Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarstraks ook gezien op het autosalon. Je mocht dus bij blijk van interesse aan de balie wel een afspraak maken als er al niet te veel volk opgegeven was. Redelijk onnuttig vond ik wel die koptelefoon die je kreeg voor 2 minuten waar wat zever door kwam en daarna kon teruggeven. Ze hadden gewoon beter 2 boxen gezet...
    Dan de moment dat de lichten aan gingen. Direct in een goed zicht, stukken knapper dan de e60, enkel weer die te grote nieren vielen wat tegen... Mijn gedacht over de rest is intussen allemaal positief geworden.

Kortom, ben benieuwd naar de M5 en het M sportpakket. Dit gaat alvast weer een voltreffer worden!

Comment

• Voor de 5-serie fanaten : SINDS GISTEREN originele grote nederlandstalige folder nieuwe 5-serie (F10) + volledige Belgische prijslijst op verzoek verkrijgbaar bij UW BMW DEALER !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
        Voor de 5-serie fanaten : SINDS GISTEREN originele grote nederlandstalige folder nieuwe 5-serie (F10) + volledige Belgische prijslijst op verzoek verkrijgbaar bij UW BMW DEALER !!!
        Whoehoew!

Comment

• Net terug van het autosalon en de 5 in preview kunnen aanschouwen. Ik vond hem erg mooi - geslaagde terugkeer naar klassieke lijnen en toch modern. Het interieur omhult je als een cocon; dat laatste is op de achterbank helaas iets te uitgesproken. Voor drie passagiers op de achterbank is het wat drummen, in mijn ogen dan ook het enige minpuntje. Ben benieuwd hoe hij rijdt.
          Al bij al een heel aangename verassing!

Comment

• Doet imo al veel meer eer aan dan foto's:

Agent 001 from AutoSpies.com gives you your first in detail look at the gorgeous all new 2011 BMW 5-Series.

Ziet er goed uit, geeft een veel beter beeld van de wagen dan die 100 foto's die ik tot nu toe heb gezien. Kijk ernaar uit om eens mee te rijden in maart/april...
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Gisteren ook eens kunnen aanschouwen op het autosalon. Ik vind hem zeer geslaagd. De neus heeft veel weg van de vorige Z4.
              Ben benieuwdt naar het M-pack en de M5.
              1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
              1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Saffierzwart met hoogglans shadwoline.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• bmw525 heeft me de catalogus van de nieuwe 5 bezorgd. Zeer knap... Leuke foto's ook.
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Saffierzwart met hoogglans shadwoline.

Deze is al veel mooier dan degene die op het salon staat ...
                    Nu nog een M-pakket erop en 't is een super vette auto

Comment

• Black beauty

Comment

• Toont breed vooraan! Knap!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Heel knap

Comment

• Heb hem daarstraks buiten gereden op het autosalon. Fak wat een kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Saffierzwart met hoogglans shadwoline.

O jawel, perfect!

Waar ik nog aan denk, op het autosalon kwam ineens bij de 5 een ietwat oudere heer naast mij staan en begon spontaan te praten over hoe ie eruit zag en dat ie hem een stuk knapper vond dan die e60 die hij nu had. Ging wrslk ook direct een bestelbon tekenen en wat ik me het meest herinner is dat ie zei: daar laat je zo'n audi toch direct voor staan

Ik geef hem gelijk.

Comment

• Nu nog M pack en grotere velgen.

Ik zie er een beetje de E39 in terugkomen, vooral in de neus dan.

Comment

• Kheb em gezien op het salon en kvond hem echt niet zo mooi.
                                  Kzei tegen de verkoper dat hij toch wel op de nieuwe 7 (F01?) leek, die schudde zijn hoofd! Nee nee, volledig nieuwe wagen. 5min daarna: Ja hij heeft het onderstel van de 7-reeks. Toen ik vroeg de oude of nieuwe kon hij me niet direct antwoorden. Enkel verkort.

Comment

• Zoals hij op 't salon stond vond ik 'm toch niet WAUW. Je moet dat in 't echt zien, maar in het zwart begint het er al meer op te lijken.

Comment

• Ik vond die van het salon best wel knap, hoor!

Het probleem van zo'n "hidden box" principe is natuurlijk de te kleine ruimte om hem in z'n goede proporties te kunnen bekijken. Maar ik vind hem in ieder geval heel knap. Vooral het dashboard is er ongelooflijk hard op vooruit gegaan. Ook de zitruimte en zitcomfort achteraan zijn er gevoelig op verbeterd. Even vergelijken met het zitcomfort op de gladde zetels van de Jag XF en je voelt meteen dat ze er goed werk van gemaakt hebben.

De enige (kleine) teleurstelling bleef voor mij de kwaliteit van het leder van de zetels. Ik vermoed dat op de (wss dure) optielijst wel een betere kwaliteit zal te vinden zijn, maar de korrel van de structuur blijft m.i. te grof (en daar doet BMW niet beter dan Audi of Mercedes).

Ben ook benieuwd naar de Touring binnenkort

Comment

• Volgens mij komt ie beter tot z'n recht in een donkere kleur: Sophistogrijs, Saphirzwart, of Havanna (wat overigens een reeds bestaande kleur is op de 1 serie). Donkere kleur in combinatie met 19" velgen. Die worden wel met Runflatbanden gecombineerd. Hopelijk wordt de 'ride' dan niet te hard als voor de standaard ophanging gekozen wordt. In ieder geval zal een proefrit met meerdere uitvoeringen duidelijkheid brengen. Heeft er iemand al ervaringen met de huidige kortingen op de 5 ?

Comment

• Gewoon eventjes melden dat ik de link tussen je nickname en je avatar niet snap.

Ben jij de broer van BMWMB, trouwens?

Comment

Working...
                                          X