Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZe komen er wel iets vroeger mee dan vroeger, heb ik de indruk (uitrustingspacks, waaronder ook M sport pack). Ik gok dat 't na een half jaartje productieleven in productie zal gaan, i.e. bestellen vanaf september, zoiets?
De nieuwigheden vanaf MY11, althans de 520d toch, staat al in de prijslijst, vermoedelijk om al bestellingen te kunnen noteren of potentiële kopers voor 'n 520d niet in de armen van de concurrentie te jagen. 't Zou me niet verwonderen mocht de prijslijst die medio augustus zal verschijnen, ook een 528i/535i/550i/525d/530d xDrive zal bevatten (waarschijnlijk niet allemaal, maar toch zeker enkele), 't M Pack, het volledige Individual gamma aan kleuren en interieurbekledingen, velgen en inleglijsten, enz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenEnig idee wat die prijs is van de 520d?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk BerichtenIets rond de €40.000 voor het basismodel
40.650€ om correct te zijn.
Comment
-
Hallo,
momenteel hebben wij thuis een BMW 318d van 2j oud met bijna 24 000 km nu zijn we van plan om een te gaan horen achter de nieuwe 5 serie die 20 maart gereleased zal worden in België.
Nu vraag ik mij af zit er tussen de motorisatie 318d (136pk) en de 520d zo'n verschil? En wat met de 520 vs de benzine uitvoering?
Net las ik ook dit artikel :
Alvast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denechtew Bekijk BerichtenHallo,
momenteel hebben wij thuis een BMW 318d van 2j oud met bijna 24 000 km nu zijn we van plan om een te gaan horen achter de nieuwe 5 serie die 20 maart gereleased zal worden in België.
Nu vraag ik mij af zit er tussen de motorisatie 318d (136pk) en de 520d zo'n verschil? En wat met de 520 vs de benzine uitvoering?
Net las ik ook dit artikel :
Alvast bedankt.
Comment
-
Comment
-
Heb offerte binnen voor de 520d:
black sapphire
cinnamon brown dakota leather
media pack bmw business advanced
model designation deletion
exterieur trim, matt alu
sport seats
fine brushed alu interieur trim
headlight wash
xenon
bleutooth
ambient lighting
park distance control front & rear
auto air conditioning
loudspeaker system bmw business
sun protection glass
seat heating front
312 ferrigrey 20" rims
lefthanddrive european spec
Prijs in euro 21% btw incl. = 43.300 bestellen in GB!
verschil met de Belgische prijzen heb ik nog niet uitgerekend!
levering 08/2010
Comment
-
Vandaag heb ik van maar liefst 3 verdelers een uitnodiging gekregen om naar de voorstelling van de nieuwe 5 te gaan. Als er iemand een uitnodiging wil laat 'm maar weten. Ik ga naar die van mijn verdeler. Ik heb nog een uitnodiging van Van Osch om 'm in De Barrier te gaan bekijken. Dat lijkt me daar wel de moeite. Nog een uitnodiging heb ik van Meeusen uit Kalmthout.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk BerichtenHier mijn vraag nog eens stellen
Iemand een idee of die integral active steering, dynamic drive, adaptive drive en damping control nodig zijn, of eerder bijdragen tot een zweverig en onecht rijgevoel? 't Scheelt hem wel een pak geld...
Daarnaast krijg je ook een actief meesturende achteras; wat de zijwindgevoeligheid en spoorvorminggevoeligheid op de autostrade tegengaat ... de auto wordt ook een stuk wendbaarder aan lage snelheden.
Lijkt een hoop marketingtalk; maar ik zou in uw plaats zéker eens testrijden met een auto die IAS heeft ... je zult het zeker aanvinken op de optielijst
Adaptive drive is een optie die zowel Dynamic Drive (onderdrukt overhelneiging) en Electronic Damper Control (gestuurde dempers die duik- en opstijgneiging onderdrukken) omvat. Als je graag een auto hebt die zeer vlak blijft bij sportief rijden; of eentje die putten e.d. wegfiltert ... dan zou ik het ook zeker kiezen.
Damping control ... je moet eens kijken in het topic van BMWMB in 'Mijn Duitse wagen': je voelt echt wel het verschil in karakter van de auto.
Ik kan u wel allemaal uitleggen wat het doet en persoonlijk vind ik het stuk voor stuk opties die echt hun geld waard zijn ... maar om het voor uzelf uit te maken zou ik gewoon eens naar de dealer stappen en een proefrit vragen met een auto die die systemen wél heeft; en eentje die ze niet heeft.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIntegral active steering zou ik zeker aanvinken. Uw stuur is dan snelheidsafhankelijk bekrachtigd; en het zorgt ervoor dat je in de stad veel minder omwentelingen nodig hebt ...
Daarnaast krijg je ook een actief meesturende achteras; wat de zijwindgevoeligheid en spoorvorminggevoeligheid op de autostrade tegengaat ... de auto wordt ook een stuk wendbaarder aan lage snelheden.
Lijkt een hoop marketingtalk; maar ik zou in uw plaats zéker eens testrijden met een auto die IAS heeft ... je zult het zeker aanvinken op de optielijst
Adaptive drive is een optie die zowel Dynamic Drive (onderdrukt overhelneiging) en Electronic Damper Control (gestuurde dempers die duik- en opstijgneiging onderdrukken) omvat. Als je graag een auto hebt die zeer vlak blijft bij sportief rijden; of eentje die putten e.d. wegfiltert ... dan zou ik het ook zeker kiezen.
