Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk Berichten
    Gelukkig is de nieuwe 5 heel knap geworden! anders was het maar een triestig jaareinde met die Audi A8
    Ik heb binnen een aantal dagen de kans hem al eens in het echte te betasten... Zal mijn best doen een fotootje te nemen
    Ik ben eens curieus

Comment

• Is er iemand die een fotootje heeft van de standaardvelg die onder de 5 komt? Het gaat om de styling 236 maar ik kan nergens iets vinden...

edit: effe de duitse configurator proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Vandaag heb ik eens gebeld met onze verkoper om te kijken waar mijn 740d blijft...
        We hebben ook gesproken over de nieuwe 5. Volgens de verkoper zal de touring in september al in de showroom staan. Het M-sportpakket en de 535d zijn voor maart 2011.
        Op termijn mogen we ons ook verwachten aan de motor uit de 123d. Deze zal dan de 3.0 uit de 525d vervangen. Wanneer dat zal zijn wist 'm niet.
        535d M-Pack Touring in 2011 pas ? Damn. Dus pas vanaf Maart 2012 interessant om uit Duitsland over te halen met een gigantische korting op nieuwprijs en dan waarschijnlijk zelfs nog wat duur wegens te 'populair'.. Dan zit ik op 225.000 km en 6 jaar met de mijne die in 9/2010 afgeschreven is.. mmm ga moeten nadenken.. anderszijds.. 't is nu - voor mijn doeleinden - al de perfecte wagen.... dus kan hem wel wat bijhouden. Of ne 530xd nemen (nu ook al 540 NM koppel tegen 560 die ik nu heb..)..
        Last edited by DArtagnan; 06/12/2009, 13:44.
        2014 BMW (F31) 335 d
        2011 Mini One D
        2007 Kawasaki ZX6R
        1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
        1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Is er iemand die een fotootje heeft van de standaardvelg die onder de 5 komt? Het gaat om de styling 236 maar ik kan nergens iets vinden...

edit: effe de duitse configurator proberen
          Ik denk deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Ik denk deze?

Nope, die zijn het niet.

Comment

myn pa haat lexus en ik eigenlyk ook. Trouwens, zo'n rx is echt een gedrocht!
              Haten is niet mooi...

Dat jullie thuis Lexus "haten" had ik trouwens al lang door, menneke. Mijn voorstel was daarom ook puur ironisch bedoeld...

By the way: uwe 1 reeks is ook een gedrocht en ook dat is een puur persoonlijke smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                Het is duidelijk dat je nu voor lexus werkt
                Héhé, het is dan ook leuk om af en toe eens beleefd tegen de schenen te stampen op dit BMW-forum (met alle sympathie, trouwens)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                  Haten is niet mooi...

Dat jullie thuis Lexus "haten" had ik trouwens al lang door, menneke. Mijn voorstel was daarom ook puur ironisch bedoeld...

By the way: uwe 1 reeks is ook een gedrocht en ook dat is een puur persoonlijke smaak
                  WTF!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                    Waarom laten ze die achterlichten nu niet in elkaar overlopen?
                    Dat "trapje naar beneden" is toch totaal nutteloos?

Geef mij maar de tweede foto van links onder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                      Geef mij maar de tweede foto van links onder
                      Die lijken van vorm sterk op die van de E klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                        Die lijken van vorm sterk op die van de E klasse.
                        Verschil is wel dat ze hier beter passen als op de E-klasse

Comment

Mijn ouders zijn niet bepaald X6-rijders. Een X5 had gekund maar mijn pa vindt het niet meer zo interessant omdat ze nu fiscaal veel minder aftrekbaar zijn in vergelijking met vroeger.
                          En die 5 touring gaat dan zoveel meer aftrekbaar zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

Ja, vanaf 2010 gebaseerd op CO2 uitstoot.
                            SUV's scoren hierin zeer slecht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten

http://www.kmopme.be/news/aftrekbaar...e_co2-uitstoot
                              Dat wist ik al

Maar kan me niet voorstellen dat iemand die van een X5 komt dan voor een "eco" versie gaat opteren ofzo.

Comment

Dat wist ik al

Maar kan me niet voorstellen dat iemand die van een X5 komt dan voor een "eco" versie gaat opteren ofzo.
                                Denk niet dat we kunnen spreken van een eco versie als iemand voor een 530d kiest.
                                Wel verschil van 70% aftrekbaarheid tov. van 60% voor X5.
                                Denk niet dat de groene jongens met een 3 liter BMW gaan rondrijden hoor. (die rijden eerder met oude volvo's of skoda's waar waarvan je de uitlaatgassen kan ruiken tot in uw wagen als je erachter rijdt).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten

http://www.kmopme.be/news/aftrekbaar...e_co2-uitstoot
                                  Er is toch een serieus verschil hoor. Mijn pa zei dat onze X5 nu maar slechts voor 50% aftrekbaar is, terwijl dat 2 jaar geleden nog 70% was ofzo (ik ben wel niet zeker).
                                  Mijn pa weet wat hij maandelijks wil betalen voor een auto. En als de X5 daar niet (meer) in past... so be it. Hij is geïnteresseerd in auto's, maar niet voldoende om daar gelijk welke prijs voor te betalen, dusja...

Comment

• Funfer auf der Autobahn:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
                                      Funfer auf der Autobahn:

Typische 5, hij steekt je langs rechts voorbij

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
                                        Funfer auf der Autobahn:

Miljair, kan mijn hoofd tussen wiel en kas steken
                                        Droppen die handel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                          Miljair, kan mijn hoofd tussen wiel en kas steken
                                          Droppen die handel
                                          Nieuw project voor europrojektz???

Comment

Working...
                                          X