Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En dat imago en hun marketingcampagne wordt dan gebouwd rond de 2de handsmarkt en het aantal Turken dat ermee rondbolt zeker....
En uw bemerking dat de eigenschappen secundair zouden zijn is nog hilarischer...Het bestaan van fora zoals deze spreekt je trouwens tegen want miljoenen mensen informeren zich over de kwaliteit en eigenschappen wel degelijk vooraleer over te gaan tot aankoop. Zeker vandaag de dag.
Uw laatste zin is een grap op zich...De beste wagen is voor iedereen anders. Smaaksubjectiviteit en de interpretatie van de objectief waargenomen kwaliteiten van een wagen zorgen er juist voor dat we allen met verschillende wagens rondrijden . Wat voor mij objectief gezien de beste wagen is, is die niet voor u en omgekeerd.
Bottomline, mijn opmerking was gericht op een smakeloze opmerking die denigrerend praat over een welbepaalde bevolkingsgroep.
Goed om weten dat hier veel van zulke "helden" op dit fora zitten die allerlei excuses proberen te vinden om het toch maar goed te praten...
Als we zo beginnen...
Binnen een paar weken zullen we het er is terug over hebben
Ik ben een BMW fan dus geen schrik.
Een 3 reeks E90 vind ik persoonlijk ook mooier dan m'n C klasse maar als ik alle aspecten op een rijtje zet dan ben ik echt blij dat ik een C heb gekocht ipv een E90 .
Comment