Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• M-sportpakket of M5 ?
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

Ze staan er idd vet onder + dat beetje meer verlaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
        M-sportpakket of M5 ?
        Het ziet er allesinds al héél goed uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
          M-sportpakket of M5 ?
          Uiteraard een photoshop... En het moet volgens mij de M5 voorstellen.

Comment

• Ik mis dan de dubbele uitlaat nog

Comment

• BMW 5-series vs. Mercedes E-class

Bron: www.autocar.co.uk
              freude am fahren

Comment

• Bron: www.autocar.co.uk
                freude am fahren

Comment

• The verdict
                  The BMW is a more complete car than the old model, and if that means it's lost a little of teh old enthusiasm, some would argue that this is a price worth [paying for its broader base of talents.

But the Mercedes has rediscovered the values of quality, comfort and luxury. The result is two gloriously different cars.

Truth is, buyers will probably choose on which skill set is more appropriate to their desires and circumstances.

But, forced to choose, Frankel goes for the Merc "by a gnat's g-string".

For the full story buy this week's Autocar magazine, on sale now.

Complete vergelijkingstest: www.autocar.co.uk
                  freude am fahren

Comment

• logisch ook he
                    ze maken de beste auto's

Comment

• Scoopfoto's M5
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Er zitten hier enkele velgenneukers, maar IK vind die onderste Johnny-achtig.
                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Lekker laag, grotere velgen, allemaal mooi om zien. Maar of dat nog comfortabel rijdt ?? Dat wordt lekker hobbelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                            Lekker laag, grotere velgen, allemaal mooi om zien. Maar of dat nog comfortabel rijdt ?? Dat wordt lekker hobbelen...

Ik had 20" op mijn E90 liggen en dat viel nog goed mee hoor

Comment

Ik had 20" op mijn E90 liggen en dat viel nog goed mee hoor
                              Ik denk er aan de standaard velgen te nemen om er evt winterbanden op te monteren. En dan volgend jaar een setje grotere velgen voor de looks.

Comment

• Zo heb ik het nu ook gedaan.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Zo heb ik het nu ook gedaan.
                                  Zijn ze al besteld BMWMB ?

Want ik ken gasten die op het laatste moment nog durven veranderen van gedacht , en niks is zeker voor het geleverd en geplaatst is

Comment

Zo heb ik het nu ook gedaan.
                                    Ook in the mood voor de F10?

Comment

Zijn ze al besteld BMWMB ?

Want ik ken gasten die op het laatste moment nog durven veranderen van gedacht , en niks is zeker voor het geleverd en geplaatst is
                                      Ik ga ze pas volgende maand bestellen.
                                      Zelfs als ze geleverd en geplaatst zijn is niks zeker dat het zo zal blijven. Zo'n prachtige 20" velg is ook snel verkocht op de tweedehandsmarkt.

Vroeger was ik een echte velgenman, temeer een goede vriend van mijn vader een bandencentrale had. Ik heb destijds eens 3 jaar een VW Golf cabriolet gehad. In die tijd heb ik 8 sets velgen gehad. Daarna heb ik 2 jaar een Audi cabrio gehad waarbij ik 3 sets velgen heb gewisseld.

Ik ben gehuwd en heb dus beloofd om voor de rest van m'n leven bij dezelfde vrouw te blijven. Laat een mens dan toch eens af en toe van wagen of velg veranderen hé, als 'm daar blij mee is...
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                                        Ook in the mood voor de F10?
                                        Als ik m'n F01 zou inruilen voor een F10, dan moet het voor een M5 zijn.
                                        OO 00 OO

Comment

Als ik m'n F01 zou inruilen voor een F10, dan moet het voor een M5 zijn.
                                          Ach ja een 740d, nu weet ik het van vorige pagina's. Zou ik ook niet ruilen voor een gewone F10. M5 eventueel wel ja..

Comment

Working...
                                          X