Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nox Bekijk BerichtenEn wie wordt uitgenodigd? Of hoe bekom je een uitnodiging?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb net eens een 530d geconfigureerd met dezelfde opties als de 530d die ik nu heb. Als velgen heb ik 19" velgen gekozen, omdat die vergelijkbaar zijn met 18" toen. Ik kom dan uit op € 62.940,- bruto. Als ik dat verreken naar de Belgische prijzen, dan kom ik uit op 63.730,-. Toen heb ik 9% korting gekregen op de basisprijs zonder opties. Als ik dat nu ook doe kom ik uit op €4.500,- korting. Zo'n 530d zou me vandaag dus € 59.000,- kosten. 6 Jaar geleden heb ik mijn 530d voor €54.000,- gekocht. Dat is dus een prijsstijging van 10% in 6 jaar tijd. Dat is dus heel normaal...
Reken even opnieuw met bv 4 a 5 %
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenDus deze F10 heeft andere angel eyes dan F01 ? Bij de F01 zijn ze geel maar ook wel zeer sterk en bij de F10 zijn ze xenon kleur achtig ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDe wagen die ik gisteren gezien heb, zal diegene zijn die op het salon zal staan in januari
Phil kan oordelen of het knappe config is
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichtenthx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenZeer knappe config.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVragen in de garage of ze de lichtjes van de 5 GT steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEen foto van de standaard velgen voor de heer Soete.
Comment
-
net mijn bestelling gaan plaatsen (530D); prijzen opties zijn nog niet bekend, maar zouden, qua paketten, in de buurt van de 5GT liggen. Staat inderdaad op autosalon, enkel voor genodigden.
Kleur mag later nog gekozen worden, maar in de brochure ziet Havanna metallic of Imperialblau er wel mooi uit (en iets anders dan zwart of grijs). Havanna is blijkbaar ook al beschikbaar in 3 coupé. Iemand al gezien.
Normaal moet je een kleur op het model zelf kunnen zien, zal dus deze keer nog niet zo zijn.
Comment
Comment