Damping control ... je moet eens kijken in het topic van BMWMB in 'Mijn Duitse wagen': je voelt echt wel het verschil in karakter van de auto.
Ik kan u wel allemaal uitleggen wat het doet en persoonlijk vind ik het stuk voor stuk opties die echt hun geld waard zijn ... maar om het voor uzelf uit te maken zou ik gewoon eens naar de dealer stappen en een proefrit vragen met een auto die die systemen wél heeft; en eentje die ze niet heeft.
Er staat heus wel een vering onder die toch wel adequaat z'n werk zal doen. Daar mag je redelijkerwijs toch van uit gaan. En we zijn heus niet allemaal racepiloten die de auto tot op de limiet rijden. Verschil zal wel merkbaar zijn, maar tegen de alledaagse huis/tuin/keuken snelheden van het congestieve verkeer zal de impact op comfort en wegligging minimaal zijn. Onthoud wel, dat er tot voor enkele jaren helemaal geen keuze was in al deze electronische gadgets, en dat de auto's toen ook best reden. Het is wat je er uiteindelijk allemaal aan wenst uit te geven, maar de meerkost is volgens mij te hoog tov het genot dat je er aan kan hebben.
Maar dat is mijn idee en hoeft niet noodzakelijk het uwe te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenHeb offerte binnen voor de 520d:
black sapphire
cinnamon brown dakota leather
media pack bmw business advanced
model designation deletion
exterieur trim, matt alu
sport seats
fine brushed alu interieur trim
headlight wash
xenon
bleutooth
ambient lighting
park distance control front & rear
auto air conditioning
loudspeaker system bmw business
sun protection glass
seat heating front
312 ferrigrey 20" rims
lefthanddrive european spec
Prijs in euro 21% btw incl. = 43.300 bestellen in GB!
verschil met de Belgische prijzen heb ik nog niet uitgerekend!
levering 08/2010
Op de UK site wordt alles wel in engelse ponden berekend. Heb je de conversie naar euro gemaakt???
Heb net ook een config gemaakt op uk site: 525d met wat toeters, 48K EURO afgerond (wel degelijk, 43K pond).
Maar ik vind nergens de lefthanddrive european spec. Waar staat dat? En is dat gewoon den boot en hier de baan op? Enkel BIV en karren maar? Als dat zo zou zijn, dan koopt toch niemand hier nog een auto? Shipping cost is misschien wel hoog, weet ik niet. We kunnen met enkelen proberen een container vol te krijgen ....Last edited by RedFive; 27/02/2010, 00:05.
Comment
-
f10
je moet bij de Tourist sales department zijn bij de dealer in Londen, Park Lane. Zij staan in voor de continentale verkopen voor Europa. Je moet van de Britse prijs 17,5% BTW aftrekken, converteren naar euro en dan 21% btw bijtellen. Ze geven 4% korting er bovenop. Mijn prijs is el voor de 520d. Er komen in totaal 1546 euro extra kosten bij. Maar natuurlijk moet je hem wel zelf gaan ophalen in Londen. Maar dan nog doe je een gigantisch voordeel aan. Er er moeten geen modificaties aan gebeuren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIntegral active steering zou ik zeker aanvinken. Uw stuur is dan snelheidsafhankelijk bekrachtigd; en het zorgt ervoor dat je in de stad veel minder omwentelingen nodig hebt ...
Daarnaast krijg je ook een actief meesturende achteras; wat de zijwindgevoeligheid en spoorvorminggevoeligheid op de autostrade tegengaat ... de auto wordt ook een stuk wendbaarder aan lage snelheden.
Lijkt een hoop marketingtalk; maar ik zou in uw plaats zéker eens testrijden met een auto die IAS heeft ... je zult het zeker aanvinken op de optielijst
Adaptive drive is een optie die zowel Dynamic Drive (onderdrukt overhelneiging) en Electronic Damper Control (gestuurde dempers die duik- en opstijgneiging onderdrukken) omvat. Als je graag een auto hebt die zeer vlak blijft bij sportief rijden; of eentje die putten e.d. wegfiltert ... dan zou ik het ook zeker kiezen.
Damping control ... je moet eens kijken in het topic van BMWMB in 'Mijn Duitse wagen': je voelt echt wel het verschil in karakter van de auto.
Ik kan u wel allemaal uitleggen wat het doet en persoonlijk vind ik het stuk voor stuk opties die echt hun geld waard zijn ... maar om het voor uzelf uit te maken zou ik gewoon eens naar de dealer stappen en een proefrit vragen met een auto die die systemen wél heeft; en eentje die ze niet heeft.
Werkt er iemand sinds kort voor BMW?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVandaag heb ik van maar liefst 3 verdelers een uitnodiging gekregen om naar de voorstelling van de nieuwe 5 te gaan. Als er iemand een uitnodiging wil laat 'm maar weten. Ik ga naar die van mijn verdeler. Ik heb nog een uitnodiging van Van Osch om 'm in De Barrier te gaan bekijken. Dat lijkt me daar wel de moeite. Nog een uitnodiging heb ik van Meeusen uit Kalmthout.
Ik heb er ook eentje gekregen van Van Osch. Ik denk dat ik ook niet ga, het is mij te druk.
Comment
Comment