Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Daarstraks eerst rijtest gelezen in autowereld ivm nieuwe 5 reeks. (rij-test bij de voorstelling in Portugal)
Pos.: blijft de utlieme drivers-berline!! Komt qua levendigheid zelfs in de buurt van de lichtere 3.
Neg.: stukje zwaarder geworden, maar toch betere prestaties C02 uitstoot etc, en natuurlijk.... duurder :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyinghigh Bekijk BerichtenDaarstraks eerst rijtest gelezen in autowereld ivm nieuwe 5 reeks. (rij-test bij de voorstelling in Portugal)
Pos.: blijft de utlieme drivers-berline!! Komt qua levendigheid zelfs in de buurt van de lichtere 3.
Neg.: stukje zwaarder geworden, maar toch betere prestaties C02 uitstoot etc, en natuurlijk.... duurder :-)
Comment
-
Dat is overdreven. Ikzelf heb niet de optie Dynamic Drive wat ik ook niet mis. Wel heb ik Damping Control. Het liefst van al rijd ik in de Sport-stand. Comfort is enkel fijn voor lange snelwegritten, zeker nu met al die putten in de weg. Kan je nog gewoon een sportophanging kiezen bij de nieuwe 5. Zo ja, dat zou ik dan kiezen,OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenScoopfoto's M5sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Eerste test in de nieuwe Autogids van vandaag: weinig op aan te merken, blijft uitstekend, maar "het plezierige kantje is wat afgevlakt". Lees: het komt er dus op neer dat je hem niet zo gemakkelijk meer dwars kan zetten in overstuur. Voor de rest enkel teleurstellend qua kofferruimte en interieurruimte met een "claustrofobische indruk, wellicht een minpunt in vergelijking met zijn concurrenten"...
Tjah, voor dat typische cockpitgevoel, daar koop je toch een BMW voor, dacht ik zo?
Ze hebben toch serieus moeten vissen achter pietluttigheden. Benieuwd naar de gedetailleerde wegtest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenEerste test in de nieuwe Autogids van vandaag: weinig op aan te merken, blijft uitstekend, maar "het plezierige kantje is wat afgevlakt". Lees: het komt er dus op neer dat je hem niet zo gemakkelijk meer dwars kan zetten in overstuur. Voor de rest enkel teleurstellend qua kofferruimte en interieurruimte met een "claustrofobische indruk, wellicht een minpunt in vergelijking met zijn concurrenten"...
Tjah, voor dat typische cockpitgevoel, daar koop je toch een BMW voor, dacht ik zo?
Ze hebben toch serieus moeten vissen achter pietluttigheden. Benieuwd naar de gedetailleerde wegtest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenEerste test in de nieuwe Autogids van vandaag: weinig op aan te merken, blijft uitstekend, maar "het plezierige kantje is wat afgevlakt". Lees: het komt er dus op neer dat je hem niet zo gemakkelijk meer dwars kan zetten in overstuur. Voor de rest enkel teleurstellend qua kofferruimte en interieurruimte met een "claustrofobische indruk, wellicht een minpunt in vergelijking met zijn concurrenten"...
Tjah, voor dat typische cockpitgevoel, daar koop je toch een BMW voor, dacht ik zo?
Ze hebben toch serieus moeten vissen achter pietluttigheden. Benieuwd naar de gedetailleerde wegtest
Bij de E zit er achteraan (tegen de zitbank) die verhoging die je ook bij de C hebt, echt lastig. Bij de 5 was dat vlak, nu mag die nog iets kleiner zijn, praktischer is hij op eerste zicht wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenEerste test in de nieuwe Autogids van vandaag: weinig op aan te merken, blijft uitstekend, maar "het plezierige kantje is wat afgevlakt". Lees: het komt er dus op neer dat je hem niet zo gemakkelijk meer dwars kan zetten in overstuur. Voor de rest enkel teleurstellend qua kofferruimte en interieurruimte met een "claustrofobische indruk, wellicht een minpunt in vergelijking met zijn concurrenten"...
Tjah, voor dat typische cockpitgevoel, daar koop je toch een BMW voor, dacht ik zo?
Ze hebben toch serieus moeten vissen achter pietluttigheden. Benieuwd naar de gedetailleerde wegtestOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Bij lokale dealer 7% korting gekregen op de basisprijs. Echter op de opties niet. Bij de packs kan ik er nog inkomen, maar op die opties zou toch ook wel die korting mogen gegeven worden? Dit zou toch mogelijk moeten zijn? De marge vd dealers is toch wel veel groter dan 7%? Zou er nog meer uit te halen zijn? Iemand ervaring mee? Blijkbaar kan BMWMB goed onderhandelen (zie p.12). Suggesties? Alvast thx.
Comment
-
Vraagje over de ophanging.
Zat efkes op de website van BMW en op een 528i kan je VDC krijgen in optie. Op een 535i kan dat niet...
Iemand die me kan zeggen of dat klopt?Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenImo betekent dat niet alleen hetgeen jij beweert
"(...) Het is bijvoorbeeld moeilijk geworden om de auto achteraan te laten uitbreken door na een netjes getimede lastwissel het gaspedaal goed te doseren."
Dat staat er letterlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenBij de 5 was dat vlak, nu mag die nog iets kleiner zijn, praktischer is hij op eerste zicht wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenAutoGids wie leest dat nu nog? Een autotest van AutoGids komt er grofweg op neer dat men het aantal opbergvakjes telt. Volgens AutoGids zijn alle autos goed. Allemaal uit schrik om adverteerders te verliezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenVraagje over de ophanging.
Zat efkes op de website van BMW en op een 528i kan je VDC krijgen in optie. Op een 535i kan dat niet...
Iemand die me kan zeggen of dat klopt?
De optie "DDC" (dynamische demping) is op de 523i/528i en de 520d/525d apart verkrijgbaar, bij de 535i/550i en 530d is die ook verkrijgbaar maar enkel in combinatie met Dynamic Drive (actieve antirol), als "Adaptive Drive".
Comment
Comment