Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
    Welke kleur heb je genomen? Heb je ook leder? Kleur? En welke motorisatie als ik vragen mag?
    Heb het sophistograu genomen (kleur enkel verkrijgbaar blijkbaar op de 7 en de nieuwe 5 klopt?) met Dakota Leder Zwart interieur. Heb lang getwijfeld om eventueel dat Dakota Zimtbraun te nemen. Ik vond het iets te veel afsteken tegen de grijze metalen inlegplaatjes. Er stond een 7 in de showroom met dat zwart interieur en dito grijze plaatjes en een GT met Zimtbraun en houten inlegplaatjes. Ben toch voor de eerste keuze gegaan.

Motor = 525d, 3lt 204 pk ..... Waarom ze dat eigenlijk een 525 noemen is me echt een raadsel en toch een beetje vreemd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jostevoet Bekijk Berichten
      Ik hoop het van harte. Ben benieuwd naar uw bevindingen met uw 20inch runflats.

Ik heb een jaar geleden al eens testgereden met een 730d met 20" velgen. Qua comfort was dat perfect.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ben daarstraks in Bornem eens kleurkes gaan bekijken. Wou eerst voor Havana gaan, maar irl vind ik dit toch te flets en te licht en de 5 verliest hierdoor een deel van zijn klasse. Zal dus toch voor imperialblauw gaan, met oyster/black interieur (black vloerbekleding is met kinderen toch gemakkelijker te onderhouden).
        Wagen staat al op de planning voor ergens in mei, maar ben toch blij de datum wat later te hebben geplaatst bij de bestelling zodat ik de kleur op de wagen zelf kon zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyinghigh Bekijk Berichten
          Heb het sophistograu genomen (kleur enkel verkrijgbaar blijkbaar op de 7 en de nieuwe 5 klopt?) met Dakota Leder Zwart interieur. Heb lang getwijfeld om eventueel dat Dakota Zimtbraun te nemen. Ik vond het iets te veel afsteken tegen de grijze metalen inlegplaatjes. Er stond een 7 in de showroom met dat zwart interieur en dito grijze plaatjes en een GT met Zimtbraun en houten inlegplaatjes. Ben toch voor de eerste keuze gegaan.

Motor = 525d, 3lt 204 pk ..... Waarom ze dat eigenlijk een 525 noemen is me echt een raadsel en toch een beetje vreemd.
          Ik heb precies dezelfde config in gedachten!
          Twijfel ook nog tussen zwart en zimtbraun. Maar dat komt me wat te oranje over, en ook de onderkant van het dashboard is dan in dat bruin, en dat is dan niet zo mooi. Jammer dat er geen heel donker chocolade bruin verkrijgbaar is (zoals op de nieuwe A8, machtig mooi!). Volledig zwart is mss wel wat somber maar tegelijk toch ook stijlvol en vooral makkelijker in onderhoud. Inleg zou ik wel in Anthracite nemen (spijtig dat de matte inleg vd 5GT niet te krijgen is op de 5). Buitenkleur zal waarschijnlijk ook Sophistograu worden (zag dat op een 7 en was zeer knap). En verder ook een 525d...Tevens sportautomaat maar wel de gewone ophanging. Na de introductie wil ik eerst proefrijden met de gewone ophanging, met 18" en 19" velgen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• [news.auto.cz]
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• hybride heeft blijkbaar ook andere neus en mistlichten, of is dit al een preview van de facelift voor binnen 3 jaar

Comment

• Die muisgrijze is exact hetzelfde exemplaar dat ook in de 'Black Box' in Brussel stond denk ik.

Het leder zag er na enkele dagen al serieus ... vuil uit. Een donkere kleur is toch iets makkelijker in onderhoud vanbinnen denk ik.

Comment

• Mja, die mistlichten van die hybride op de gewone zou ook wel mooi zijn.

Comment

• Vraagje:zou een 5(F10) reeks veel breder zijn dan een X3.
                        We zitten met beperkte ruimte qua breedte om de deuren open te doen,nu gaat het met de X3 maar het mag niet veel breder meer zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                          Vraagje:zou een 5(F10) reeks veel breder zijn dan een X3.
                          We zitten met beperkte ruimte qua breedte om de deuren open te doen,nu gaat het met de X3 maar het mag niet veel breder meer zijn.
                          De X3 zou 1m85,3 breed moeten zijn en de nieuwe 5 is 1m86 breed, scheelt dus zeer weinig.

Het kan wel dat de deuren van de 5 iets langer zijn natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                            Had deze auto de adaptieve ophanging? Dan zal het comfort nog wel te doen zijn, maar ik ben benieuwd op het met de standaard ophanging ook zo goed zal zijn. Verder de sportautomaat of gewone?
                            Dunno, of dat adaptief was of niet.

Je kun de settings instellen, dat is al wat ik weet.

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyinghigh Bekijk Berichten
                                Die muisgrijze is exact hetzelfde exemplaar dat ook in de 'Black Box' in Brussel stond denk ik.

Het leder zag er na enkele dagen al serieus ... vuil uit. Een donkere kleur is toch iets makkelijker in onderhoud vanbinnen denk ik.

Die in Brussel was Spacegrau/Venetobeige
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• De plannen om een 520D te bestellen binnen enkele maanden neemt hier meer en meer plaats in.

Wat denken jullie wat het beste is:een automatische versnellingsbak steptronic of de sportautomatische versnellingsbak steptronic met paddles.

Graag jullie advies.

Comment

• Op een 520d lijkt een gewoon automaat mij wel genoeg
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• Als het veel duurder is zou ik idd ook iets anders nemen voor dat geld, keuze zat in de optielijst

Comment

Vraagje:zou een 5(F10) reeks veel breder zijn dan een X3.
                                        De breedte van een bepaald model kan nu toch op tig manieren gevonden worden tegenwoordig? Een beetje zoekwerk zou deze voor mij volledig overbodige vraag achterwege kunnen gelaten hebben. En niet alleen de breedte van de auto is belangrijk, ook de grootte van de deuren speelt een rol en hoe ver men ze opendoet.

Comment

De plannen om een 520D te bestellen binnen enkele maanden neemt hier meer en meer plaats in.

Wat denken jullie wat het beste is:een automatische versnellingsbak steptronic of de sportautomatische versnellingsbak steptronic met paddles.

Graag jullie advies.
                                          Een 520d met automaat is zalig rijden !

In de nieuwe 5 zit de 8-trapsautomaat die minder verbruikt dan de manueel dus waarom zou je nog twijfelen !
                                          Ik vermoed dat de automaat nu wel wat meer zal genomen worden... (CO2, verbruik, comfort)

Sportautomaat met peddles is voor een sportwagen en dat kan je een 520d nu niet echt noemen vind ik...

Comment

Working...
                                          X