Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk BerichtenEn dat imago en hun marketingcampagne wordt dan gebouwd rond de 2de handsmarkt en het aantal Turken dat ermee rondbolt zeker....
En uw bemerking dat de eigenschappen secundair zouden zijn is nog hilarischer...Het bestaan van fora zoals deze spreekt je trouwens tegen want miljoenen mensen informeren zich over de kwaliteit en eigenschappen wel degelijk vooraleer over te gaan tot aankoop. Zeker vandaag de dag.
Uw laatste zin is een grap op zich...De beste wagen is voor iedereen anders. Smaaksubjectiviteit en de interpretatie van de objectief waargenomen kwaliteiten van een wagen zorgen er juist voor dat we allen met verschillende wagens rondrijden . Wat voor mij objectief gezien de beste wagen is, is die niet voor u en omgekeerd.
Bottomline, mijn opmerking was gericht op een smakeloze opmerking die denigrerend praat over een welbepaalde bevolkingsgroep.
Goed om weten dat hier veel van zulke "helden" op dit fora zitten die allerlei excuses proberen te vinden om het toch maar goed te praten...
Het imago van een wagen wordt wel degelijk (en zeker op de twedehandsmarkt) gemaakt door het volk dat ermee rijdt.
BMW's en Mercedesen zijn voor dikkenekken
Ferrari is voor posers
E36's zijn johnybakken
e38's en sommige oude mercedesen zijn turkenbakken
ga zo maar door. Dat zijn veralgemeningen, die kloppen natuurlijk niet altijd, maar dat is wel de connotatie die ze bij 'het volk' hebben. En volgens mij wordt daar zeker rekening mee gehouden bij sommige mensen.
Moet je daar als turk aanstoot aan nemen? Evenveel als een BMW rijder dikkenek genoemd kan worden. Niet dus.
sorry voor het even verder zettenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenDe sublieme Skoda Superb heeft er een stevige concurrent bij ! Deze BMW moet er qua binnenruimte niet veel voor onder doen.Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk BerichtenGrappig maar ik denk dat een full option Superb ongeveer hetzelfde prijskaartje gaat hebben als een basis 5.Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk BerichtenEen full full option 2.0 TDI 170 PK (common rail) DSG Elegance Skoda Superb Estate kost minder dan de complete basisversie van de 520d. En dan heb je een betere automaat, parking assist, meedraaiende xenons, GPS met TV, panoramisch open dak, 18", etc.
Wat niet wegneemt dat deze nieuwe 5 ook zeer aanlokkelijk is.Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenwe gaan nu toch geene skoda vergelijken met een BMW zeker.....zijn ook wel mooie wagens geworden , maar je moet nu niet overdrijven....Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenInderdaad, de nieuwe skoda's zullen heel zeker ook goede auto's zijn, maar de nieuwe BMW 5 is toch wel een andere dimensie.
Trouwens, wat is een Skoda van nieuw € 40.000 nog waard na pakweg 3 jaar? En wat is een BMW 520d nog waard na 3 jaar?
Briljant. Jullie weten toch al lang dat Ferdinand tegen iedereen z'n schenen wil schoppen, zeker als het over BMW gaat. En jullie reageren er dan nog massaal op.
Volgens mij ligt daardoor Ferdinand helemaal onder't tafel.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenBriljant. Jullie weten toch al lang dat Ferdinand tegen iedereen z'n schenen wil schoppen, zeker als het over BMW gaat. En jullie reageren er dan nog massaal op.
Volgens mij ligt daardoor Ferdinand helemaal onder't tafel.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
soms vraag ik me af wat het er hier allemaal mee te maken heeft...
moet je hier tegenwoordig al 10 keer uw woorden wikken en wegen opdat je niet misbegrepen zou kunnen worden alvorens je iets gaat schrijven ?
ik ga het niet meer herhalen ,want ik vind het totaal off topic , maar zo van die gasten die hun altijd aangevallen voelen en direkt over racisme beginnen te zagen ....daar krijg ik het schijt van....
en nu terug on topic graag .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtensoms vraag ik me af wat het er hier allemaal mee te maken heeft...
moet je hier tegenwoordig al 10 keer uw woorden wikken en wegen opdat je niet misbegrepen zou kunnen worden alvorens je iets gaat schrijven ?
ik ga het niet meer herhalen ,want ik vind het totaal off topic , maar zo van die gasten die hun altijd aangevallen voelen en direkt over racisme beginnen te zagen ....daar krijg ik het schijt van....
en nu terug on topic graag .2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenBriljant. Jullie weten toch al lang dat Ferdinand tegen iedereen z'n schenen wil schoppen, zeker als het over BMW gaat. En jullie reageren er dan nog massaal op.
