Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
    Weet er iemand of vierwiel aandrijving al beschikbaar is voor de nieuwe vijf? zag hem niet direct op de optielijst, maar men duits is nu ook niet al te schitterend.

voorlopig denk ik, zijn er geen 5..X - versies beschikbaar, maar vermoed wel dat deze later gaan komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
      net mijn bestelling gaan plaatsen (530D); prijzen opties zijn nog niet bekend, maar zouden, qua paketten, in de buurt van de 5GT liggen. Staat inderdaad op autosalon, enkel voor genodigden.
      Kleur mag later nog gekozen worden, maar in de brochure ziet Havanna metallic of Imperialblau er wel mooi uit (en iets anders dan zwart of grijs). Havanna is blijkbaar ook al beschikbaar in 3 coupé. Iemand al gezien.
      Normaal moet je een kleur op het model zelf kunnen zien, zal dus deze keer nog niet zo zijn.
      Enig idee over de komende salonacties? Twijfel zelf nog steeds over de 330Cd of 530d .. . Hoelang wachten op de 5?

Comment

• Op de 3 coupé zullen zeker wel salonacties zijn, temeer hier later op het jaar een facelift van komt. Op de nieuwe 5 verwacht ik geen acties, aangezien het hier over een nieuw model gaat dat nog niet in de showroom staat.

Als je een BMW 530d bestelt denk ik wel dat je tegen de zomer aan 't rijden bent.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Een foto van de standaard velgen voor de heer Soete.

thanks!

Als dit klopt, valt dat best wel mee!

Comment

• Bron: www.autobild.de
            freude am fahren

Comment

• Bron: www.autobild.de
              freude am fahren

Comment

• Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het land?
                freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het land?
                  Niet moeilijk als je de concurrentie vergelijkt in schijtkleur en op 16' velgen.
                  Rij zelf met een E61 en heb toch de stap gedaan naar een E klasse omdat deze toch veel beter afgewerkt is dan een BMW (uiteraard kan ik niet oordelen over deze nieuwe 5 maar heb wel naar de 5GT gaan zien).
                  Maar zullen beide wel goede wagens zijn. Alleen appelen met appelen vergelijken vind ik.

Comment

• Eigenlijk beter met deze uitvoering te vergelijken qua kleur en bandenmaat.

Comment

• sindelfingen

munchen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                        Niet moeilijk als je de concurrentie vergelijkt in schijtkleur en op 16' velgen.
                        Op geen van de geposte foto's zijn de velgen te zien trouwens

En die schijtkleur verandert niks aan die bizar los geplaatste lichten vlak naast de grille

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

En die schijtkleur verandert niks aan die bizar los geplaatste lichten vlak naast de grille
                          Velgen niet te zien ?

Achterlichten konden trouwens ook mooier doorlopen bij de 5 hoor.

Zijn 2 mooie wagens (in de juiste configuratie) die elk hun sterke kanten hebben.
                          BMW zal stuk sportiever rijden maar kan noooooit comfort van de Mercedes halen.
                          En een 350CDI met AMG pack zal ook wel niet onsportief zijn hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten

In de vergelijkende foto's (en daar gaat het om, zie mijn "quote") zijn de velgen inderdaad niet te zien!
                            En die voorlichten van de E vind ik ook zeer vreemd..
                            freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                              Rij zelf met een E61 en heb toch de stap gedaan naar een E klasse omdat deze toch veel beter afgewerkt is dan een BMW (uiteraard kan ik niet oordelen over deze nieuwe 5 maar heb wel naar de 5GT gaan zien).
                              Maar zullen beide wel goede wagens zijn. Alleen appelen met appelen vergelijken vind ik.
                              De E60 is belabberd inzake afwerking en bouwkwaliteit, maar de nieuwe '5 GT en de nieuwe '7 zitten behoorlijk beter in elkaar en met aangenamer aanvoelende materialen dan de nieuwe E-klasse. Ik mag hopen dat dat bij de '5 ook zo is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                De E60 is belabberd inzake afwerking en bouwkwaliteit, maar de nieuwe '5 GT en de nieuwe '7 zitten behoorlijk beter in elkaar en met aangenamer aanvoelende materialen dan de nieuwe E-klasse. Ik mag hopen dat dat bij de '5 ook zo is.
                                Geloof me het is zo... Het niveau van afwerking is toch van een vrij hoogstaand niveau
                                Ik vindt het interieur van de nieuwe 5 het meest gezellige van de drie (F10, F01 en F07)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                  Geloof me het is zo... Het niveau van afwerking is toch van een vrij hoogstaand niveau
                                  Ik vindt het interieur van de nieuwe 5 het meest gezellige van de drie (F10, F01 en F07)
                                  Ik ben eigenlijk ook wel vrij tevreden van de afwerkingskwaliteit van de E60. Wél omdat onze dat nappa volleder interieur heeft en de deurpanelen en armsteun met leder afgewerkt zijn ipv plastic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    De nieuwe angel eyes ... IRL valt het veel beter mee; totaal niet zo groen/blauw van kleur zoals op deze foto.
                                    De nieuwe wadde meneer?
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
                                      Weet er iemand of vierwiel aandrijving al beschikbaar is voor de nieuwe vijf? zag hem niet direct op de optielijst, maar men duits is nu ook niet al te schitterend.
                                      Nog niet ... Binnen maximum een jaar ongeveer zullen die versies wel komen
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                        ? Ik snap je opmerking niet.

Touring zegt "E-klasse beter dan E60/E61, en ook beter dan '5 GT", ik betwist dat (is natuurlijk mijn mening). Jij zegt "geloof me het is zo, is van hoogstaand niveau", dus je zegt hetzelfde als mij. Wat bedoel je nou?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          ? Ik snap je opmerking niet.

Touring zegt "E-klasse beter dan E60/E61, en ook beter dan '5 GT", ik betwist dat (is natuurlijk mijn mening). Jij zegt "geloof me het is zo, is van hoogstaand niveau", dus je zegt hetzelfde als mij. Wat bedoel je nou?
                                          Ik wou gewoon zeggen dat het interieur van de nieuwe 5 van hetzelfde niveau is... Omdat je dit hoopte...
                                          Srr, den blok heeft een invloed op mijn denken en schrijven

Comment

Working...
                                          X