Hij is de strakheid wat de vorige 5 had, verloren. 3 En 5 zijn moeilijker te onderscheiden dan bij vorige 5. Kont is dikker geworden ipv eleganter ivg met vorige 5.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenHij is de strakheid wat de vorige 5 had, verloren. 3 En 5 zijn moeilijker te onderscheiden dan bij vorige 5. Kont is dikker geworden ipv eleganter ivg met vorige 5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGewoon eventjes melden dat ik de link tussen je nickname en je avatar niet snap.
Ben jij de broer van BMWMB, trouwens?
Heb wel een broer maar zit hier niet op. Waarom deze vraag?
Comment
-
-
-
-
-
-
Er is ook nog een hele fotogallerij en bijhorend testverslag te vinden op www.autobild.de!freude am fahren
Comment
-
De koffer die motorisch toegaat met knopje (zoals op de break nu ook voor sedan) was wel cool (zoals op het filmpje)
Bieden ze terug betere stereo installaties aan? Is het nog altijd logic7 of is het nu iets anders en bestaat er terug een high end audio versie die nog beter is dan logic?
Comment
-
Een van de dingen die me opviel is de trim op de deuren die nu in een alu lijstje zit. Het viel me op omdat de audi A5 ook zo een opbouw heeft van de deur trim. De alu sierlijst/kader vooraan op de dash is ook nieuw en geslaagd. Het tft screen is enorm groot ook. Heel leuk. Leder op de voet van de voorste zetels is ook nieuw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
is dat in het rookgedeelte?
Wil dat dan zeggen dat je dat altijd moet hebben openstaan voor je sleutel als je ermee aan het rijden bent?
EDIT= Hmm, na het filmpje te hebben bekeken, blijkt het een opbergvakje voor je sleutel te zijn. Lijkt me ni echt handig...Last edited by Beefcake; 27/01/2010, 13:14.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenDe koffer die motorisch toegaat met knopje (zoals op de break nu ook voor sedan) was wel cool (zoals op het filmpje)
Bieden ze terug betere stereo installaties aan? Is het nog altijd logic7 of is het nu iets anders en bestaat er terug een high end audio versie die nog beter is dan logic?
Of er nog een High End bij komt, no clue...My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenDat voorste knopje om de zitting te verlengen, hing bij de bestuurdersstoel van het expo-exemplaar op het einde van het salon in Brussel al helemaal los. Pre-productie afwerking, veronderstel ik...
Die auto's zien ongelooflijk af op 't salon...
Zag het leder er nog relatief goed uit? Want het wit leder op de X6 was compleet nr de knoppen...My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenZal wel 1 of andere "boer" zijn die er te hard aan heeft zitten sleuren
Die auto's zien ongelooflijk af op 't salon...
Zag het leder er nog relatief goed uit? Want het wit leder op de X6 was compleet nr de knoppen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk BerichtenLink nickname en avatar: verklaar je nader??
Heb wel een broer maar zit hier niet op. Waarom deze vraag?
Succes met de bestelling, alvast!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenDat viel goed mee, het leder zag er nog als nieuw uit. Het aantal bezoekers in die "afgesloten ruimte" achteraan is natuurlijk wel een hele hoop minder dan op de open stand.
Comment
Comment