Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bwoa, kmoet lik zehhen zo lik, tinterjeur van de vuvve tourink en tinterjeur van de vuvve berliene, da trok tog vroehre wok vrjid ip elkor weye. Alle, toh in mien oohn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
      Deze middag mail gehad van mijn BMW verkoper

Basisprijs
      520d : 40.650€
      525d : 46.400€
      530d : 51.800€

523i : 43.550€
      528i : 47.000€
      535i : 52.600€
      550i : 73.900€
      heel groot prijsverschil tussen 520 en 525... en dat voor 20pk verschil (idem bij 525 en 530); bij een gelijke basisuitrusting (zie Duitse brochure).

Comment

• De Belgische invoerder kan een andere basisuitrusting gekozen hebben voor de 525d. Dit is niet altijd hetzelfde als in Duitsland.

Comment

• jep gratis leder en xenon zou mogen inbegrepen zijn voor die prijs vind ik. Zelfs dan zit je snel nog aan 10.000 euro opties (auto versnelling, nav, hifi, vol airco, edc, metaalkleur) wat hem nieuw 525d op 56000 euro plaatst, wat veel geld is. (+biv die groter is nogmaals erbij).

520d is nog net betaalbaar (onder de 50.000 euro te configureren).
          Last edited by ; 18/12/2009, 11:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Bwoa, kmoet lik zehhen zo lik, tinterjeur van de vuvve tourink en tinterjeur van de vuvve berliene, da trok tog vroehre wok vrjid ip elkor weye. Alle, toh in mien oohn.
            Last van de sneeuw manneke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Bwoa, kmoet lik zehhen zo lik, tinterjeur van de vuvve tourink en tinterjeur van de vuvve berliene, da trok tog vroehre wok vrjid ip elkor weye. Alle, toh in mien oohn.
              Is dat Keltisch?

Comment

• Altijd al gedacht dat hij van een andere planeet was

Comment

• Ik peins dat ie ne klop op ziene smoel gehad heeft, en dat al zijn tanden eruit liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                    Deze middag mail gehad van mijn BMW verkoper

Basisprijs
                    520d : 40.650€
                    525d : 46.400€
                    530d : 51.800€

523i : 43.550€
                    528i : 47.000€
                    535i : 52.600€
                    550i : 73.900€
                    In vergelijking met de prijzen van de Mercedes E vallen deze echt mee hoor.
                    Voor de prijs van een 4 cyl bij Mercedes heb je bij BMW al een 6 cyl.
                    Meestal heeft BMW ook interessante packs wat bij Mercedes minder het geval is.
                    Ook zijn de opties duurder bij Mercedes en moet je hem sowieso beter aankleden.
                    Denk ook niet dat hij veel duurder is dan de huidige E60.

Comment

• De nieuwe BMW 5 is configureerbaar op de Duitse website: http://www.bmw.de/de/de/general/conf...figurator.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gino1968 Bekijk Berichten
                        De nieuwe BMW 5 is configureerbaar op de Duitse website: http://www.bmw.de/de/de/general/conf...figurator.html
                        Zalig, bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Zalig, bedankt!
                          Phil, heb vandaag nog wat foto's genomen van de nieuwe 5... Als je ze wil? Kontje enz heb ik nu op foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                            Phil, heb vandaag nog wat foto's genomen van de nieuwe 5... Als je ze wil? Kontje enz heb ik nu op foto
                            Uploaden en posten graag! (ben denk ik niet de enige die ze wil zien)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                              Uploaden en posten graag! (ben denk ik niet de enige die ze wil zien)
                              Ik zal ze jou al geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gino1968 Bekijk Berichten
                                De nieuwe BMW 5 is configureerbaar op de Duitse website: http://www.bmw.de/de/de/general/conf...figurator.html
                                Zo wil ik hem wel.

Comment

• Of anders zo.

Comment

• wow. op die renderings zie je écht wel praktisch geen verschil met de 3reeks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                                      wow. op die renderings zie je écht wel praktisch geen verschil met de 3reeks

Was ook van plan om dat te zeggen

Comment

• Waar blijft dat M pack?

Net eens een 550i geconfigd. 84k
                                        Last edited by ; 18/12/2009, 23:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Waar blijft dat M pack?

Net eens een 550i geconfigd. 84k
                                          Je kan gaan tot een kleine 114k.

Comment

Working...
                                          X