Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idem. Ik ga 18 maart naar de voorstelling van de nieuwe 5 in Oudenaarde.

Comment

• • Is het waar dat als ik een benzine koop dat deze later minder waard is om te verkopen dan een diesel?
      • Wat zijn zoals must have-opties aan een 5 serie? Zijn sportzetels zoveel beter als standaard lederen zetels?
      • Zijn Xenon lampen nu zoveel beter of is dit puur voor de show?

Wat denken jullie van deze uitrusting?

BMW 523i Limousine - Benzin - 150kw (204 PS ) (2996 ccm)

523i Limousine
      *

Lackierung, Interieur und Felgen
      Alpinweiss uni
      Leder Dakota Schwarz/Schwarz
      Leichtmetallräder V-Speiche 236
      Editionen + Pakete
      Innovationspaket
      Sonderausstattungen
      Fußmatten in Velours
      Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer
      Interieurleisten schwarz hochglänzend
      Scheinwerfer-Waschanlage
      (Bestandteil von Innovationspaket)
      Xenon-Licht für Abblend- und Fernlicht
      Adaptives Kurvenlicht
      Navigationssystem Professional
      Head-Up Display
      BMW Assist - Notruf, Auskunftsdienst, Pannenhilfe
      Internet
      BMW Online - E-Mail und Adressen, Parkplätze, Börse, RSS-Feeds, Wetter, Hotels
      Spracheingabesystem
      Handyvorbereitung Business mit Bluetooth Schnittstelle
      Navigationssystem Professional mit integrierter Handyvorbereitung Bluetooth
      Speed Limit Info
      Last edited by ; 27/02/2010, 18:00.

Comment

• dat noemen ze dan een 523i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          dat noemen ze dan een 523i
          Ja ik vind het ook kl...n dat er geen overeenkomst meer zijn.

Men kan al beter zeggen dat men een 3 liter heeft type 523 van 204pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pipi Langkous Bekijk Berichten
            Met 12.000 km per jaar zou ik alvast naar een benzinevariant uitkijken.
            Meneer verkoopt precies wel snel, voor de restwaarde zou ik dan misschien toch een diesel nemen. Denk dat dat bij een 5 wel veel scheelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              Meneer verkoopt precies wel snel, voor de restwaarde zou ik dan misschien toch een diesel nemen. Denk dat dat bij een 5 wel veel scheelt.

Reden van verkoop is puur omdat we graag een iets grotere wagen zouden hebben.
              Qua verbruik van een 523i op hoeveel l/km zal dit ongeveer liggen?
              Momenteel met onzen 318d = @90 (smog) cruise control :3 liter a 3,5
              @ 130 : rond de 5 a 6 liter soms, meestal minder.

Wat willen jullie juist zeggen over de 523d dat deze al genoeg power heeft om een "start" versie te zijn?

Comment

• Live from the Geneva Motor Show:

Bron: www.autoweek.nl
                freude am fahren

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                  freude am fahren

Comment

• Komt veel beter uit dan in het wit. Enkel lelijke velgen, maar das toch maar enkel op die hybride.

Ben eens benieuwd om hem irl te zien.

Comment

• Weet iemand de juiste naam van die grijze kleur van de onderste foto van vorige pagina?

Comment

• Ik krijg koppijn van die stickers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Ik krijg koppijn van die stickers.
                          Probeer 'es lijm te snuiven van rechtstreeks uit een tube, in plaats van ze van stickers af te gaan snuffelen. Misschien is dat beter?

Comment

• zijn er nog mensen van het forum die donderdagavond de 18de naar de voorstelling gaan bij Verstraeten in Lochristi?

Comment

• Of Patrick Smets lier?

Comment

• Off voorstelling was 20 maart? Is er op 18 maart een avant-premiere dan? Nog niets van gehoord vd dealer...

Comment

• Ik ga de 18e, maar wel bij Daeninck in Oudenaarde.

Comment

• Ik op 18 maart in Kortrijk ( galerij Quinze & Milan Walle Kortrijk )
                                    Uitnodiging via Monserez Kortrijk

Comment

• Ook uitnodiging gehad voor de 18e. Bij Romein in Aalst
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Deze morgen al even kunnen meerijden met deze prachtige auto.

Wat me direkt opviel was dat ondanks de 18inch, deze auto opmerkelijk comfortabeler reed dan een E60 op 17 inch.

Rolgeluiden waren ook veel beter gedempt. De testchauffeur toonde een beetje welk verschil de verschillende settings gaven in gasrespons en dergelijke: echt vet hoeveel verschil dat allemaal uitmaakt.

Het is zeer duidelijk dat bmw hier de comfortkaarten getrokken heeft.

Ook qua beenruimte is de nieuwe er imo op vooruitgegaan.

Testmodel was de 535i.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                          Deze morgen al even kunnen meerijden met deze prachtige auto.

Wat me direkt opviel was dat ondanks de 18inch, deze auto opmerkelijk comfortabeler reed dan een E60 op 17 inch.

Rolgeluiden waren ook veel beter gedempt. De testchauffeur toonde een beetje welk verschil de verschillende settings gaven in gasrespons en dergelijke: echt vet hoeveel verschil dat allemaal uitmaakt.

Het is zeer duidelijk dat bmw hier de comfortkaarten getrokken heeft.

Ook qua beenruimte is de nieuwe er imo op vooruitgegaan.

Testmodel was de 535i.
                                          Waren ook mijn eerste bevindingen! Serieuze stap vooruit

Comment

Working...
                                          X