Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk Berichten
    En dat imago en hun marketingcampagne wordt dan gebouwd rond de 2de handsmarkt en het aantal Turken dat ermee rondbolt zeker....
    En uw bemerking dat de eigenschappen secundair zouden zijn is nog hilarischer...Het bestaan van fora zoals deze spreekt je trouwens tegen want miljoenen mensen informeren zich over de kwaliteit en eigenschappen wel degelijk vooraleer over te gaan tot aankoop. Zeker vandaag de dag.
    Uw laatste zin is een grap op zich...De beste wagen is voor iedereen anders. Smaaksubjectiviteit en de interpretatie van de objectief waargenomen kwaliteiten van een wagen zorgen er juist voor dat we allen met verschillende wagens rondrijden . Wat voor mij objectief gezien de beste wagen is, is die niet voor u en omgekeerd.
    Bottomline, mijn opmerking was gericht op een smakeloze opmerking die denigrerend praat over een welbepaalde bevolkingsgroep.
    Goed om weten dat hier veel van zulke "helden" op dit fora zitten die allerlei excuses proberen te vinden om het toch maar goed te praten...
    Man man ga ergens anders zeveren...
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Eerste vergelijking tussen E en 5:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Voor meer foto's en testverslag: zie Autobild: [www.autobild.de]
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Man, die Benz lijkt plots 20 jaar oud

Comment

• elk zijn idenditeit
              knap !

Comment

• De Benz is meer dan ooit een Taxi als je hem naast de 5 ziet.

Comment

• Ze moesten ook nog zo'n kut kleurencombinatie kiezen daarvoor ook precies

Maar de 5 ziet er wel serieus knapper uit.

Comment

• Simpelste keuze ooit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      De Benz is meer dan ooit een Taxi als je hem naast de 5 ziet.
                      Benz heeft slechte kleur en lelijke velgen.
                      En toch zou ik nog steeds voor de Benz kiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        Man, die Benz lijkt plots 20 jaar oud
                        nu jij nog.

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Simpelste keuze ooit.
                        Eerlijk gezegd ik zou toch voor de Benz kiezen en dit als BMW fan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Eerlijk gezegd ik zou toch voor de Benz kiezen en dit als BMW fan.
                          En waarom dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                            En waarom dan?
                            Lijkt me minder snel te gaan vervelen op vlak van desing .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Lijkt me minder snel te gaan vervelen op vlak van desing .

Als we zo beginnen...
                              Binnen een paar weken zullen we het er is terug over hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                Als we zo beginnen...
                                Binnen een paar weken zullen we het er is terug over hebben
                                Ik ben een BMW fan dus geen schrik.

Een 3 reeks E90 vind ik persoonlijk ook mooier dan m'n C klasse maar als ik alle aspecten op een rijtje zet dan ben ik echt blij dat ik een C heb gekocht ipv een E90 .

Comment

• BBS LM maakt (bijna) alle Duitse wagens mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Voor meer foto's en testverslag: zie Autobild: [www.autobild.de]

In de juiste kleur en in de juiste uitvoering vind ik dit toch wel een knappe bak hoor (weliswaar break versie maar idem voor berline).

Comment

• De nieuwe 5 is echt helemaal m'n smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                        De nieuwe 5 is echt helemaal m'n smaak
                                        Dan hebben wij dezelfde smaak
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          elk zijn idenditeit
                                          knap !
                                          Dat is ook mijn mening.

Het zijn qua design 2 totaal verschillende wagens. Ieder design zal wel z'n liefhebbers vinden.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X