Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
    Heb er ook 135000 aangename kms mee gereden maar zaterdag gaat hij weg (525D touring met sportpakket - verkocht).

Die van mij blijft nog 2 jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Mijn stuur van de MINI pelt ook helemaal af.. Garantie is natuurlijk allang vervallen en een volledig nieuw stuur vind ik wat te kostelijk. Weten jullie of er zo geen speciale stuurhoezen zijn in leder ofzo?
      Nee, maar in de Auto 5 hebben ze zo van die schapenvacht hoezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        Idem hier
        Ik heb ook aan onze E60 530d de aangenaamste wagen gehad ik die ik totnogtoe mocht bezitten. Onze relatie is niet probleemloos geweest maar nu morgen de scheiding officieel is zal ik toch een traantje wegpinken...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
          Mijn stuur van de MINI pelt ook helemaal af.. Garantie is natuurlijk allang vervallen en een volledig nieuw stuur vind ik wat te kostelijk. Weten jullie of er zo geen speciale stuurhoezen zijn in leder ofzo?
          Ga eens langs bij bv. Deca ( www.deca-autobekledingen.be ) Die leveren goed werk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Ik heb de posts van gTa gelezen (echt waar) en ik vind dat 'm gelijk heeft. Mijn vader is daarom zeer mistevreden van z'n E60 525d nadat 'm 7 jaar met een E38 725tds heeft gereden. Zijn interieurpanelen zijn aan 't afblotten (hij heeft truffelbruin leder) en de ledernaden van z'n comfortzetels zijn al meermaals losgekomen waardoor 'm al 2x een andere zetel heeft gekregen. En dat terwijl ze nog maar 80.000km op de teller hebben.

Wat mij het meeste heeft gestoord bij onze E60 en wat ze nooit opgelost gekregen hebben zijn de krakende deurrubbers. Zeker nu met dit koude weer is het effenaf afgrijselijk.

In onze E93 M3 beginnen nu ook meerdere tikjes en kraakjes op te treden. Op de hoedenplank achteraan is een roostertje wat constant trilt. Ik heb er nu een kartonnetje tussengeduwd... Rond de regen- en lichtsensor en de ophanging van de achteruitkijkspiegel zit een harde plastiek omkasting. Deze trilt ook regelmatig. Als ik er dan eens tegen duw is het weer voor effe gedaan. Ook beginnen nu stillekesaan de naden te kraken als de wagen torst. Eerlijk gezegd vind ik dat minder storend omdat ik dat bij elke cabrio al heb gehad. Dit lijkt mij praktisch onvermijdelijk bij een cabrio met zo'n stalen plooidak.
            Wat het felste kraakt zijn de sportstoelen. Ergens ter hoogte van het scharnierpunt onderaan de rugleuning kraakt iets. Bij het vertrekken of remmen hoor je dat door het verplaatsen van je lichaamsgewicht en dat is echt storend. Volgende week krijgt 'm z'n eerste onderhoud en hoop ik dat ze 't opgelost krijgen. Als ik alleen ben hoor ik dat niet want dan maak ik optimaal gebruik van mijn Logic 7, maar als ik mensen meeneem erger ik mij aan dat getik en gekraak. Ik hoop echt dat onze nieuwe 7 eens kraakvrij gaat zijn...
            Ik heb hetzelfde probleem als jou. De MINI kraakt de laatste tijd ook steeds meer (ik denk dat dit deels aan het vriesweer ligt). Wanneer ik alleen ben heb ik meestal de muziek opstaan waardoor ik het niet hoor, echter wanneer ik iemand meeneem stoor ik mij ontzettend aan de trillingen en kraakjes. Ik moet zeggen dat de E-klasse zelfs bij dit weer helemaal vrij is van kraakjes en piepjes
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Toevallig ook wat kosten gehad aan onze mini deze week: Eén van de ringen (barrings) aan de triangle is aan vervanging toe en de pompen die de kofferklep openhouden hadden geen kracht meer en zijn vervangen. Wagen heeft wel ondertussen bijna 150.000 km.

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

• BMWblog.com

Comment

• Heel mooie auto, vooral in lichtere kleuren

Comment

• Ik blijf m'n twijfels hebben bij *iets* in de kont... maar 'k kan niet zeggen wat. Ik denk dat het de naar 't midden toe aflopende onderlijn is van de lichten.

Comment

• lekkeren bak, hoe meer ik er naar kijk, hoe geiler die auto

-agressieve looks
                              -blijft sportief
                              -zalige snuit en kont
                              -die lelijke angel voorlichten zijn afgezwakt

kortom: allemaal pluspunten...

verdomme, ik moet hier dringend mijnen loonsopslag gaan onderhandelen !
                              bmw 116d sportshatch

Comment

• Dat ziet er toch een pak beter uit dan de vorige 5 imho.

Comment

• Let even op de koplampen van de beige wagen, die zijn anders dan die op alle andere foto's.
                                  Tot nu toe zagen we steeds een "puntjes-profiel" bij de knipperlichten, terwijl op de beige Fünfer een streep-motief zichtbaar is.

Zou er uit 2 soorten gekozen kunnen worden? Of zou de eerste facelift al zijn doorgevoerd?

Comment

• Echt een knappe auto !

Maar dan wel in een donkere kleur. Dat wit en dat beige vind ik eerder lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
                                      Let even op de koplampen van de beige wagen, die zijn anders dan die op alle andere foto's.
                                      Tot nu toe zagen we steeds een "puntjes-profiel" bij de knipperlichten, terwijl op de beige Fünfer een streep-motief zichtbaar is.

Zou er uit 2 soorten gekozen kunnen worden? Of zou de eerste facelift al zijn doorgevoerd?
                                      Ik ga ervan uit dat die met LEDs xenon lichten heeft, terwijl die zonder LEDs gewoon hallogeen lampen heeft (wel met angel eyes, net als de E60 FL).
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Begrijp al dat gedoe over afblottende stukken en piepende, krakende geluidjes niet al te goed. Heb momenteel 530D FL (2007) met 120.000km op de teller (wordt volgend jaar vervangen, nieuwe is al besteld) en heb eigenlijk geen klachten over kwaliteit van de wagen.
                                        Over die geluidjes: ik heb er dan ook maar simpele 17" -velgen opliggen en geen supersonische grote velgen met ultralaagprofiel (als je hier op forum ziet wat sommigen onder hun wagen leggen, lijken me een paar geluidjes nog eerder bijkomstigheid; comfortabel kan dat toch niet rijden).
                                        Dit is mijn zesde 5-serie, smaken en goestings verschillen en een discussie over een harde kunststoffen boordplank of een zachte, maar ook kunststoffen boordplank, kan je niet winnen en of er nu een matteke in het deurvakje ligt of niet, als dat al het niveau van discussie moet zijn, lijkt het me dat sommigen wel erg veel tijd hebben om zich onledig te houden.
                                        Ik ga ervan uit dat de F10 evengoed afgewerkt is dan de huidige, als meer is mee doorgenomen.

Comment

• Nieren vind ik nu weer iets te groot, is gewoon wennen denk ik. Achterlicht vind ik die strepen erin maar raar, kon beter zoals de e90 FL zijn. Verder is de kont té rond gemaakt...

Ben vooral benieuwd naar de nieuwe M5...

Comment

Working...
                                          X