

            Comment


            • Wajo, de neus en silhouet zijn echt vet!
              in tegenstelling tot de meeste ben ik nog niet overtuigd van dat kontje, op de foto's vind ik het niet zo waw, maar op bewegende beelden dan weer wel...

              tof dat ze middenconsole hebben aangepakt, maar je kan hem nu toch wel moeilijk open doen als je rijdt en moet schakelen?

              stel u deze wagen voor, nog meer gedrongen, uitgeklopte wielkasten, subtiele spoiler/splitter, typisch M-slots achter de voorwielen...

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                Die van Nederland in ieder geval wel
                'k voel met je mee
                Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

                Comment


                • Hoe komt het dat de zwaarste diesel "maar" een x30d is? Waarom geen x35d?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                    zouden die van België er ver boven liggen?
                    In D hebben ze een lager BTW-tarief, nl. 19,5%. Als je deze prijzen dus aanpast aan ons BTW-tarief zal je zeer kort bij de juiste prijs komen.
                    OO 00 OO

                    Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                      Hoe komt het dat de zwaarste diesel "maar" een x30d is? Waarom geen x35d?
                      BMW zal nooit een nieuw model met alle motoren voorstellen. De 520d zal zo pas vanaf september 2010 beschikbaar worden en ik verwacht dat de 535d samen met het M-sportpakket in 2011 zal beschikbaar worden.
                      OO 00 OO

                      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                      Comment


                      • er staan wel wat interessante dingen nu standaard op:

                        cruisecontrol met remfunctie
                        keyless starten
                        automatische klimaatregeling (misschien was dit ook al op de huidige)
                        automatische lichten
                        regensensor
                        bekerhouders voorraan en achteraan
                        armsteun met opbergvak
                        Personal profile??
                        Aux in
                        Control Display 7", hochauflösender Farbbildschirm
                        controller op middenconsole (iDrive?)

                        da's in mijn ogen een zeeeeer complete wagen als standaard!!

                        dan kunnen we eens zotter doen naar motorisatie hé
                        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          In D hebben ze een lager BTW-tarief, nl. 19,5%. Als je deze prijzen dus aanpast aan ons BTW-tarief zal je zeer kort bij de juiste prijs komen.
                          super!

                          helaas pindakaas voor onze noorderburen
                          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

                          Comment


                          • Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken maar dat gedoe met de 520d 525d 530d 535d is een discutie die zich bij mij niet afspeelt op het niveau van hoeveel Biv wil ik betalen dan kies ik welke motor ik neem.

                            Er is al snel 10 a 12000 euro verschil in prijs tussen instapmodellen 520d en 535d dan ga je toch niet de biv uw keuze laten bepalen. Dat kan natuurlijk wel een rol spelen maar het totaal budget dat je wil uitgeven en de opties die je wil zijn toch wat mij betreft veel belangrijker. Biv is maar een klein aandeel in die uitgave daar ga laat ik mijn keuze niet van afhangen.

                            Je moet toch zeker voor de tofste opties 15 a 20.000 euro bijtellen, leder, versnellingsbak, confortstoelen, memory, velgen, airco, navigatie, ne goede radio eventueel mtech pack enz.. je zit er snel aan. Bij mij is dat eerder, dat is mijn budget in deze reeks, dat zijn de opties die ik zeker wil en de motor zelf is een optie gelijk een andere die ik groter of kleiner neem naargelang het budget dat er nog overschiet na de verplichte opties die ik zeker wil, zeker in deze klasse wagen die geen sportkar is maar een confortabele cruiser die al of niet pittig of heel pittig is.

                            Confort is veel belangrijker voor het clientiele van deze wagen, iets wat niet alle 2O jarigen snappen.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                              Damn you's a sexy b*tch

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken maar dat gedoe met de 520d 525d 530d 535d is een discutie die zich bij mij niet afspeelt op het niveau van hoeveel Biv wil ik betalen dan kies ik welke motor ik neem.

                                Er is al snel 10 a 12000 euro verschil in prijs tussen instapmodellen 520d en 535d dan ga je toch niet de biv uw keuze laten bepalen. Dat kan natuurlijk wel een rol spelen maar het totaal budget dat je wil uitgeven en de opties die je wil zijn toch wat mij betreft veel belangrijker. Biv is maar een klein aandeel in die uitgave daar ga laat ik mijn keuze niet van afhangen.

                                Je moet toch zeker voor de tofste opties 15 a 20.000 euro bijtellen, leder, versnellingsbak, confortstoelen, memory, velgen, airco, navigatie, ne goede radio eventueel mtech pack enz.. je zit er snel aan. Bij mij is dat eerder, dat is mijn budget in deze reeks, dat zijn de opties die ik zeker wil en de motor zelf is een optie gelijk een andere die ik groter of kleiner neem naargelang het budget dat er nog overschiet na de verplichte opties die ik zeker wil, zeker in deze klasse wagen die geen sportkar is maar een confortabele cruiser die al of niet pittig of heel pittig is.

                                Confort is veel belangrijker voor het clientiele van deze wagen, iets wat niet alle 2O jarigen snappen.
                                Volledig met je akkoord.

                                Zie mijn vorige post: I qoute again;

                                er staan wel wat interessante dingen nu standaard op:

                                cruisecontrol met remfunctie
                                keyless starten
                                automatische klimaatregeling (misschien was dit ook al op de huidige)
                                automatische lichten
                                regensensor
                                bekerhouders voorraan en achteraan
                                armsteun met opbergvak
                                Personal profile??
                                Aux in
                                Control Display 7", hochauflösender Farbbildschirm
                                controller op middenconsole (iDrive?)

                                da's in mijn ogen een zeeeeer complete wagen als standaard!!
                                Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

                                Comment


                                • WAANZINNIG knap. Als ik ooit in dit kan belanden zal ik een tevreden man zijn.

                                  Een F10 523i is voor mij het summum.

                                  Comment


                                  • Ben eens benieuwd om hem eens in een donkere kleur te zien.

                                    Comment


                                    • Zeer geslaagd!

                                      BMW is goed bezig de laatste tijd.

                                      Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        De keuze benzine of diesel maakt ge toch niet voornamelijk op basis van welke de snelste is? Ok vroeger moest ge wel voor benzine gaan als het wat vooruit moest gaan maar die tijden zijn toch al een hele tijd voorbij.
                                        Uiteraard niet. Maar vroeger werd er, ondanks het rationele voordeel van de diesel, toch nog vaak voor de benzine gekozen omwille van andere voordelen (loopcultuur, vermogen, sound, ...). En langzaamaan lijken die voordelen weg te ebben, die 3.0d met 245pk is een dijk van een motor die het al lang niet alleen meer van z'n zuinigheidsaspect moet hebben. Ik denk dat ik hier zelfs, los van het financiële aspect, zou durven te twijfelen in het voordeel van de 530d...

                                        Comment


                                        • Manman ik ben verliefd

                                          Krijg die kar niet uit mijn hoofd...

                                          Qua design nét zo geslaagd als de 7 series, maar dan in een iets sportievere, normal size vorm. Ideaal.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X