Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Je kan gaan tot een kleine 114k.

Wie dat doet, is goed zot!

Comment

• 4 miljoen oude belgische franken... Crazy

De meeste mensen moeten daar 6-8 jaar voor werken
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
        4 miljoen oude belgische franken... Crazy

De meeste mensen moeten daar 6-8 jaar voor werken
        Efkes de rekenmachine erbij gehaald en dat is +1000€ sparen per maand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
          De nieuwe 5 komt volgens Autogids niet naar het Autosalon in januari. Inmiddels hoorde ik dat BMW, net als met de X6 in 2008, voor een aantal geselecteerde vip's en mensen die een bestelbon onderteken(d)en de wagen zou tonen in een afgesloten ruimte en de officiële première voor Genève laten.

Kan iemand dit bevestigen?
          Hij is zelfs in Bornem geweest voor enkele mensen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Het is een feit dat nooit eerder de dashboards van de verschillende modellen van BMW zo fel op mekaar geleken hebbben.
            E38(7 Serie) E39(5 Serie) en E46(3 Serie) hadden ook eenzelfde afstammingslijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Hij is zelfs in Bornem geweest voor enkele mensen.
              Idd. Daar heb ik hem gezien Vandaag zelfs nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                Idd. Daar heb ik hem gezien Vandaag zelfs nog
                Hoe? Ik ben woensdag daar nog geweest(testrit X1 2.8.... fantastische wagen die het leven van een 3 Touring zuur zal maken, maar bon.... terug on-topic) en die zei dat hij al terug ingepakt is richting Duitsland?

Het zou een zwarte kleur geweest zijn. Niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                  Hoe? Ik ben woensdag daar nog geweest(testrit X1 2.8.... fantastische wagen die het leven van een 3 Touring zuur zal maken, maar bon.... terug on-topic) en die zei dat hij al terug ingepakt is richting Duitsland?

Het zou een zwarte kleur geweest zijn. Niet?
                  Het was een donkergrijze met met het oyster interieur... Die is idd terug weg

Comment

Zo wil ik hem wel.

Zal ook weer M-pack nodig hebben.
                    Niet helemaal overtuigd zo terwijl ik het wel juiste kleurencombi vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                      Zal ook weer M-pack nodig hebben.
                      Niet helemaal overtuigd zo terwijl ik het wel juiste kleurencombi vind.
                      Geloof me hij heeft het echt niet nodig

Comment

Zo wil ik hem wel.

Dit is echt schitterend!!

Comment

• Inderdaad; fenomenaal knappe auto .. Zeer zuiver en helemaal niet zo gekunsteld als de E60.
                          BMW zal het nodig hebben als ze Audi willen voor blijven
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            Inderdaad; fenomenaal knappe auto .. Zeer zuiver en helemaal niet zo gekunsteld als de E60.
                            BMW zal het nodig hebben als ze Audi willen voor blijven
                            Alexanderr, je gaat blijkbaar de 5 GT proberen te verkopen?
                            Ga je de laatste dag ook mee naar carré

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
                                  De 5-Serie en de 5 GT zijn beide "5-Serie", dus die mogen veel op elkaar lijken.
                                  En de 5 GT is ook weer een afgeleide van de 7-Serie, dus logisch dat die ook veel op elkaar lijken.
                                  Maar zet eens een A4-dash en een A6-dash naast elkaar. Die lijken nog meer op elkaar
                                  Een a4 en a5 zijn identiek, maar een A6 is totaal anders.

Comment

• Zijn dat nu de nieuwe angel eyes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fons De Turbospons Bekijk Berichten
                                      Een a4 en a5 zijn identiek, maar een A6 is totaal anders.
                                      Binnen het Audi-gamma vind ik de interieurs van de A6 en dat van de Q7 het meest op elkaar gelijken.

Het interieur van de A5/A4 heeft er ook veel van weg, en heeft op zijn beurt weer een en ander gemeen met dat van de Q5.

Comment

• Excuses voor off-topic!

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Zijn dat nu de nieuwe angel eyes?
                                        Ja, maar op deze foto lijken ze wat groenachtig. Irl hebben ze xenon-kleur zoals bij de GT.

Comment

• Maybe I'm crazy

maar ik vind dat die in zijprofiel (vooral de zijkant dan toch) veel weg heeft van een E90 ...

Comment

Working...
                                          X