Indeed er is zeker een verschil tussen wat mensen denken over diesels en grote van de motoren vooral bij bmw en audi. Nog geen 6 jaar geleden werd je bijna uitgelachen met een 52Od en het ging dan niet over vermogen maar vooral over de o zo romige 6 pitter die de enige waarde bmw was, de 4 pitter was gewoon bmw onwaardig waar nu al iedereen vlot de 4pitter aanvaard
Denk ook niet dat deze 5 zo veel zal te zien zijn als nu in het straatbeeld want voor de leasing markt met al hun eco bonussen en co taksen en weet ik niet allemaal en vooral als kaderlid wagen denk ik niet dat deze nog op de lijst zal staan. Bij de direktiewagens wel maar nu werd de 52Od ook veel verkocht aan kader als bedrijfswagen. Denk dat de 3 serie zelfs al moeilijk gaat worden en de 1 massaal zal verkopen als kader lid wagen of de kleinere audi reeksen.
Denk ook niet dat deze 5 zo veel zal te zien zijn als nu in het straatbeeld want voor de leasing markt met al hun eco bonussen en co taksen en weet ik niet allemaal en vooral als kaderlid wagen denk ik niet dat deze nog op de lijst zal staan. Bij de direktiewagens wel maar nu werd de 52Od ook veel verkocht aan kader als bedrijfswagen. Denk dat de 3 serie zelfs al moeilijk gaat worden en de 1 massaal zal verkopen als kader lid wagen of de kleinere audi reeksen.
Comment