Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Ik ben een BMW fan dus geen schrik.

Een 3 reeks E90 vind ik persoonlijk ook mooier dan m'n C klasse maar als ik alle aspecten op een rijtje zet dan ben ik echt blij dat ik een C heb gekocht ipv een E90 .
    Weet ik wel...
    Maar een E90 facelift tov een C-klasse... Mijn hartje zou toch voor de E90 kiezen...
    Nevertheless jouw C (S04) mag er best wel wezen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Kan het nog makkelijker?
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Ik vind de 5 iets mooier maar de E heeft dan weer iets meer karakter.

Comment

Ik ben een BMW fan dus geen schrik.

Een 3 reeks E90 vind ik persoonlijk ook mooier dan m'n C klasse maar als ik alle aspecten op een rijtje zet dan ben ik echt blij dat ik een C heb gekocht ipv een E90 .
          I don't agree. Ik vind de '3 op zo goed als geen enkel vlak mooier als de nieuwe C. Binnenin heerst voor mijn part gelijkstand (beide erg lage scores), maar de C oogt toch volwassener, meer "af".

Bij de '5 en de E ... oh boy. Oké, die E daar staat op 16" en treedt aan in een gigantisch lelijke kleur, terwijl de '5 er staat in een flatterend zilver en op (denk ik) 18", maar toch...

Comment

• BMW staat zelfs op 19"...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik vind het opvallend hoe hoog zo'n F10 (evenals de F01) op zijn poten staat, mits standaardophanging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                BMW staat zelfs op 19"...
                Ah kijk, voilà. Dat maakt de vergelijking imo nutteloos. Zet daar een zilverkleurige Avantgarde met 19" lichtmetaal en 't gaat er plots helemaal anders uitzien...

Comment

• Mercedes heeft voor een 'gewone' E geen 19" schoeisel. Enkel de E63 AMG kan dat optioneel bemeten krijgen.
                  OO 00 OO

Comment

• Toch wel, meerdere modellen zelfs. OEM, maar niet op de optielijst, wel in de accessoirelijst. Staan knappe velgen bij!

Comment

• Ah, dat wist ik niet. Link?
                      OO 00 OO

Comment

• No idea, effe zoeken.

Edit: ze staan er nog ni bij http://www.mercedes-benz.de/content/...loywheels.html

Ik zag al twee modellen 2-delige velgen, en één model ééndelig. 19". Denk zelfs dat één van die 3 al verkrijgbaar was op de vorige E, of op de S of SL, ofzo, I don't know, maar ze kwam me bekend voor.

Comment

• op grote janten wordt een e ni beter

het vergelijk is hetgeen er staat, laat die bmw maar op z'n oversized janten staan, dat is het leven

Comment

• Ik schatte ze op 18", om maar te zeggen hoe "oversized" ze zijn. En 't ging 'm hier om de looks, niet om hoe goed die auto's zijn. Wielen die de wielkassen wat mooier vullen maken elke auto knapper.

Comment

nu jij nog.
                              Dit is grappig.

Comment

• Deze is echt knap! Stukken beter dan de e60 imo... Dit kan wel eens ooit een opvolger/bijkomer worden voor mijn 5

Paar kleine puntjes mss :

Lelijke standaard velgen
                                Staat iets te hoog
                                Het metaaloppervlak van de deuren is iets te hoog, ramen iets te klein
                                Chrome rond de ramen kan me nog steeds niet bekoren
                                4 uitlaten en een M motor en het zou af zijn

Gelukkig zijn de nieren niet té groot zoals ik vind van de nieuwe 7.

imo he

Comment

• Hopelijk word de 6 ook zo mooi als de 5
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Ja Thebiemerke, ik schoot onmiddellijk in de lach als ik die RedBull zag staan

Had je al vleugels voor of na de Redbull met de F10??

Ik vermoed dat je uit het machien dan ook alles hebt uitgehaald???

En enige impressies van rijgedrag etc?

thnx
                                        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Niet bijzonder speciaal in deze combinatie.
                                          Laatste foto is precies 3-serie.

Comment

Working...
                                          X