Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    Ivm die voorstelling op het autosalon van de nieuwe 5 ...

Ik was toch van plan om naar het autosalon tegaan en kreeg van mijn verdeler de kans om mij in te schrijven om daar de nieuwe 5 te zien achter gesloten deuren , ik begrijp niet wat daar zo stom aan is om dit aanbod aan te nemen

Voila zie,zaterdag den 23 januari zie ik ook de nieuwe 5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
      Begrijp al dat gedoe over afblottende stukken en piepende, krakende geluidjes niet al te goed. Heb momenteel 530D FL (2007) met 120.000km op de teller (wordt volgend jaar vervangen, nieuwe is al besteld) en heb eigenlijk geen klachten over kwaliteit van de wagen.
      Over die geluidjes: ik heb er dan ook maar simpele 17" -velgen opliggen en geen supersonische grote velgen met ultralaagprofiel (als je hier op forum ziet wat sommigen onder hun wagen leggen, lijken me een paar geluidjes nog eerder bijkomstigheid; comfortabel kan dat toch niet rijden).
      Dit is mijn zesde 5-serie, smaken en goestings verschillen en een discussie over een harde kunststoffen boordplank of een zachte, maar ook kunststoffen boordplank, kan je niet winnen en of er nu een matteke in het deurvakje ligt of niet, als dat al het niveau van discussie moet zijn, lijkt het me dat sommigen wel erg veel tijd hebben om zich onledig te houden.
      Elk z'n hobby/passie. En de één is wat meer shallow, en de ander zeer grondig. Als het jou niet zint, dan lees je 't toch gewoon niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Als het jou niet zint, dan lees je 't toch gewoon niet?
        Je moet toch eerst iets lezen voor je weet of je dit wel degelijk wilde lezen of niet he gTa

Comment

Elk z'n hobby/passie. En de één is wat meer shallow, en de ander zeer grondig. Als het jou niet zint, dan lees je 't toch gewoon niet?
          LOL er zijn er veel die het met veel plezier gelezen hebben
          en er zijn mensen genoeg die wel goed kijken nr afwerking en materiaalkeuze
          vandaar de keuze van onze E93 trouwens, de testauto was echt van plastiek...
          My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
            LOL er zijn er veel die het met veel plezier gelezen hebben
            en er zijn mensen genoeg die wel goed kijken nr afwerking en materiaalkeuze
            vandaar de keuze van onze E93 trouwens, de testauto was echt van plastiek...
            Er is probably van elke wagen of merk wel iets op te merken. Onze E93 is denk ik een tiental keer in de garage geweest op korte tijd, van lekken door ontbrekende of loskomende rubbers , tot ramen die terug beetje naar beneden gaan nadat ze eerst volledig boven geweest zijn, volledig tapijt is vervangen omdat het al scheurde na 2O dagen, zeker 5 injektoren vervangen en bobijnen en nog wat stuff die ik al uit mijn geheugen heb gebannen. De test faze van auto komt ieder jaar korter en korter bij alle merken en dat zullen we geweten hebben.

Comment

Ik blijf m'n twijfels hebben bij *iets* in de kont... maar 'k kan niet zeggen wat. Ik denk dat het de naar 't midden toe aflopende onderlijn is van de lichten.
              Of de dikkere wangetjes?

Ik vind hem precies minder mooi in het zwart dan een E60 int zwart.

Comment

Je moet toch eerst iets lezen voor je weet of je dit wel degelijk wilde lezen of niet he gTa

hahaha!
                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• vorige 5 reeks is mooier.

Comment

Je kan me ook schriftelijk (per PM) eerst een samenvatting vragen, die zend ik je dan door, je leest eerst die, en als die meevalt, dan lees je het uitgebreidere werk.

Comment

• Die achterkant zal even wennen zijn, maar dat komt wel goed denk ik. Maar die voorkant vind ik maar niks, en dat zal moeilijker wennen worden denk ik, die lichtblokken zijn zo 'gewoontjes'. De E60 heeft van die mooie aparte lichtblokken, een tikkeltje agressief met die doorlopende wenkbrauwen. Vond ik veel beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
                        Begrijp al dat gedoe over afblottende stukken en piepende, krakende geluidjes niet al te goed. Heb momenteel 530D FL (2007) met 120.000km op de teller (wordt volgend jaar vervangen, nieuwe is al besteld) en heb eigenlijk geen klachten over kwaliteit van de wagen.
                        Over die geluidjes: ik heb er dan ook maar simpele 17" -velgen opliggen en geen supersonische grote velgen met ultralaagprofiel (als je hier op forum ziet wat sommigen onder hun wagen leggen, lijken me een paar geluidjes nog eerder bijkomstigheid; comfortabel kan dat toch niet rijden).
                        Dit is mijn zesde 5-serie, smaken en goestings verschillen en een discussie over een harde kunststoffen boordplank of een zachte, maar ook kunststoffen boordplank, kan je niet winnen en of er nu een matteke in het deurvakje ligt of niet, als dat al het niveau van discussie moet zijn, lijkt het me dat sommigen wel erg veel tijd hebben om zich onledig te houden.
                        Ik ga ervan uit dat de F10 evengoed afgewerkt is dan de huidige, als meer is mee doorgenomen.
                        Gezien het al je zoveelste 5-serie is, zal je ongetwijfeld ook nog een E39 gehad hebben? Dan kan je er toch niet van onderuit dat de afwerking en materiaalkeuze in die laatste tien keer beter is dan in de E60?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Die achterkant zal even wennen zijn, maar dat komt wel goed denk ik. Maar die voorkant vind ik maar niks, en dat zal moeilijker wennen worden denk ik, die lichtblokken zijn zo 'gewoontjes'. De E60 heeft van die mooie aparte lichtblokken, een tikkeltje agressief met die doorlopende wenkbrauwen. Vond ik veel beter.
                          Vind ik ook..
                          freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkel Bekijk Berichten
                            die achterkant zal even wennen zijn, maar dat komt wel goed denk ik. Maar die voorkant vind ik maar niks, en dat zal moeilijker wennen worden denk ik, die lichtblokken zijn zo 'gewoontjes'. De e60 heeft van die mooie aparte lichtblokken, een tikkeltje agressief met die doorlopende wenkbrauwen. Vond ik veel beter.
                            vind ik ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Die achterkant zal even wennen zijn, maar dat komt wel goed denk ik. Maar die voorkant vind ik maar niks, en dat zal moeilijker wennen worden denk ik, die lichtblokken zijn zo 'gewoontjes'. De E60 heeft van die mooie aparte lichtblokken, een tikkeltje agressief met die doorlopende wenkbrauwen. Vond ik veel beter.
                              Vind ik ook.
                              Net afscheid genomen van mijn E61.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                Ik ga ervan uit dat die met LEDs xenon lichten heeft, terwijl die zonder LEDs gewoon hallogeen lampen heeft (wel met angel eyes, net als de E60 FL).
                                E60 had al vanaf het begin altijd angel eyes!

Comment

• Deze had wel van die ringen rond de halogeen lampen, maar dat kun je toch niet echt angel eyes noemen?

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Waarom niet?

Vanaf de facelift hadden de halogeenlampen wel dezelfde behuizing als de xenon's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Waarom niet?

Vanaf de facelift hadden de halogeenlampen wel dezelfde behuizing als de xenon's...
                                      Vanaf de facelift een stuk knapper!
                                      sigpic

Comment

• Impressie van de nieuwe M5:

Bron: www.autoweek.nl
                                        freude am fahren

Comment

• meestal vind ik impressies maar stom, maar zo zou ie best mogen zijn. Fat!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X