Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
    Dit zou me verbazen eigenlijk
    De 5 die op het salon staat is de enigste 5 reeks van België

ik vond het ook zeer raar;

maar het was gene 1, genen 3, gene 6 of 7... veel berlines schieten er dan niet over hé (nee, die mislukte X ook niet)
    bmw 116d sportshatch

Comment

• 5GT misschien.

Comment

• Wel, gezien op het autosalon, en hij mag er zijn.
        Vooral het interieur, boordplank, wat ik vergelijk met de E classe, is zeer mooi en geeft een beter gevoel dan bij de mercedes.
        De tellerpartij, sober, maar een kwalitatieve indruk, waar de meters bij mercedes me een goedkopere indruk geven.

Comment

• Ik ga morgen is kijken, zonder uitnodiging. Zien of ik "mag". Eigenlijk wel flauw. Je krijgt de officiële foto's, iedereen weet dat hij komt, als je het forum leest ook dat hij er staat.
          En toch mag je hem niet zien?

Als eventuele koper, zou dit bij mij wel een brug te ver zijn..

Comment

• Als eventuele koper kan je hem wel zien, da's net het concept. Zo kan je hem op je gemak bekijken zonder dat jan en alleman er rond staat zodat je niks van de auto kan zien, laat staan er eens op je gemak inzitten.

Comment

• Ik vind persoonlijk al het gedoe van pontentiële koper is dit een brug te ver enz allemaal zever!
              Als je echt een potentiële koper bent, had je een afspraak gemaakt Zo simpel is het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                omstreeks 15u louizalaan reed er ene rond en stond nadien geparkeerd...
                er hing gewone plak op

heb ik mij dat ingebeeld of is dat mogelijk?????

de neus is wel wreed agressief moet ik zeggen... overall zeer geslaagd...
                Je kunt ook de X1 gezien hebben, die is veel groter en langer dan je zou verwachten..
                My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Ik heb kaarten voor morgen rond 17h, ben eens benieuwd. Met M sportpakket gaat dit een prachtige wagen worden vermoed ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Ik ga morgen is kijken, zonder uitnodiging. Zien of ik "mag". Eigenlijk wel flauw. Je krijgt de officiële foto's, iedereen weet dat hij komt, als je het forum leest ook dat hij er staat.
                    En toch mag je hem niet zien?

Als eventuele koper, zou dit bij mij wel een brug te ver zijn..
                    Ik ga morgen ook zien, enige dat ik gedaan heb is mijn naam opgegeven bij de bmw garage en een tijdstip. Dat staat in de PC en mocht me gewoon op bepaald tijdstip aanmelden en naam zeggen aan de bmw stand. Heb het ze zelf in een programma zien opslaan. Men zou niet zonder naamopgave binnenmogen, mss als het niet druk is wel...
                    Last edited by Jerain; 21/01/2010, 19:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                      Ik vind persoonlijk al het gedoe van pontentiële koper is dit een brug te ver enz allemaal zever!
                      Als je echt een potentiële koper bent, had je een afspraak gemaakt Zo simpel is het
                      Dat vind ik kort door de bocht. Maar goed. Ik beheer een beperkte fleet (23wagens) en koop regelmatig eens, voor de ene of andere, een ander merk. Moet ik dan telkens achter elke fleetmanager of garage lopen?
                      Ik ga juist naar een autosalon om eens te kunnen praten over een wagen etc...maar het is niet gezegd dat ze me niet binnenlaten, laat ons eerst afwachten hé. Ik zei weigeren om de auto te mogen bekijken ZOU een brug te ver zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                        Dat vind ik kort door de bocht. Maar goed. Ik beheer een beperkte fleet (23wagens) en koop regelmatig eens, voor de ene of andere, een ander merk. Moet ik dan telkens achter elke fleetmanager of garage lopen?
                        Ik ga juist naar een autosalon om eens te kunnen praten over een wagen etc...maar het is niet gezegd dat ze me niet binnenlaten, laat ons eerst afwachten hé. Ik zei weigeren om de auto te mogen bekijken ZOU een brug te ver zijn.
                        Maar, zoals TomT al eerder zei, zou jij als potentiële koper graag met 20 andere mensen in die closed room zitten die geen interesse hebben in de wagen en die wagen inpalmen zodat jij geen tijd meer hebt om hem deftig te bekijken? Dat is gewoon de reden waarom ze deze in de closed room zetten. Zo kunnen mensen die al een bestelling geplaatst hebben zien wat ze nu daadwerklijk gekocht hebben

Comment

• Voor diegene die niet in de closed room geraken, dit krijg je binnen te zien. Misschien moet iemand de volgende dagen maar eens betere foto's nemen (deze zijn van telefoon)
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Het is trouwens absoluut niet zo moeilijk om binnen te geraken zonder uitnodiging heb ik al vernomen. Gewoon aan de balie zeggen dat je van plan bent een 5 serie te kopen of dat je in hun bestanden zit of bij een dealer en of ze nog ergens een tijdstip vrij hebben. Peace of cake

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                              Je kunt ook de X1 gezien hebben, die is veel groter en langer dan je zou verwachten..
                              Hm, maar de kofferruimte is kleiner dan een golf.
                              En 54k voor die bruine die er staat? wtf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                5GT misschien.

yep, dat moet hem geweest zijn. de voorkant lijkt hetzelfde; vanachter herinner ik het mij niet meer

maar 't zou wel wreed raar zijn dat het nen echte 5 met gewone nummerplaat zou geweest zijn....

dit verklaart het, thnx :-)
                                bmw 116d sportshatch

Comment

• die snuit is wel agressie ze irl... amaj
                                  bmw 116d sportshatch

Comment

• Heb de nieuwe 5 ook gezien. Had wat schrik dat hij zou tegenvallen door de reacties hier, maar ik vind hem schitterend mooi! Andere klasse dan de huidige.

Zelf de GT is in het echt veel knapper dan op foto.

Ik was zeker overtuigd.

Comment

• Is dat enkele uren geleden getrokken? Denk dat ik je gezien heb dan. Anders niet.

Comment

• In die 'closed room' hingen aan de wand een aantal mogelijke kleurencombinaties. Hiertussen hing ook een donkerbruin leder dat ik niet in de configurator terugvind. Zou dat dan 'individual' zijn of is de configurator niet up to date?
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Freude am Fahren? Ehrensache. Freude am Design? Jetzt wieder! Der neue 5er ist BMW pur. Elegant wie einst. Dynamisch wie immer. Und komfortabel wie nie. AUTO BILD-Redakteur Martin Puthz nahm Platz.

Dat stelt gerust. Eindelijk terugkeer naar de klassieke waarden. Hopelijk gaat BMW verder op deze weg en blijft het protserige wat meer achterwege.
                                          Ik las dat de touring versie als F11 generatie ook wat meer koffervolume krijgt. Als het uitzicht ook meevalt zoals in de F10 geef ik me over.

Comment

Working...
                                          X