Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mij is de timing perfect ;-) kan ik nog rustig genieten van mijn huidige kar ...ik zal hem wel een klein jaartje langer houden dan voorzien .... Die bakken gaan toch niks op de tweedehandsmarkt , kan ik hem beter nog wat verder op gebruiken ... En dan tegen maart een 535 touring met mpack ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Het verschil tussen een 2.0d 184pk en een "2.3d" 204pk is wel niet zo groot hé. Of krijgt de "2.3d" een hoger vermogen?
      De x23d voelt vooral veel voller aan omdat hij dankzij zijn tweede turbo zijn groter koppel over een veel breder toerental kan spreiden.

Comment

• Vanmiddag eens gaan informeren bij Monserez. We zullen waarschijnlijk wachten op de Touring...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Vanmiddag eens gaan informeren bij Monserez. We zullen waarschijnlijk wachten op de Touring...
          Ter vervanging van X5 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
            Ter vervanging van X5 ?
            Jip. Maar 't staat nog allemaal niet vast hoor. We zijn wat aan het rondkijken.

Comment

Jip. Maar 't staat nog allemaal niet vast hoor. We zijn wat aan het rondkijken.
              Waarom opnieuw geen SUV, X6 bv. ?

Comment

Suv's zijn kutauto's he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  Suv's zijn kutauto's he.
                  Ben er ook geen zo'n fan van maar in hun geval wel ter vervanging van X5 hé.

Comment

Mijn ouders zijn niet bepaald X6-rijders. Een X5 had gekund maar mijn pa vindt het niet meer zo interessant omdat ze nu fiscaal veel minder aftrekbaar zijn in vergelijking met vroeger.

Comment

• Ziet er bijzonder goed uit.

Comment

Mijn ouders zijn niet bepaald X6-rijders. Een X5 had gekund maar mijn pa vindt het niet meer zo interessant omdat ze nu fiscaal veel minder aftrekbaar zijn in vergelijking met vroeger.
                        Allé, dan is er nog hoop dat ze eens in een Lexus RX kruipen? Een SUV die fiscaal interessant is en goed vooruit gaat: echt iets voor je ouders...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                          Allé, dan is er nog hoop dat ze eens in een Lexus RX kruipen? Een SUV die fiscaal interessant is en goed vooruit gaat: echt iets voor je ouders...
                          myn pa haat lexus en ik eigenlyk ook. Trouwens, zo'n rx is echt een gedrocht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                            Het is duidelijk dat je nu voor lexus werkt

Comment

• precies heel stil op dit forum rond de nieuwe 5

Comment

• Ah nee, er is een nieuwe Audi voorgesteld! Hoe wat waar BMW?

Volvo V60 D3 R-design

Comment

precies heel stil op dit forum rond de nieuwe 5
                                  Ik wacht op de Touring!

Comment

precies heel stil op dit forum rond de nieuwe 5
                                    Wat valt er dan nog meer over te zeggen? Na 24 pagina's zal er wel al genoeg over gezeverd zijn denk ik.

Comment

• + ze hebben geen kapotte injectoren om over te posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        + ze hebben geen kapotte injectoren om over te posten

Comment

• Gelukkig is de nieuwe 5 heel knap geworden! anders was het maar een triestig jaareinde met die Audi A8

Comment

Working...
                                          X