Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyinghigh Bekijk Berichten
    Iemand die deze week donderdag naar Ottevaere gaat in Boortmeerbeek voor de presentatie
    van de nieuwe 5?
    Ik heb een uitnodiging voor donderdagavond, maar moet werken.
    Ik ga vrijdag overdag zeker langsgaan!

Comment

• Is een F11 veel langer dan een F 10?

We hebben nu het gemak van een (soort)break(X3) en willen dit (misschien) niet missen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
        Is een F11 veel langer dan een F 10?
        Exact 8 millimeter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Exact 8 millimeter.
          Merci.

Comment

• Daarnet een nieuwe 5 achter mij op de ring en stukje E19.
            Ik vind het een heel knappe verschijning in de achteruitkijkspiegel. Echt een knap front ! Kleur was ook bijzonder mooi, een heel donkerbruin/grijs. Ik vind de nieuwe 5 knapper in real life dan op foto.
            Alleen jammer dat ze bij BMW de carkit van de optielijst geschrapt hebben en dat de betrouwbaarheid van de richtingaanwijzers ook niet meer dat is. ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
              Alleen jammer dat ze bij BMW de carkit van de optielijst geschrapt hebben en dat de betrouwbaarheid van de richtingaanwijzers ook niet meer dat is. ;-)
              Das niet alleen bij BMW zo

En idd, het front met de nieuwe Angel Eyes lijkt me enorm knap... bye bye Audi leds

Comment

• Vandaag heb ik onze 7 binnengebracht bij de verdeler. Ze waren een echte 'catwalk' aan 't bouwen om de nieuwe 5 voor te stellen. Deze stond al onder een doek die ik stiekem wat heb opgelicht. Bij Beckers in Dilsen staat dus een sophistograue 530d met hoogglans shadowline.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Morgen ook gaan loeren naar de nieuwe 5

Alexanderr , welk kleur staat in Kortrijk?

en drank genoeg koud ?

Comment

• Gisteren voor het eerst met eentje kunnen rijden:
                    Schitterende auto; weer een hele stap vooruit in vergelijking met een E60.

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Morgen ook gaan loeren naar de nieuwe 5
                    Alexanderr , welk kleur staat in Kortrijk?
                    en drank genoeg koud ?

Spacegrau; Imperialblau (met styling 281 en 312); Sophistograu en Saphirschwarz
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      Gisteren voor het eerst met eentje kunnen rijden:
                      Ook met de nieuwe 535i gereden?

Comment

• Iemand per toeval foto's gemaakt? Ik ga morgen zeker naar de voorstelling van de nieuwe 5reeks. Sommige mensen zijn al op donderdag geweest? Hebben die soms foto's gemaakt?

Is het de moeite om foto's te maken bij de opening ik ken iemand die studeert voor fotograaf en graag zo eens foto's wil maken.

"Kijkt uit naar morgen 20u00".

[test:]http://www.topgear.com/uk/bmw/5-series/road-test/535i-se

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                          Ook met de nieuwe 535i gereden?
                          ...

Neen, 530dA

Oorspronkelijk geplaatst door denechtew Bekijk Berichten
                          Iemand per toeval foto's gemaakt? Ik ga morgen zeker naar de voorstelling van de nieuwe 5reeks. Sommige mensen zijn al op donderdag geweest? Hebben die soms foto's gemaakt?
                          Euh ... we zijn nu nog maar donderdag he
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

...

Neen, 530dA
                            Wacht maar tot je de kans krijgt met die 535i te rijden...
                            Wat een schitterende machine

Comment

• [quote=Alexanderr;3932577]Gisteren voor het eerst met eentje kunnen rijden:

True maar voor mij eerder een kleine stap die zich beperkt tot een opfrissing van het design van de buitenkant en eerder een minieme meerwaarde.
                              Ik rij al 3/4 van mijn gerijbewijst leven met de 5 serie. Toen ik met mijn E39 reed had ik stof zetels, gewone lichten en lelijke velgen, en een standaard radio casette en een 52Oi motor zonder veel poespas.
                              Met de E60 kreeg ik een echte stap voorwaarts: behalve een modern design had ik plots leder, confortzetels, high end audio, profesionele navigatie, xenon, een strak interieur met houtlijsten, interieur sfeer lichtjes overal, mtech pakket met M5 spiegels, mooie velgen. Het punt is de doorsnee 5 rijder kwam echt in een nieuwe wereld terecht, ook de prestaties werden heel potent van het motoren gamma (diesels).

Met deze generatie 5 is het prestatie verschil in de motoren is eerder bescheiden, de extra mogelijke opties eerder waardeloos (of het zou moeten zijn dat men head up display en night vision, lane warning,, stop and go en automatisch parkeren mega nuttig vind) met uitzondering van de actieve ophanging die echt een meerwaarde is voor deze generatie wagens. Het interieur is beter maar ook niet wereldschokkend en ligt eerder in details en de rest van de opties eerder op hetzelfde niveau.

Tis een topprodukt , zonder twijfel maar eerder een evolutie dan een revolutie die de E60 wel was op gebied van confort en gebruiksgemak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                Met de E60 kreeg ik een echte stap voorwaarts: behalve een modern design had ik plots leder, confortzetels, high end audio, profesionele navigatie, xenon, een strak interieur met houtlijsten, interieur sfeer lichtjes overal, mtech pakket met M5 spiegels, mooie velgen. Het punt is de doorsnee 5 rijder kwam echt in een nieuwe wereld terecht, ook de prestaties werden heel potent van het motoren gamma.
                                En dat was allemaal niet mogelijk in een E39 ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  En dat was allemaal niet mogelijk in een E39 ofzo?
                                  toch in veel mindere mate. Wagens hebben echt met de Mbus aansluitingen en toevoeging van enorm veel elektronika en aktieve veiligheid de laatste 1O jaar een revolutie doorgemaakt. Deze stijle curve is toch wat aan het afvlakken.

Comment

• Het is inderdaad eerder een evolutie, maar het is ook nooit de bedoeling geweest van BMW om van de F10 een revolutie te maken.
                                    De E60 was een van de modellen onder de nieuwe designtaal. Nu wordt die gewoon voortgezet.
                                    Eerlijk gezegd, het lijkt mij ook moeilijk om rond de 6 jaar telkens een gigantische stap voorwaarts te maken wat betreft comfort en gebruiksgemak. Vergeet ook niet dat het momenteel crisis is hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                      Het is inderdaad eerder een evolutie, maar het is ook nooit de bedoeling geweest van BMW om van de F10 een revolutie te maken.
                                      De E60 was een van de modellen onder de nieuwe designtaal. Nu wordt die gewoon voortgezet.
                                      Eerlijk gezegd, het lijkt mij ook moeilijk om rond de 6 jaar telkens een gigantische stap voorwaarts te maken wat betreft comfort en gebruiksgemak. Vergeet ook niet dat het momenteel crisis is hé.
                                      Daarbij komt nog dat het merendeel van de klanten wel liefst nieuwe wagens ziet komen, maar de stijlbreuk mag toch niet al te groot zijn. Je moet kunnen vernieuwen zonder te bruusk over te komen. Daar zijn ze deze keer met de F10/F11 bijzonder goed in geslaagd.

Comment

Spacegrau; Imperialblau (met styling 281 en 312); Sophistograu en Saphirschwarz
                                        4 stuks

Ik kijk er echt naar uit ,
                                        thx Alexanderr

Comment

• Staan er in elke garage zoveel?

Comment

Working...
                                          X