Oorspronkelijk geplaatst door zeramed
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten't kost 110 EUR + btw voor die sportautomaat (gesteld dat je sowieso een automaat neemt)... ik zou zeker die nemen als het in het budget past.
+ nog de prijs van een sportstuur dat dan ook verplicht wordt (ook nog zo'n 160 Euro)
Comment
-
[QUOTE=RedFive;3917393]De breedte van een bepaald model kan nu toch op tig manieren gevonden worden tegenwoordig? Een beetje zoekwerk zou deze voor mij volledig overbodige vraag achterwege kunnen gelaten hebben.
Na een "beetje" zoekwerk heb ik de afmetingen nergens gevonden van de F10,wel van de oude 5 reeks.
Moest ik het eenvoudig gevonden hebben,zou ik uiteraard deze volledig overbodige vraag achterwege gelaten kunnen hebben.
Toch bedankt voor uw reactie.
Comment
-
Zes klikjes van dit forum verwijderd :
Geen dank !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk BerichtenGewicht en prestaties zijn vergelijkbaar met 3-reeks touring , die nochtans stuk kleiner is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenVergelijking
520d: 8.1 nr 100 en 1595 kilo leeg.
320d touring: 8.1 nr 100 en 1480 kilo leeg.
Scheelt toch 115 kilo, maar wel even snel ja, maar komt misschien door de nieuwere motor.
Dus het verschil in gewicht is echt miniem...My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
een 520d naar EU-normen weegt 1695 kg
en een 320d touring naar Eu-normen weegt 1580kg
dus inderdaad verschil van 115 kg maar ik wilde maar signaleren dat een 5-reeks niet zó veel meer weegt dan een 3-reeks touring die je gevoelsmatig mogelijks als veel minder zwaar ervaart , en dat de 5-reeks daarbij ook quasi dezelfde prestaties kan voorleggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenIs dit ondertussen ook een automaat met dubbele koppeling ?
Wie kan er meer over vertellen ?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk BerichtenLast edited by GeeZer; 10/03/2010, 19:24.
Comment
-
Ten eerste: De 520d heeft de "nieuwe" motor van 180pk en 380nM. De 320d heeft deze ondertussen ook.
Ten 2de een kale 520 d of een full option 320d, hoeveel zou dat schelen in gewicht ?
Verschillen van 110 kg zijn te verwaarlozen.
1 persoon of 2 personen in de auto, pas getankt of bijna leeg, een noodreservewiel of runflat, bandenspanning,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenin de 35i versies word de m-dct gebruikt vanuit de m3 dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenBij de kleinere motoren nog niet ? jammer
Comment
Comment