Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veel verschil is het toch niet met dat zwarte stripje.

Ik ga morgen eens kijken bij onze dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Veel verschil is het toch niet met dat zwarte stripje.

Ik ga morgen eens kijken bij onze dealer.
      Ik vind hem dan net iets sportiever uitzien. Het zou mooi passen met de shadow raamomlijstingen gezien deze ook in het blinkend zwart zijn(= zwart gespoten)

Comment

• Morgen testrit zie, nrml 535d, ben benieuwd

Comment

• De 535d zal er nog niet getest kunnen worden, want die is er nog niet. De 530d is de zwaarst beschikbaarste diesel voor 't moment.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Gisteren ben ik bij Beckers in Dilsen geweest. Vandaag ga ik naar Beckers in Genk.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Gisteren langs geweest bij Daeninck Oudenaarde. Het was wel al 22u30 omdat ik nog andere verplichtingen had. Voordeel was natuurlijk wel dat het al kalmer begon te worden. Rond de auto's zelf liep amper nog volk rond. De meeste mensen stonden iets verder aan de bars.
              Wat de wagen zelf betreft: ik had al gezegd dat ik hem modern maar wat braafjes vond. In feite vind ik dat nog steeds, maar hij is wel echt knap. Een beetje als een 7-reeks met de elegantie van de E92 en uiteraard iets kleiner. Binnenin mocht de afwerking wel iets waardevoller.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                De 535d zal er nog niet getest kunnen worden, want die is er nog niet. De 530d is de zwaarst beschikbaarste diesel voor 't moment.

Inderdaad,volgende week zaterdag heb ik testrit van 9.30u tot 10.30u met de 530D.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                  Gisteren langs geweest bij Daeninck Oudenaarde. Het was wel al 22u30 omdat ik nog andere verplichtingen had. Voordeel was natuurlijk wel dat het al kalmer begon te worden. Rond de auto's zelf liep amper nog volk rond. De meeste mensen stonden iets verder aan de bars.
                  Wat de wagen zelf betreft: ik had al gezegd dat ik hem modern maar wat braafjes vond. In feite vind ik dat nog steeds, maar hij is wel echt knap. Een beetje als een 7-reeks met de elegantie van de E92 en uiteraard iets kleiner. Binnenin mocht de afwerking wel iets waardevoller.
                  Verklaar je laatste zin

Comment

• Weet er iemand of er al eentje bij Davo staat ?

En ik vind t echt lomp dat de 520d nu ook dubbel uitlaatje heeft
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                      Verklaar je laatste zin
                      Bv. lederen afwerking van de achterkant van de voorzetels, i.p.v. dat plastic dat recht uit de E87 komt.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Bavaria heeft 14% korting op een nieuwe 5 , bij BMW tussen de 6 en de 8%

Comment

• Enige foto die gelukt is van gisteren , maar ik vind deze velgen zo mooi dat ik hem welm oet posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Bavaria heeft 14% korting op een nieuwe 5 , bij BMW tussen de 6 en de 8%
                            Wie is Bavaria?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Wie is Bavaria?

Comment

Maar je kan niet zelf je wagen naar wens samenstellen en enkel het aanbod nemen wat er is? Wellicht wagens die in showrooms gestaan hebben. Niet?

Comment

Enige foto die gelukt is van gisteren , maar ik vind deze velgen zo mooi dat ik hem welm oet posten

Idd, knappe velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
                                    Zonet gaan kijken naar de nieuwe 5 bij Daeninck (Oudenaarde). Ik heb nog nooit zo een receptie gezien bij een dealer Ze keken daar precies niet op een paar 10-duizend euro's
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    Twas inderdaad dik in orde! En de 5 vind ik nog knapper irl dan op foto . Vooral dan die antraciet grijze met 19".

Interieur is gewoonweg AF
                                    ²²²² indrukwekkend allemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                      Maar je kan niet zelf je wagen naar wens samenstellen en enkel het aanbod nemen wat er is? Wellicht wagens die in showrooms gestaan hebben. Niet?
                                      Samenstellen zoals je wil denk ik maar ben niet zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        De 535d zal er nog niet getest kunnen worden, want die is er nog niet. De 530d is de zwaarst beschikbaarste diesel voor 't moment.
                                        Dan heeft men mij verkeerd ingelicht, maar vreesde er ook al voor :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                          Weet er iemand of er al eentje bij Davo staat ?

En ik vind t echt lomp dat de 520d nu ook dubbel uitlaatje heeft
                                          We hebben er 3

Comment

Working...
                                          X