M-sportpakket of M5 ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenM-sportpakket of M5 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenM-sportpakket of M5 ?
Comment
-
-
-
The verdict
The BMW is a more complete car than the old model, and if that means it's lost a little of teh old enthusiasm, some would argue that this is a price worth [paying for its broader base of talents.
But the Mercedes has rediscovered the values of quality, comfort and luxury. The result is two gloriously different cars.
Truth is, buyers will probably choose on which skill set is more appropriate to their desires and circumstances.
But, forced to choose, Frankel goes for the Merc "by a gnat's g-string".
For the full story buy this week's Autocar magazine, on sale now.
Complete vergelijkingstest: www.autocar.co.ukfreude am fahren
Comment
-
Scoopfoto's M5
Comment
-
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk BerichtenLekker laag, grotere velgen, allemaal mooi om zien. Maar of dat nog comfortabel rijdt ?? Dat wordt lekker hobbelen...
Ik had 20" op mijn E90 liggen en dat viel nog goed mee hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenIk had 20" op mijn E90 liggen en dat viel nog goed mee hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo heb ik het nu ook gedaan.
Want ik ken gasten die op het laatste moment nog durven veranderen van gedacht , en niks is zeker voor het geleverd en geplaatst is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo heb ik het nu ook gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenZijn ze al besteld BMWMB ?
Want ik ken gasten die op het laatste moment nog durven veranderen van gedacht , en niks is zeker voor het geleverd en geplaatst is
Zelfs als ze geleverd en geplaatst zijn is niks zeker dat het zo zal blijven. Zo'n prachtige 20" velg is ook snel verkocht op de tweedehandsmarkt.
Vroeger was ik een echte velgenman, temeer een goede vriend van mijn vader een bandencentrale had. Ik heb destijds eens 3 jaar een VW Golf cabriolet gehad. In die tijd heb ik 8 sets velgen gehad. Daarna heb ik 2 jaar een Audi cabrio gehad waarbij ik 3 sets velgen heb gewisseld.
Ik ben gehuwd en heb dus beloofd om voor de rest van m'n leven bij dezelfde vrouw te blijven. Laat een mens dan toch eens af en toe van wagen of velg veranderen hé, als 'm daar blij mee is...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk BerichtenOok in the mood voor de F10?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAls ik m'n F01 zou inruilen voor een F10, dan moet het voor een M5 zijn.
Comment
Comment