Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenInderdaad. Je krijgt een afspraak om 20 minuten gaan te kijken op een vastgelegd uur. Je moet je 20 min. opvoorhand aanmelden ter plaatse of je mag zelfs niet meer binnen.
Ik ga kijken woensdag 20/1 om 13.20uur...
Zouden we foto's mogen nemen , neen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenWat ik me afvraag ...
Zouden we foto's mogen nemen , neen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenWat ik me afvraag ...
Zouden we foto's mogen nemen , neen zeker?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenVET. Nu zie je tenminste van ver dat het een M5 is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenToch niet meer dan bij de vorige generatie?
Comment
-
Vrijdag as. zal ik ook de nieuwe 5 serie F10 kunnen bekijken op het autosalon. Ik denk/hoop dat ie er IRL beter en groter zal uitzien dan de grote 3 die hij nu doet vermoeden. Ik zal nog wel een update geven met mijn bevindingen.
Gezien ik dit jaar een andere wagen ga kopen, is deze 5 voor mij een serieuze kanshebber. De instapprijs van de 520d is nog relatief doenbaar (een beetje Passat CC kost ook al gauw +-40K euro met wat toeters en bellen) maar de 525d is wel een smak duurder dan in Duitsland (46.400 tov 44.700). Of er een verschil in standaarduitrusting is weet ik (nog) niet, maar van wat ik er van weet nu, lijkt dat precies niet het geval te zijn. Dan is het prijsverschil wel pittig voor slechts 20pk meer. Akkoord koppel is ook wel hoger, en loopcultuur zescilinder is mooier dan 4cil. maar of dat nu die 6K waard is? Evt. kan een degelijke chiptuning (als dat al nodig zou blijken) ook de zaak opkrikken en dat voor 1/6 vd prijs, toch? En dan spreek ik nog niet over de hogere BIV, wegenbelasting en verzekering. Kortom, het hart zegt 6 cil. het verstand zegt 4 cil. Dat gaat nog een moeilijke keuze worden...
P.S. ben nieuw hier op dit forum, en hoop hier verdere info op te doen en ervaringen te kunnen delen met andere F10 liefhebbers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDa's een goei vraag. Eigenlijk zou ik niet weten waarom niet. De wagen is toch al voorgesteld met foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk BerichtenKortom, het hart zegt 6 cil. het verstand zegt 4 cil. Dat gaat nog een moeilijke keuze worden...
Om een keuze te maken kan je best zelf eens testrijden met beide wagens om dan een beslissing te nemen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
heb hem ook gezien gisteren en valt een beetje tegen ...a zo ne lelijke neus...die verdikking om de voetgangers te beschermen trekt op niks ...hopelijk maken ze het M pack voldoende dik om dit wat te camoufleren ... bij de foto's van de nieuwe M 5 is het al veel beter precies...
momenteel een no go voor mij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenheb hem ook gezien gisteren en valt een beetje tegen ...a zo ne lelijke neus...die verdikking om de voetgangers te beschermen trekt op niks ...hopelijk maken ze het M pack voldoende dik om dit wat te camoufleren ... bij de foto's van de nieuwe M 5 is het al veel beter precies...
momenteel een no go voor mij!
Comment
-
is natuurlijke een beetje wennen aan het nieuwe design; heb ook gisteren gezien en had zowat hetzelfde gevoel als 7 jaar geleden. Alleen heb ik door de loop der jaren het Bangle-design weten te waarderen en de huidige 5 de mooiste aller tijden gevonden.
Ik heb zo'n goed gevoel dat dat bij de nieuwe 5 ook het geval gaat zijn, na verloop van tijd.
'k vond de show met de headphones er wel wat over. Langs de andere kant kreeg je genoeg tijd om zelf te prutsen aan de auto, koffer, motorkap, motor zelf, interieur enz. Eerste wat me wel opviel was de "plastiekerigheid" van de deurklinken. Voelde goedkoop aan.
Langs de andere kant, weet nu al dat ik geen spijt ga krijgen van mijn bestelling (en levering ergens in april)
Comment
-
530 D twijfel nog met de kleur (Havana lijkt me wel wat, anders dat nieuwe blauw) en met alu/feinschlif elementen ipv houtinleg. Heb momenteel een sport automaat gekozen omdat volgens dealer het niet alleen de spatels aan het stuur zijn (die me niet echt intresseren), maar dat ook de bak andere verhoudingen zou hbben. Weet jij hier meer over. Kan dit nog wijzigen
oh ja, ook nog: ik ben niet de van de grootste, demomodel was met open dak, waat de hoofdruimte wat beperkt; maar had toch het gevoel dat hij "wat lager zat" en de hoofdruimte minder isLast edited by Fünfer; 15/01/2010, 20:27.
Comment
Comment