Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDe Benz is meer dan ooit een Taxi als je hem naast de 5 ziet.
En toch zou ik nog steeds voor de Benz kiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenMan, die Benz lijkt plots 20 jaar oud
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenSimpelste keuze ooit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenEerlijk gezegd ik zou toch voor de Benz kiezen en dit als BMW fan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenEn waarom dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenLijkt me minder snel te gaan vervelen op vlak van desing .
Binnen een paar weken zullen we het er is terug over hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenAls we zo beginnen...
Binnen een paar weken zullen we het er is terug over hebben
Een 3 reeks E90 vind ik persoonlijk ook mooier dan m'n C klasse maar als ik alle aspecten op een rijtje zet dan ben ik echt blij dat ik een C heb gekocht ipv een E90 .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
In de juiste kleur en in de juiste uitvoering vind ik dit toch wel een knappe bak hoor (weliswaar break versie maar idem voor berline).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenDe nieuwe 5 is echt helemaal m'n smaak2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenelk zijn idenditeit
knap !
Het zijn qua design 2 totaal verschillende wagens. Ieder design zal wel z'n liefhebbers vinden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment