Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooie klassieke opvolger, hoewel ik nog even moet wennen aan de voorste lichtblokken. Al bij al komt het nogal 3 achtig over. Toch een wagen waar ik mij in Touring versie goed aan zou kunnen wennen tot niet meer zou kunnen missen.
Toch moet er mij iets van het hart: de E klasse polariseert maar komt toch wat stouter over en het design begint meer en meer in te slijpen en is op termijn misschien moderner? Ook qua motorisaties breekt de 5 geen potten (ook geen injectoren!) t.o.v. de E klasse. Mercedes ging er toch gewaagder tegenaan in de viercylinder klasse, helaas wel met wat kinderziekten tot gevolg, maar toch. Waarschijnlijk zal de 5 wel meer een rijdersauto zijn.
Besluit voor mezelf: lichte voorkeur voor deze klassieke 5, maar ga even wachten alvorens er de voorkeur aan te geven boven de E break. Als het nieuwe eraf is, ga je vaak anders tegen de dingen aan kijken.
Mooie klassieke opvolger, hoewel ik nog even moet wennen aan de voorste lichtblokken. Al bij al komt het nogal 3 achtig over. Toch een wagen waar ik mij in Touring versie goed aan zou kunnen wennen tot niet meer zou kunnen missen.
Toch moet er mij iets van het hart: de E klasse polariseert maar komt toch wat stouter over en het design begint meer en meer in te slijpen en is op termijn misschien moderner? Ook qua motorisaties breekt de 5 geen potten (ook geen injectoren!) t.o.v. de E klasse. Mercedes ging er toch gewaagder tegenaan in de viercylinder klasse, helaas wel met wat kinderziekten tot gevolg, maar toch. Waarschijnlijk zal de 5 wel meer een rijdersauto zijn.
Besluit voor mezelf: lichte voorkeur voor deze klassieke 5, maar ga even wachten alvorens er de voorkeur aan te geven boven de E break. Als het nieuwe eraf is, ga je vaak anders tegen de dingen aan kijken.
Ik vind de E toch niet bepaald vooruitstrevend qua design. Ik heb nog altijd moeite met de achterkant.
veel meer dan een iets dikkere 3 is dat toch niet
de nieren een beetje vertikaler en naar voor gebracht
zelfde overvoorzichtige evolutie als deze van de Golf 5 naar de 6
Na het `walkaround` filmpje bekeken te hebben, ben ik `voor` geworden en gewonnen voor het design. Keuze wordt gemakkelijk. Het interieur spreekt mij ook aan. Al bij al vond ik de vorige E60 best knap, maar te aggressief en niet meer zo passend bij de tijdsgeest.Het gaf al onmiddellijk een zeker imago mee.
Naar de F10 kan je al eens liefdevol kijken op je oprit, zonder angst dat hij..`gaat bijten...`
Comment