Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
    Mensen maken verschillende keuzes met verschillende prioriteiten, vandaar het aanbod aan motorisaties.

Terugkomend op deze range, de 535d zou mij te 'traag' zijn, en er is niets 'hogers'.

De x35i spreekt mij naar rijervaring meer aan dan de M3, wegens de turbo ipv het hoogtoerige karakter. Helaas.
    de x35i met powerkuurtje is idd heel wat anders dan een diesel, of toch qua beleving...
    maar de nieuwe x35d/40d met chip zou toch een verbetering zijn tov wat je nu hebt. 360pk / 680Nm kun je moeilijk nog traag noemen hé
    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      In een luxelimo als een 5 past imo enkel een zoet draaiende 6 cil benzine
      Ik zie die 528i wel zitten
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
        de x35i met powerkuurtje is idd heel wat anders dan een diesel, of toch qua beleving...
        maar de nieuwe x35d/40d met chip zou toch een verbetering zijn tov wat je nu hebt. 360pk / 680Nm kun je moeilijk nog traag noemen hé
        Dat is het, ik zoek iets anders, en dat hoeft niet perse de meest rationele (of zuinigste) oplossing te zijn.

De traag stond dan ook tussen quotes hé. Ah, misschien plooi ik wel opnieuw voor mazout na een testrit... (maar hoe een testrit in een getunede 540d versieren?)

Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
        I hear ya!

Comment

• Met de 540d zal kunnen testgereden worden als die er is. Ik vrees dat dat pas volgend jaar zal zijn.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Met de 540d zal kunnen testgereden worden als die er is. Ik vrees dat dat pas volgend jaar zal zijn.
            Zou tegen de winter beschikbaar zijn

Comment

• Saffierzwart en hoogglans shadowline...

OO 00 OO

Comment

• übervet als daar nog een m-pakketr op komt is hij helemaal af .
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                  Ook uitnodiging gehad voor de 18e. Bij Romein in Aalst
                  Zal er ook zijn daar... Allebei een rode roos meebrengen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichten
                    er zijn dus nog grotere die-hard's

persoonlijk vind ik een diesel ( behoudens de 520d , die ik veel te licht vind) in een 5-reeks niet misstaan omdat het toch een volwaardige 4-zits gezinswagen is.

Voor benzine zou ik dan toch eerder gaan voor de 335i of Z 4 335i(s) of idd voor de M3 als kostprijs toch geen rol speelt
                    Heb je de nieuwe 520D met 180pk en 380Nm al testgereden ?
                    Hoeveel pk en koppel had de oude 525d ? In combinatie met de 8 trap zou de 520d wel eens goed kunnen meevallen. Geen bom, maar vlot genoeg voor het normaal verkeer. (Er zijn ook 5 rijders die max. met 2 in de auto zitten....)
                    Last edited by ; 13/03/2010, 14:22.

Comment

• De eerste 525d met de 2.5 motor had 177pk (of 163pk) en 400Nm koppel. Na de facelift is er de 3.0 motor gekomen met 197pk en ook 400Nm koppel. Deze nieuwe 520d moet zich dus zeker niet schamen.
                      OO 00 OO

Comment

Saffierzwart en hoogglans shadowline...

heb hem op het autosalon gezien, ben aan nieuwe toe! nu met 3 coupe! vorige waren ook bmw's 318 , en een 324D , maar vind de modellen te klasiek worden!( waar is de zo sportieve looks gebleven van weleer? dringend toe aan een niewe tekenaar voor mijn part!
                        heb intussen nieuwe besteld( 26/01) en het is geen BMW meer geworden!( en dit heeft zeker niet met de prijzen te maken)!
                        PS: en ben zeker niet de enige die daar zo over denkt!!( kijk maar naar de verkoops resultaten) en die zijn bij meerdere modellen ook minder, maar toch beduidend minder!
                        de rijeigenschappen zijn super, de modellen minder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ronsan 2 Bekijk Berichten
                          heb hem op het autosalon gezien, ben aan nieuwe toe! nu met 3 coupe! vorige waren ook bmw's 318 , en een 324D , maar vind de modellen te klasiek worden!( waar is de zo sportieve looks gebleven van weleer? dringend toe aan een niewe tekenaar voor mijn part!
                          heb intussen nieuwe besteld( 26/01) en het is geen BMW meer geworden!( en dit heeft zeker niet met de prijzen te maken)!
                          PS: en ben zeker niet de enige die daar zo over denkt!!( kijk maar naar de verkoops resultaten) en die zijn bij meerdere modellen ook minder, maar toch beduidend minder!
                          de rijeigenschappen zijn super, de modellen minder!
                          324D is nu niet bepaald een sportief gelijnd model imho..
                          Wat heb je dan wel gekocht als ik vragen mag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                            übervet als daar nog een m-pakketr op komt is hij helemaal af .

Spijtijg dat het M-pakket er maar komt in maart 2011!
                            Is het normaal dat er bijna een jaar tussen zit tussen lancering en M-sportpakket?

Comment

Met de 540d zal kunnen testgereden worden als die er is. Ik vrees dat dat pas volgend jaar zal zijn.

Dat zal het probleem niet zijn, maar zou ik hem een namiddag mogen laten tunen en dan testrijden?

(retorisch)

Comment

Saffierzwart en hoogglans shadowline...

Die voorbumper raak ik maar niet gewend.

Comment

• Ik hoop dat hij er donderdag in dat zwart staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Ik hoop dat hij er donderdag in dat zwart staat.
                                    Welke verdeler ga je? Dan zoek ik maandag op welke configuratie je verdeler heeft staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                      Welke verdeler ga je? Dan zoek ik maandag op welke configuratie je verdeler heeft staan
                                      Als men toch zo nieuwsgierig is naar een kleur, waarom bellen die mensen dan niet zelf naar hun verdeler? Dan weet je dat toch meteen. Als ik de bedenkingen of vragen lees die ik tegenkom op dit forum, denk ik dat gemakzucht voor velen usance is. Info die gemakkelijk zelf te vinden is, moet je zelf opzoeken vind ik, en niet posten.

Comment

Hij gaat naar daeninck in oudenaarde

Comment

Daeninck.

Dat mag je zeker doen.

Edit - de vraag was dus al beantwoord

Comment

Working...
                                          X