Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Veel verschil is het toch niet met dat zwarte stripje.
Ik ga morgen eens kijken bij onze dealer.
Ik vind hem dan net iets sportiever uitzien. Het zou mooi passen met de shadow raamomlijstingen gezien deze ook in het blinkend zwart zijn(= zwart gespoten)
Gisteren langs geweest bij Daeninck Oudenaarde. Het was wel al 22u30 omdat ik nog andere verplichtingen had. Voordeel was natuurlijk wel dat het al kalmer begon te worden. Rond de auto's zelf liep amper nog volk rond. De meeste mensen stonden iets verder aan de bars.
Wat de wagen zelf betreft: ik had al gezegd dat ik hem modern maar wat braafjes vond. In feite vind ik dat nog steeds, maar hij is wel echt knap. Een beetje als een 7-reeks met de elegantie van de E92 en uiteraard iets kleiner. Binnenin mocht de afwerking wel iets waardevoller.
Gisteren langs geweest bij Daeninck Oudenaarde. Het was wel al 22u30 omdat ik nog andere verplichtingen had. Voordeel was natuurlijk wel dat het al kalmer begon te worden. Rond de auto's zelf liep amper nog volk rond. De meeste mensen stonden iets verder aan de bars.
Wat de wagen zelf betreft: ik had al gezegd dat ik hem modern maar wat braafjes vond. In feite vind ik dat nog steeds, maar hij is wel echt knap. Een beetje als een 7-reeks met de elegantie van de E92 en uiteraard iets kleiner. Binnenin mocht de afwerking wel iets waardevoller.
Zonet gaan kijken naar de nieuwe 5 bij Daeninck (Oudenaarde). Ik heb nog nooit zo een receptie gezien bij een dealer Ze keken daar precies niet op een paar 10-duizend euro's
Comment