Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voorstelling nieuwe touring bij de verdelers in Belgie : 18 september 2010 !

Comment

• Zonet gaan kijken naar de nieuwe 5 bij Daeninck (Oudenaarde). Ik heb nog nooit zo een receptie gezien bij een dealer Ze keken daar precies niet op een paar 10-duizend euro's

Comment

• Ook al een sneak preview gehad van de 5 daarnet.

Morgen zal ik misschien wat foto's gaan nemen.

Van onze dealer hebben we dus geen uitnodiging gekregen voor een receptie. (is ook wel een zeer kleine showroom, misschien wachten ze op hun uitbreiding in september)
        Last edited by ; 19/03/2010, 12:13.

Comment

• Kom net van bij Romein Aalst, was schone recepte en kben er weg van . Stond een zwart, wit en muizengrijs exemplaar. Het grijs was wat te simpel maar in't zwart is ie hemels! Wit ook prachtig, zeker met die zwartblinkende niertjes en knappe velgen (20"). Beenruimte achteraan is ook serieus verbeterd, echt top.

Comment

• damn, die nieuwe BMW interieurs zijn prachtig afgewerkt!

ik snap de goede commentaren op Audi echt niet.. voor mij staat BMW nu op 1 qua interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
              Zonet gaan kijken naar de nieuwe 5 bij Daeninck (Oudenaarde). Ik heb nog nooit zo een receptie gezien bij een dealer Ze keken daar precies niet op een paar 10-duizend euro's
              Twas inderdaad dik in orde! En de 5 vind ik nog knapper irl dan op foto . Vooral dan die antraciet grijze met 19".

Interieur is gewoonweg AF

Comment

• Ben gisteren ook gaan kijken. Gelukkig was ik vroeg ter plaatse want tegen 20.30h stond de showroom bij de dealer barstensvol met F10 fans
                Ik had de wagen al gezien op het salon, maar mijn 2de beoordeling wijkt niet af van wat ik in januari reeds zag : een perfect afgewerkte wagen, carressorie mooi in propertie, een prachtig interieur en tal van snufjes (toegegeven de ene al meer nuttig dan de andere, maar zo komt iedereen wel aan zijn trekken qua opties).

Prachtige wagen en volgens mij een voltreffer van BMW.

Comment

• Gisteren dus ook gaan kijken naar de nieuwe 5 ( Monserez ) waar er volgens Alexanderr +800 man was

Op het autosalon had ik deze ook al gezien en was toen wat ontgoocheld omdat ik hem niet zo speciaal vond maar ik moet mijn mening echt herzien ...
                  Fuck die is echt knap

Brede lange neus en een kort kontje terwijl de koffer da toch meer dan groot genoeg is ( groter dan de E60 denk ik )
                  Interieur is merkelijk veel mooier ook dan de E60 , ik denk dat dit een echte verkoopstopper wordt

Comment

• Gisteren ook eens gaan zien bij Jorssen.

Ze hadden serieus hun best gedaan, receptie was dik in orde.

En de wagen zelf is echt magnifiek. Interieur voelt (en is?) zeer ruim en mooi afgewerkt.
                    En hij rijdt echt super comfortabel, iets wat ik van de E60 eigenlijk ook wel vind.

Dat nieuwe scherm is eveneens super.

Natuurlijk waren ze allemaal fully loaded, nog even wachten hoe de wagens eruit gaan zien in standaardtrim op straat.

Maar die witte met zijn 21 inches mocht er zeker zijn.

Comment

• ik moet mijn mening trouwens herzien over de LED corona's, in 't echt vind ik ze echt nog knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        damn, die nieuwe BMW interieurs zijn prachtig afgewerkt!

ik snap de goede commentaren op Audi echt niet.. voor mij staat BMW nu op 1 qua interieur
                        Idd, heb Audi interieurs eigenlijk altijd maar plastiekerig gevonden :/

Comment

• Gisteren ook een overrompeling in de Barrier waar Van Osch de nieuwe 5 voorstelde. Het jammere was dat het zo druk was dat je de wagen eigenlijk niet echt goed kon beoordelen. Interieurindruk zag er wel van zeer goede kwaliteit uit.

Blijkbaar heeft BMW weinig last van de crisis want ook hier werd er niet gekeken op een euro.

Comment

• Fotootjes?

Comment

• Ben naar Lochristi geweest, stond een zwarte, twee zilveren en een blauw met beige interieur. Die blauwe was prachtig!

Interieuren zijn echt super, verderzetting van de e60fl. Wat ik minder vond zijn de niet glanzende zilverkleurige raamomlijsting. Van ver ok, van dichtbij zeer goedkoop ogend.

En op alle wagens was de knop voor de beensupport verstelling al kapot, kon je gewoon rond z'n as draaien. Blijkbaar hadden de wagens op het salon daar ook allemaal last van.

Heb wel een goede daad verricht. Op alle wagens de standlichten aangezet ^^
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• In Kortrijk stond er ook 1 in het blauw , supermooi

Comment

• Veel ruimte om foto's te trekken was er niet. Maar toch twee:

Dat donkerder grijs was wel veel knapper, maar ik heb er geen foto's van.

Comment

• Ik heb het echt niet voor die drukte. Ik wacht gewoon nog effe en misschien ga ik hem volgende week in Bornem eens rustig bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                      Kom net van bij Romein Aalst, was schone recepte en kben er weg van . Stond een zwart, wit en muizengrijs exemplaar. Het grijs was wat te simpel maar in't zwart is ie hemels! Wit ook prachtig, zeker met die zwartblinkende niertjes en knappe velgen (20"). Beenruimte achteraan is ook serieus verbeterd, echt top.
                                      Als er in Bormen gene witte staat dan rijd ik wel eens door tot in Aalst.

Comment

• Voor diegene die niet kan wachten op het M pakket of geen M pakket wilt, maar hem toch sportiever wilt doen uitzien. Gewoon het zilver stripje in het zwart laten laken.

Fotoshop:

Naar mijne smaak -->

Benieuwd hoeveel mensen hier deze toch mooier gaan vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
                                          Zonet gaan kijken naar de nieuwe 5 bij Daeninck (Oudenaarde). Ik heb nog nooit zo een receptie gezien bij een dealer Ze keken daar precies niet op een paar 10-duizend euro's
                                          't was inderdaad de moeite ....

Viel dan ook samen met de officiële opening van die concessie.

Comment

Working...
                                          X