Volgens mij ligt daardoor Ferdinand helemaal onder't tafel.
Wat niet wegneemt dat ik ook liever de 5 zou hebben, zo hypocriet ben ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk weet één ding : zo'n 550i moet gigantisch hard vooruit gaan.
Alhoewel ik nu totaal niet weet wat ik zou willen kopen als daily later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtensoms vraag ik me af wat het er hier allemaal mee te maken heeft...
en nu terug on topic graag .
En ik krijg het schijt van racisten dus we zijn met 2 die dringend naar het toilet moeten.
Voor de rest, ik herhaal mijn mening over de F10
Ben geen BMW fan, eerder Audi of kortweg VAG wagens, hoewel ikzelf met een E39 rondrijdt...
Ik herken de E39 in de F10 en dat is volgens mij een goede zaak. De wagen zou me doen twijfelen bij een keuze tussen de huidige FL A6, die ik trouwens getest heb (3.0 TDI - 240 pk) , en die ik schitterend vond...
Wie interesse heeft in een 2de hands, sublieme en goed onderhouden E39 525 D full option moet maar iets laten weten via pm. Binnen 6 maanden wordt het een A6 of deze F10. Over motorisatie ben ik nog niet zeker. 2.7 of 3.0 tdi bij Audi of de 525d/530d bij BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk BerichtenEn dat imago en hun marketingcampagne wordt dan gebouwd rond de 2de handsmarkt en het aantal Turken dat ermee rondbolt zeker....
En uw bemerking dat de eigenschappen secundair zouden zijn is nog hilarischer...Het bestaan van fora zoals deze spreekt je trouwens tegen want miljoenen mensen informeren zich over de kwaliteit en eigenschappen wel degelijk vooraleer over te gaan tot aankoop. Zeker vandaag de dag.
Uw laatste zin is een grap op zich...De beste wagen is voor iedereen anders. Smaaksubjectiviteit en de interpretatie van de objectief waargenomen kwaliteiten van een wagen zorgen er juist voor dat we allen met verschillende wagens rondrijden . Wat voor mij objectief gezien de beste wagen is, is die niet voor u en omgekeerd.
Bottomline, mijn opmerking was gericht op een smakeloze opmerking die denigrerend praat over een welbepaalde bevolkingsgroep.
Goed om weten dat hier veel van zulke "helden" op dit fora zitten die allerlei excuses proberen te vinden om het toch maar goed te praten...
Over de F10 : Ik vind hem razendknap. Eindelijk af van dat vorige plastiek gedrocht dat op elke straathoek staat. Dat ze die bakken maar snel uitvoeren voor export!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk weet één ding : zo'n 550i moet gigantisch hard vooruit gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
Alhoewel ik nu totaal niet weet wat ik zou willen kopen als daily later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenAls ik een wagen koop, kan ik er maar nooit afstand van doen
Idem hier , maar eenmaal je dan toch met de nieuwe/andere auto rondrijdt is dat vlug over he
Comment
-
Vandaag heb ik eens gebeld met onze verkoper om te kijken waar mijn 740d blijft...
We hebben ook gesproken over de nieuwe 5. Volgens de verkoper zal de touring in september al in de showroom staan. Het M-sportpakket en de 535d zijn voor maart 2011.
Op termijn mogen we ons ook verwachten aan de motor uit de 123d. Deze zal dan de 3.0 uit de 525d vervangen. Wanneer dat zal zijn wist 'm niet.Last edited by BMWMB; 27/11/2009, 19:28.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenAmai maart 2011 nog tegen dat het m pakket er komt, zo lang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVandaag heb ik eens gebeld met onze verkoper om te kijken waar mijn 740d blijft...
We hebben ook gesproken over de nieuwe 5. Volgens de verkoper zal de touring in september al in de showroom staan. Het M-sportpakket en de 535d zijn voor maart 2011.
Op termijn mogen we ons ook verwachten aan de motor uit de 123d. Deze zal dan de 3.0 uit de 525d vervangen. Wanneer dat zal zijn wist 'm niet.
Comment
Comment