Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet onlogisch hé. Was het van de week niet op 'Man bijt hond' dat er een reportage was over de schades aan de moto's en wagens die op het salon hebben gestaan. Daar werd de X6 Hybride getoond met ook zo'n lichte kleur van leder. Die bestuurderszetel was echt vuil en toonde al sleet. Alles waar schade aan was werd vervangen.

Mijn 7 heeft nu 3000km en de zetel is ook al wat blauw van mijn jeans. Gisteren ben ik in Antwerpen een grote doos gaan afhalen die niet in de koffer paste. Deze doos heb ik dus op de achterbank geplaatst, waardoor deze nu ook vuil is.

Zo'n lichte kleur is echt wel delicaat, maar een grondige poetsbeurt op tijd en stond zal het leder toch wel proper houden. En nogmaals, je zit toch op dat leder als je rijdt, dus heb je er toch weinig last van. Uiteindelijk dient een auto toch om te gebruiken...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik houdt mijn wagen het liefst zo lang mogelijk in nieuwstaat. Daarom denk ik toch dat ik voor "Zimtbraun" ga kiezen in een nieuwe 5-Serie. Of toch weer zwart.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
        Ik houdt mijn wagen het liefst zo lang mogelijk in nieuwstaat. Daarom denk ik toch dat ik voor "Zimtbraun" ga kiezen in een nieuwe 5-Serie. Of toch weer zwart.....

heb ook Zimtbraun op mijn bestelbon staan, maar dit kan nog gewijzigd worden tot 6 weken voor levering (buitenkleur Havana). Wil toch de kleur eens verifiëren in 't echt; ga dus na officiële lancering eens naar Bornem, waar dan toch alle kleuren zouden moeten staan.

Zag gisteren in BMW-garage een 5GT met Zimtbraun binnenbekleding en vond het toch niet 100% meevallen (iets te donker, zeker met zwarte dakhemel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Ik ben na 1 week autosalon geweest en toen zag het leder op de bestuurdersstoel aan de linkerkant toch al mooi blauw.
          Ik ben de laatste zondag geweest en het zag er OK uit. Ze zullen mss op het einde serieus gefrot hebben met een speciaal product...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Don't bother. 'k Was maar wat aan 't zeveren.

Succes met de bestelling, alvast!
            Ah, ja. Redfive = een rode 5 he (komt omdat ik vroeger fan was van Nigel Mansell, die altijd met een rode 5 reed, en door Murray Walker ook af en toe zo genoemd werd).

Bestellen doe ik hem nog niet. Ik snap niet dat er nu al bestellingen gedaan worden vooraleer er mee gereden is? Ik wil er toch eerst mee rijden, en dan pas beslissen.

Comment

• Weet er iemand of de blinkende houtafwerking op dash en deuren in de F10 ook in een matte uitvoering te krijgen is zoals bij de 5 GT? Dit doet me veel mooier aan en zal niet zo snel vettig worden denk ik dan. En dan zwijg ik nog over mogelijk hinderlijke reflecties van de zon...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                Weet er iemand of de blinkende houtafwerking op dash en deuren in de F10 ook in een matte uitvoering te krijgen is zoals bij de 5 GT? Dit doet me veel mooier aan en zal niet zo snel vettig worden denk ik dan. En dan zwijg ik nog over mogelijk hinderlijke reflecties van de zon...
                is zowel mat als blinkend te krijgen; ik heb wel geopteerd voor alu feinschliff; vind dit wat sportiever ogen dan houtafwerking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
                  is zowel mat als blinkend te krijgen; ik heb wel geopteerd voor alu feinschliff; vind dit wat sportiever ogen dan houtafwerking
                  En welke andere kleuren zijn er in te verkrijgen dan? Noch de confiurator, noch in de brochure wordt hier melding van gemaakt?

Comment

En welke andere kleuren zijn er in te verkrijgen dan? Noch de confiurator, noch in de brochure wordt hier melding van gemaakt?
                    ik dacht dat de fineline anthrazit in de brochure de matte versie is (bij alle anderen staat hoogglanzend vermeld)

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Als je sportzetels hebt dan 9/10 sluiten die zijkant af bij het instappen na 6 maand al. Tis bijna niet te vermijden tenzij je superlicht bent en heel voorzichtig konstant instapt. Geld voor bijna alle bmw's met sportstoelen met dakota leder. Nappa heb ik gemerkt is veel slijtvaster dan dakota.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
                          ik dacht dat de fineline anthrazit in de brochure de matte versie is (bij alle anderen staat hoogglanzend vermeld)
                          Fineline Anthrazit is ook blinkend. Zie visualiser op bmw site.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                            Als je sportzetels hebt dan 9/10 sluiten die zijkant af bij het instappen na 6 maand al. Tis bijna niet te vermijden tenzij je superlicht bent en heel voorzichtig konstant instapt. Geld voor bijna alle bmw's met sportstoelen met dakota leder. Nappa heb ik gemerkt is veel slijtvaster dan dakota.
                            Wat is er eigenlijk mis met stoffen zetels? Iedereen zit maar constant over lederen stoelen bezig alsof dat een absolute must is. Na enige tijd beginnen die al wel zitsporen te vertonen: vuil, golvingen door het leder dat uitrekt. Zit je na een jaar of zo al op een uitgelebberde zetel... Met een stoffen interieur heb je dat niet, ziet er na 100.000 km nog goed uit.
                            Wederverkoopwaarde? Je zal er misschien minder voor krijgen, maar je hebt het ook initieel niet uitgegeven he.

Comment

Wat is er eigenlijk mis met stoffen zetels? Iedereen zit maar constant over lederen stoelen bezig alsof dat een absolute must is. Na enige tijd beginnen die al wel zitsporen te vertonen: vuil, golvingen door het leder dat uitrekt. Zit je na een jaar of zo al op een uitgelebberde zetel... Met een stoffen interieur heb je dat niet, ziet er na 100.000 km nog goed uit.
                              Wederverkoopwaarde? Je zal er misschien minder voor krijgen, maar je hebt het ook initieel niet uitgegeven he.
                              Het zal volgens mij makkelijker verkopen, eerder dan meer geld opbrengen.

Comment

• Styling 312 in 20"

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Styling 312 in 20"

Zou dit niet knalhard rijden met een standaardophaning, vraag ik me af?

Comment

al eens een Mercedes met leder gehad ?

Comment

• Ik vind leder toch zeker mooier dan stof. Uitzondering op de regel is het alcantara. Dit vind ik wel zeer knap.
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Iemand een idee vanaf wanneer het sportpakket beschikbaar is?
                                        Wil een 520D bestellen(vanaf juni) maar wil het sportpakket erbij.

Comment

• Volgens de laatste info die ik kreeg van onze verdeler komt het M-sportpakket samen met de 535d in maart volgend jaar.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X