Oorspronkelijk geplaatst door Phil
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Zonder meer mooi maar krijg er ook geen WOW gevoel bij.
Precies alsof ik de wagen al gewoon ben vanuit het straatbeeld.
Is daarom wel niet negatief maar komt me wat saai over.
Design van E klasse roept meer controverse op wat op zicht niet slecht is vind ik.
De 5 is in standaarduitvoering wel stuk mooier dan de E maar deze met AMG pack vind ik dan weer héél geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenIs daarom wel niet negatief maar komt me wat saai over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenDe sublieme Skoda Superb heeft er een stevige concurrent bij ! Deze BMW moet er qua binnenruimte niet veel voor onder doen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk BerichtenGrappig maar ik denk dat een full option Superb ongeveer hetzelfde prijskaartje gaat hebben als een basis 5.
Wat niet wegneemt dat deze nieuwe 5 ook zeer aanlokkelijk is.
Comment
-
Inderdaad, de nieuwe skoda's zullen heel zeker ook goede auto's zijn, maar de nieuwe BMW 5 is toch wel een andere dimensie.
Trouwens, wat is een Skoda van nieuw € 40.000 nog waard na pakweg 3 jaar? En wat is een BMW 520d nog waard na 3 jaar?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
Ongelooflijk saai in vergelijking met de vorige 5. Jammer dat de E60 een turkenbak gaat worden nu de nieuwe er is.
Wat een idiote, op het randje van racistische opmerking...
Vernadert er iets aan een wagen misschien als een bepaalde bevolkingsgroep er ook graag inrijdt of zo??? of mss kan jij je zelfs een 2de hands E60 niet permitteren en kijk je daarom neer op de "vreemdeling die het wel kan? Onbeschofterikken zitten hier blijkbaar ook. Ge moest u verdorie schamen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk BerichtenWat een idiote, op het randje van racistische opmerking...
Vernadert er iets aan een wagen misschien als een bepaalde bevolkingsgroep er ook graag inrijdt of zo??? of mss kan jij je zelfs een 2de hands E60 niet permitteren en kijk je daarom neer op de "vreemdeling die het wel kan? Onbeschofterikken zitten hier blijkbaar ook. Ge moest u verdorie schamen...sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk denk niet dat hij hier iets verkeerds mee heeft bedoeld. Het is wel zo..dat mensen met een lager inkomen nu de E60 binnen financieel bereik zullen hebben en vaak heeft deze categorie mens nu niet de beste smaak als het aankomt op modificaties. Dat is natuurlijk jammer van de chique uitstraling van de E60. Hetzelfde zal overigens gebeuren met de W211. Kijk naar het volk wat nu vaak in een W210 rijdt. Dat is niet de mens die op zondag in de kerk zit met de familie in de regel. Ik begrijp zijn opmerking dus geheel en neem hier totaal geen aanstoot aan.
Wel ik neem daar wel aanstoot aan. Of mensen nu arm, vreemd of weet ik veel wat anders is, wil niet zeggen dat men er op denigrerende, veralgemenende toon zich over moet uitlaten. Dit is een forum over wagens, niet over bevolkingsgroepen of vergis ik mij.
Ik zal nog moeten gaan geloven na uw tussenkomst dat enkel mensen die szondags in de kerk vertoeven de enige deftigen zijn in onze samenleving en daarbovenop de enigen met smaak...
Triestige bedoening.
Comment
Comment