a i c ok
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Zet er eens wat vaart achter daar in Bornem!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWaarom zijn er voor België nog geen prijzen beschikbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWaarom zijn er voor België nog geen prijzen beschikbaar?
De CC van bmw.be is trouwens vernieuwd, naar analogie met de Duitse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenKzal ze is onder hun voeten gaan geven. Speciaal voor Phil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDe firma dankt u.
Comment
-
ik configureer een 520d (minder van motor dan ik nu heb) met vergelijkbare opties op 2O inch en edc op 54200 + 11400 euro btw = 65582 euro. Zelfs al geven ze in belgie leder en xenon gratis erbij en nog 3 a 4000 euro korting: het blijft een stevige prijs. Een 525d komt al op 71000 euro aub.
EDC, Metaalkleur, individual hoogglans shadow line, dakota leder, interieur trim, confortstoelen,
sportstuur, PDC, lichtpakket, xenon, alarm, doorlaadsysteem, binnen en buitenspiegel anti blindering, nav professional, blue tooth, logic 7, usb, 2O inch velgen
Met mtech pakket voor een vergelijkbare 525d zit ik al aan 75000. Das bijna 2O.OOO euro meer dan nu.
Denk niet dat ik dat betaal voor een 5serie. Tzal een premium sellektion worden denk ik of wat langer met de mijne bollen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenik configureer een 520d (minder van motor dan ik nu heb) met vergelijkbare opties op 2O inch en edc op 54200 + 11400 euro btw = 65582 euro. Zelfs al geven ze in belgie leder en xenon gratis erbij en nog 3 a 4000 euro korting: het blijft een stevige prijs. Een 525d komt al op 71000 euro aub.
EDC, Metaalkleur, individual hoogglans shadow line, dakota leder, interieur trim, confortstoelen,
sportstuur, PDC, lichtpakket, xenon, alarm, doorlaadsysteem, binnen en buitenspiegel anti blindering, nav professional, blue tooth, logic 7, usb, 2O inch velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenPintje in de student is beter
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenik configureer een 520d (minder van motor dan ik nu heb) met vergelijkbare opties op 2O inch en edc op 54200 + 11400 euro btw = 65582 euro. Zelfs al geven ze in belgie leder en xenon gratis erbij en nog 3 a 4000 euro korting: het blijft een stevige prijs. Een 525d komt al op 71000 euro aub.
Met mtech pakket voor een vergelijkbare 525d zit ik al aan 75000. Das bijna 2O.OOO euro meer dan nu.
Denk niet dat ik dat betaal voor een 5serie. Tzal een premium sellektion worden denk ik of wat langer met de mijne bollen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVoor wat hoort wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenVeel zal het niet schelen, door de band kosten ze 2 a 3OOO euro meer in basis maar je hebt meestal wel xenon erbij en misschien half leder ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenNet contact opgenomen. Prijslijst van de opties al bekend maar de basisprijzen zullen rond de jaarwissel voor het publiek beschikbaar zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenOwkee, wel balen natuurlijk.
Comment
Comment