Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Dat is dus een prijsstijging van 10% in 6 jaar tijd. Dat is dus heel normaal...
    10% op 6 jaar is zelfs bijzonder weinig als je weet dat tot een goed jaar geleden de geldontwaarding met de 5% grens flirtte. Laten we hopen dat de kwaliteit van de materialen etc er met minstens even veel % op vooruit is gegaan. Op dat vlak vond ik de vorige 5 (de huidige dus eigenlijk) wat teleurstellen tov zijn voorganger.

Comment

• De F10 staat quasi op het niveau van de huidige F01 7-serie qua materiaalkeuze en afwerkingskwaliteit ... Een immens verschil tegenover de E60
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• De F10 zal in afgesloten ruimte te bezichtigen zijn. Ruimte is opgedeeld in 2 verdiepingen zodat de wagen ook van bovenuit kan bezichtigd worden.

Ook X6 & 7-serie hybride alsook de Bmw Vision Efficient Dynamics

Comment

• Klopt, voorstelling nieuwe 5 op autosalon in 2 verdiepingen ; doch enkel op uitnodiging en niet zo vlot meer bereikbaar als nieuwe Z4 dit jaar op autosalon ... (in afgesloten ruimte).

Comment

• En wie wordt uitgenodigd? Of hoe bekom je een uitnodiging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nox Bekijk Berichten
              En wie wordt uitgenodigd? Of hoe bekom je een uitnodiging?
              Door een offerte te laten maken bij uw dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ik heb net eens een 530d geconfigureerd met dezelfde opties als de 530d die ik nu heb. Als velgen heb ik 19" velgen gekozen, omdat die vergelijkbaar zijn met 18" toen. Ik kom dan uit op € 62.940,- bruto. Als ik dat verreken naar de Belgische prijzen, dan kom ik uit op 63.730,-. Toen heb ik 9% korting gekregen op de basisprijs zonder opties. Als ik dat nu ook doe kom ik uit op €4.500,- korting. Zo'n 530d zou me vandaag dus € 59.000,- kosten. 6 Jaar geleden heb ik mijn 530d voor €54.000,- gekocht. Dat is dus een prijsstijging van 10% in 6 jaar tijd. Dat is dus heel normaal...
                Ik denk niet dat er nu 9 % korting gaat zijn bij de lancering.
                Reken even opnieuw met bv 4 a 5 %

Comment

• Dus deze F10 heeft andere angel eyes dan F01 ? Bij de F01 zijn ze geel maar ook wel zeer sterk en bij de F10 zijn ze xenon kleur achtig ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                    Dus deze F10 heeft andere angel eyes dan F01 ? Bij de F01 zijn ze geel maar ook wel zeer sterk en bij de F10 zijn ze xenon kleur achtig ?
                    Idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                      De wagen die ik gisteren gezien heb, zal diegene zijn die op het salon zal staan in januari
                      Phil kan oordelen of het knappe config is
                      Zeer knappe config.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                        Idd
                        thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                          thx
                          Vragen in de garage of ze de lichtjes van de 5 GT steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Zeer knappe config.
                            Mss het forum is een kleine teaser geven..

Comment

Vragen in de garage of ze de lichtjes van de 5 GT steken.
                              Zou dit kunnen, zijn die dezelfde grote ect..? Nu ja mijn pa heeft toch geen interesse in zo'n details

Comment

• Een foto van de standaard velgen voor de heer Soete.

Comment

Een foto van de standaard velgen voor de heer Soete.

Valt best mee voor een standaardvelg.

Comment

• precies ne grote 3 reeks touring zo van opzij...
                                    het zal wachten zijn tot em in de showroom staat voor ik er een deftige kijk zal op hebben

Comment

• net mijn bestelling gaan plaatsen (530D); prijzen opties zijn nog niet bekend, maar zouden, qua paketten, in de buurt van de 5GT liggen. Staat inderdaad op autosalon, enkel voor genodigden.
                                      Kleur mag later nog gekozen worden, maar in de brochure ziet Havanna metallic of Imperialblau er wel mooi uit (en iets anders dan zwart of grijs). Havanna is blijkbaar ook al beschikbaar in 3 coupé. Iemand al gezien.
                                      Normaal moet je een kleur op het model zelf kunnen zien, zal dus deze keer nog niet zo zijn.

Comment

• Ik heb het gezien op een Z4 en ik moet zeggen, het is zeer geslaagd. Iets minder bruin dan op sommige foto's, 't is eerder een bruingrijstint. Echt knap, zeker met een beige/wit interieur!

Comment

• Weet er iemand of vierwiel aandrijving al beschikbaar is voor de nieuwe vijf? zag hem niet direct op de optielijst, maar men duits is nu ook niet al te schitterend.

Comment

Working...
                                          X