Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten. De afwerking van het interieur van mijn wagen is eigenlijk om te janken. Heel veel kunststof onderdelen zijn aan 't afblotten.
Nu bij de F10 zetten ze deze fout recht en is het terug een 'echt' typisch BMW interieur. Het niveau van de gebruikte materialen ligt km's hoger dan die van de E60 en het zit er gewoon gelikt uit.
Way to go BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenWat mij vooral stoort aan het interieur zijn de keuze van de materialen. Zoveel kunststof onderdelen die ten eerste al zeer krasgevoelig zijn en in de zon vaak een kleurverschil hebben. Het interieur is op gebied van design niet echt lelijk te noemen maar het is geen echt typisch BMW interieur. Ik had nooit het gezellige 'thuiskomen' gevoel in de E60.
Nu bij de F10 zetten ze deze fout recht en is het terug een 'echt' typisch BMW interieur. Het niveau van de gebruikte materialen ligt km's hoger dan die van de E60 en het zit er gewoon gelikt uit.
Way to go BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhoe kan je nu al oordelen over de kwaliteit van het interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk vond de E60 een zeer mooie wagen vanaf de dag dat ik de eerste (onderstaande) foto's zag. Ik vind hem nog steeds heel mooi en als ik de foto's nu terug bezie nog totaal niet verouderd eigenlijk. Ik merk vooral in het interieur een grote vooruitgang. Dat van de E60 heb ik altijd wel vrij knap gevonden maar verre van superknap, en ook wat afwerking betreft was het wat minder. (al deed de facelift veel goeds)
http://www.autoweek.nl/images/800/7/...3f3589bf27.jpg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenHeb er eens vier uitlaten onder gehangen
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenpaintskillz yo1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenZoals hier al vaker gezegd: de modellen beginnen allemaal op elkaar te lijken en dat is geen goede evolutie imo.
Ze zien er schitterend uit !
Comment
Comment