Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    (al deed de facelift veel goeds)
    Waarheid.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      . De afwerking van het interieur van mijn wagen is eigenlijk om te janken. Heel veel kunststof onderdelen zijn aan 't afblotten.
      Wat mij vooral stoort aan het interieur zijn de keuze van de materialen. Zoveel kunststof onderdelen die ten eerste al zeer krasgevoelig zijn en in de zon vaak een kleurverschil hebben. Het interieur is op gebied van design niet echt lelijk te noemen maar het is geen echt typisch BMW interieur. Ik had nooit het gezellige 'thuiskomen' gevoel in de E60.
      Nu bij de F10 zetten ze deze fout recht en is het terug een 'echt' typisch BMW interieur. Het niveau van de gebruikte materialen ligt km's hoger dan die van de E60 en het zit er gewoon gelikt uit.
      Way to go BMW

Comment

• OO 00 OO

Comment

• OO 00 OO

Comment

• OO 00 OO

Comment

• Ziet er goed uit!

Comment

• Wie kan er eens een 535i met de nodige opties configureren ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                  Wat mij vooral stoort aan het interieur zijn de keuze van de materialen. Zoveel kunststof onderdelen die ten eerste al zeer krasgevoelig zijn en in de zon vaak een kleurverschil hebben. Het interieur is op gebied van design niet echt lelijk te noemen maar het is geen echt typisch BMW interieur. Ik had nooit het gezellige 'thuiskomen' gevoel in de E60.
                  Nu bij de F10 zetten ze deze fout recht en is het terug een 'echt' typisch BMW interieur. Het niveau van de gebruikte materialen ligt km's hoger dan die van de E60 en het zit er gewoon gelikt uit.
                  Way to go BMW
                  hoe kan je nu al oordelen over de kwaliteit van het interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    hoe kan je nu al oordelen over de kwaliteit van het interieur
                    Ik baseer mij gewoon op het interieur van de 7 reeks en op de commentaren van mensen die er al wel hebben ingezeten

Comment

Ik vond de E60 een zeer mooie wagen vanaf de dag dat ik de eerste (onderstaande) foto's zag. Ik vind hem nog steeds heel mooi en als ik de foto's nu terug bezie nog totaal niet verouderd eigenlijk. Ik merk vooral in het interieur een grote vooruitgang. Dat van de E60 heb ik altijd wel vrij knap gevonden maar verre van superknap, en ook wat afwerking betreft was het wat minder. (al deed de facelift veel goeds)

http://www.autoweek.nl/images/800/7/...3f3589bf27.jpg
                      Ik kan mij hier volledig mee aansluiten. Het design is zo vooruitstrevend getekend geweest, dat hij gewoon nog jaren naast de F10 kan gaan staan.

Comment

• Zou de 530d irl ook zo goed klinken?

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

Zou de 530d irl ook zo goed klinken?

http://www.autojunk.nl/2009/11/bmw-530d-driving-footage
                          Zo klinkt de F01 730D toch ook dusja

Comment

• Heb even zitten rondneuzen op de Duitse site van BMW. Worden de 523i en 528i hier ook als typeaanduidingen genomen, of zullen die terug 525i en 530i zijn? Die laatste staan alleszins mooier, vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              Heb er eens vier uitlaten onder gehangen

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                              paintskillz yo
                              Als ge't beter kunt ..
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

de e60 is de enigste zonder schuifdak en van de e39 is het niet de FL
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Heerlijk
                                  BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Het begint (eindelijk) weer de goede kant uit te gaan qua design. (buiten de X6 en de GT dan)
                                    De 5 zal een zeer te duchten concurrent worden voor de E-klasse.

Comment

• Al een eerste PS:

Comment

• Zoals hier al vaker gezegd: de modellen beginnen allemaal op elkaar te lijken en dat is geen goede evolutie imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                          Zoals hier al vaker gezegd: de modellen beginnen allemaal op elkaar te lijken en dat is geen goede evolutie imo.
                                          Who cares !!
                                          Ze zien er schitterend uit !

Comment

Working...
                                          X