Voor mij is de timing perfect ;-) kan ik nog rustig genieten van mijn huidige kar ...ik zal hem wel een klein jaartje langer houden dan voorzien .... Die bakken gaan toch niks op de tweedehandsmarkt , kan ik hem beter nog wat verder op gebruiken ... En dan tegen maart een 535 touring met mpack ;-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenHet verschil tussen een 2.0d 184pk en een "2.3d" 204pk is wel niet zo groot hé. Of krijgt de "2.3d" een hoger vermogen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenVanmiddag eens gaan informeren bij Monserez. We zullen waarschijnlijk wachten op de Touring...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenTer vervanging van X5 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenJip. Maar 't staat nog allemaal niet vast hoor. We zijn wat aan het rondkijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenWaarom opnieuw geen SUV, X6 bv. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenSuv's zijn kutauto's he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenWaarom opnieuw geen SUV, X6 bv. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenMijn ouders zijn niet bepaald X6-rijders. Een X5 had gekund maar mijn pa vindt het niet meer zo interessant omdat ze nu fiscaal veel minder aftrekbaar zijn in vergelijking met vroeger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenAllé, dan is er nog hoop dat ze eens in een Lexus RX kruipen? Een SUV die fiscaal interessant is en goed vooruit gaat: echt iets voor je ouders...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenAllé, dan is er nog hoop dat ze eens in een Lexus RX kruipen? Een SUV die fiscaal interessant is en goed vooruit gaat: echt iets voor je ouders...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichtenprecies heel stil op dit forum rond de nieuwe 5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichtenprecies heel stil op dit forum rond de nieuwe 5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten+ ze hebben geen kapotte injectoren om over te posten
Comment
Comment