Deze nieuwe 5 is één en al schot in de roos: een kleine 7 met alles erop en eraan. OK, het klopt dat ze allemaal wat op elkaar beginnen lijken, maar geef mij dit toch maar in vergelijking met het Bangle tijdperk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Op www.bmw.co.uk alle 20" wielen te zien bij opties + BMW CLOCK als beeldscherm te downloaden (alle bmw type-aanduidingen fungeren als "vallende" klok) !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenDeze nieuwe 5 is één en al schot in de roos: een kleine 7 met alles erop en eraan. OK, het klopt dat ze allemaal wat op elkaar beginnen lijken, maar geef mij dit toch maar in vergelijking met het Bangle tijdperk.
de designers hebben het opnieuw makkelijker : terug naar het verleden, geen risiko's, de badge maakt toch alles goed.
ik blijf wel bewondering hebben voor de ingenieurs die de wagen telkens efficienter maken
en tenslotte ; (goede) oude wijn in nieuwe zakken kan ook heel smakelijk zijn !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenik blijf erbij : het is evenzeer een (iets) uitvergrote 3 als een mini 7, naargelang men een BMW-bril draagt of niet, en met Lexus-trekjes achteraan.
de designers hebben het opnieuw makkelijker : terug naar het verleden, geen risiko's, de badge maakt toch alles goed.
ik blijf wel bewondering hebben voor de ingenieurs die de wagen telkens efficienter maken
Het valt trouwens op dat Audi en Bmw min of meer dezelfde weg op gaan. Geen verrassingen qua designs, evolutie ipv revolutie, voorspelbare looks ook.
Technologisch echter isde autoindustrie meer aan het vernieuwen dan ooit zowel op ecologisch, veiligheids als sportief vlak.
Dit alles wetende vind ik de 1 reeks steeds mooier worden, dat is wel een "ander" design en juist daarom spreekt dit model me steeds meer aan en verliest hij niets van schoonheid.
Qua technologie en sportiviteit kijk ik dan weer uit naar de M5.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichtenzo weinig plaats achterin !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenAl een eerste PS:
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenik blijf erbij : het is evenzeer een (iets) uitvergrote 3 als een mini 7, naargelang men een BMW-bril draagt of niet, en met Lexus-trekjes achteraan.
Anyway, er zullen altijd wel ergens kopiekes in zitten van links en rechts... maar ik vind deze 5 echt top, vooral van binnen ! (De Lexus GS in het algemeen ook trouwens )
Comment
-
Wat een magistrale auto
ook hier net zoals de facelift 3 is ie zelfs knap zonder M-pack
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenZo klinkt de F01 730D toch ook dusja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk heb er nog nooit eentje horen optrekken dus ik heb geen idee.+ YouTube Video
Geeft een idee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenGeeft een idee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenZijn er geen foto's van het exterieur van deze? Zou hem graag eens in een ander kleur zien dan space grau!
Comment
Comment