Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
4 miljoen oude belgische franken... Crazy
De meeste mensen moeten daar 6-8 jaar voor werkenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten4 miljoen oude belgische franken... Crazy
De meeste mensen moeten daar 6-8 jaar voor werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenDe nieuwe 5 komt volgens Autogids niet naar het Autosalon in januari. Inmiddels hoorde ik dat BMW, net als met de X6 in 2008, voor een aantal geselecteerde vip's en mensen die een bestelbon onderteken(d)en de wagen zou tonen in een afgesloten ruimte en de officiële première voor Genève laten.
Kan iemand dit bevestigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet is een feit dat nooit eerder de dashboards van de verschillende modellen van BMW zo fel op mekaar geleken hebbben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHij is zelfs in Bornem geweest voor enkele mensen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIdd. Daar heb ik hem gezien Vandaag zelfs nog
Het zou een zwarte kleur geweest zijn. Niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHoe? Ik ben woensdag daar nog geweest(testrit X1 2.8.... fantastische wagen die het leven van een 3 Touring zuur zal maken, maar bon.... terug on-topic) en die zei dat hij al terug ingepakt is richting Duitsland?
Het zou een zwarte kleur geweest zijn. Niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenZo wil ik hem wel.
Niet helemaal overtuigd zo terwijl ik het wel juiste kleurencombi vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenZal ook weer M-pack nodig hebben.
Niet helemaal overtuigd zo terwijl ik het wel juiste kleurencombi vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenZo wil ik hem wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenInderdaad; fenomenaal knappe auto .. Zeer zuiver en helemaal niet zo gekunsteld als de E60.
BMW zal het nodig hebben als ze Audi willen voor blijven
Ga je de laatste dag ook mee naar carré
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk BerichtenDe 5-Serie en de 5 GT zijn beide "5-Serie", dus die mogen veel op elkaar lijken.
En de 5 GT is ook weer een afgeleide van de 7-Serie, dus logisch dat die ook veel op elkaar lijken.
Maar zet eens een A4-dash en een A6-dash naast elkaar. Die lijken nog meer op elkaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk BerichtenEen a4 en a5 zijn identiek, maar een A6 is totaal anders.
Het interieur van de A5/A4 heeft er ook veel van weg, en heeft op zijn beurt weer een en ander gemeen met dat van de Q5.
Comment
-
Excuses voor off-topic!
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZijn dat nu de nieuwe angel eyes?
Comment
Comment