Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Samenstellen zoals je wil denk ik maar ben niet zeker

Inderdaad.
    Last edited by zeramed; 20/03/2010, 14:15.

Comment

• Comment

• Op de foto's had ik wat twijfels maar in het echt Zalige wagen en vooral als je hem frontaal ziet

Comment

• Inderdaad, in het echt is hij echt impressive, ik ben ook even in de 5GT gaan zitten. Oog wel wat als een lompe wagen maar is echt groot vanbinnen.

De 5 in die kleur van op m'n foto's met die velgen is echt prachtig.
          Enkel de beenruimte is nog niet 100% wat het moet zjin volgens mij (achteraan).
          't front is echt extreem mooi gemaakt zo stoer.

Nadeel: 520d is pas available in augustus, september.

Comment

• Gisteren ben ik bij Beckers in Genk geweest. Hier stonden 2 530d's. de mooiste was een saffierzwarte met 19'ers, zwart lederen sportstoelen en alu afwerking. Vooral dat interieur vond ik werkelijk zeer knap en sportief.

De andere was een spacegraue met chromé raamomlijsting. Wat mij is opgevallen is dat de raamomlijstingen van die matte chromé is, terwijl de klinken een chromé inzetstuk hebben, op slechts een goede 10cm van mekaar verwijderd. Dat vond ik echt niet knap. Ik heb gezien dat dit ook zo is bij de 7. Ik ben daarom des te blijer dat ik hoogglans shadowline heb gekozen. Bij de 5 heb je in combinatie met hoogglans shadowline geen chromé inzetstukken in de klink. Dat is dus perfect.

Ik vind spacegrau een mooie kleur, maar niet op deze nieuwe 5... Er lagen 20" wielen onder deze 5 die ik echt niet mooi vond. Wat me ook opviel zijn de lelijke banden onder deze 20'ers. Volgens de verdeler zijn dit de enige banden in runflat die je kan krijgen. Het loopvlak op de rand ziet eruit of het banden zijn voor een terreinwagen. Wat wel een voordeel is dat 20" op een 5 niet te groot is, terwijl ik dat wel heb met 21'ers onder een 7. De banden waren ook mooi breed waardoor ze de velg aan de rand beter beschermen. Bij de 21'ers op de BMW 7 blijf ik het gevoel hebben dat de achterbanden te smal zijn voor deze velgen. Hier is dat dus niet het geval.

Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by BMWMB; 20/03/2010, 14:25.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Deze nieuwe 5 is echt qua design een stuk braver geworden. Volgens mij zal een M-sportpakket echt nodig zijn om 'm 'vet' te maken. Volgens de verkopers, die gisteren echt niet in de mood waren om op zulke moeilijke vragen te antwoorden, zou dit pakket al vanaf september beschikbaar zijn. De foto's zouden ergens eind juni, begin julie vrijgegeven worden. Ik ben alvast zeer benieuwd.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Iemand foto's van een witte ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                  Weet er iemand of er al eentje bij Davo staat ?

En ik vind t echt lomp dat de 520d nu ook dubbel uitlaatje heeft
                  Ja, die staat er. Ik ga sebiet ernaartoe!

Comment

• Thanks !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                      Voor diegene die niet kan wachten op het M pakket of geen M pakket wilt, maar hem toch sportiever wilt doen uitzien. Gewoon het zilver stripje in het zwart laten laken.

Fotoshop:

Naar mijne smaak -->

Benieuwd hoeveel mensen hier deze toch mooier gaan vinden.
                      En wat vinden jullie hiervan?

Comment

• Veel mooier vind ik het niet. Iets agressiever wel, maar daarvoor zal het M pack beter geschikt zijn.

Comment

• Daarnet met een witte 530d gereden, 1 woord: magistraal. Ik post vanavond wel een testverslag met foto's. Twas ne witte

Comment

• Zijn de nieuwe 5 ook eens gaan bekijken. Zeer knappe wagen, enkel jammer dat het minder een persoonlijkheid is in vgl met de E60. Deze is braver geworden, meer een grijze muis in het BMW gamma, waar de E60 een opvallende verschijning was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Gisteren ben ik bij Beckers in Genk geweest. Hier stonden 2 530d's. de mooiste was een saffierzwarte met 19'ers, zwart lederen sportstoelen en alu afwerking. Vooral dat interieur vond ik werkelijk zeer knap en sportief.

De andere was een spacegraue met chromé raamomlijsting. Wat mij is opgevallen is dat de raamomlijstingen van die matte chromé is, terwijl de klinken een chromé inzetstuk hebben, op slechts een goede 10cm van mekaar verwijderd. Dat vond ik echt niet knap. Ik heb gezien dat dit ook zo is bij de 7. Ik ben daarom des te blijer dat ik hoogglans shadowline heb gekozen. Bij de 5 heb je in combinatie met hoogglans shadowline geen chromé inzetstukken in de klink. Dat is dus perfect.

Ik vind spacegrau een mooie kleur, maar niet op deze nieuwe 5... Er lagen 20" wielen onder deze 5 die ik echt niet mooi vond. Wat me ook opviel zijn de lelijke banden onder deze 20'ers. Volgens de verdeler zijn dit de enige banden in runflat die je kan krijgen. Het loopvlak op de rand ziet eruit of het banden zijn voor een terreinwagen. Wat wel een voordeel is dat 20" op een 5 niet te groot is, terwijl ik dat wel heb met 21'ers onder een 7. De banden waren ook mooi breed waardoor ze de velg aan de rand beter beschermen. Bij de 21'ers op de BMW 7 blijf ik het gevoel hebben dat de achterbanden te smal zijn voor deze velgen. Hier is dat dus niet het geval.

Wat een lelijke velgen zeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                En wat vinden jullie hiervan?
                                Niet mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                  Daarnet met een witte 530d gereden, 1 woord: magistraal. Ik post vanavond wel een testverslag met foto's. Twas ne witte
                                  Ne witte ofwat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                                    Ne witte ofwat?
                                    das mooi hoor

Comment

• Die velgen zien er nogal goedkoop uit Maar dat wit staat hem niet slecht.

Comment

• Ik vind wit altijd mooi op een jonge wagen maar een keer die wat ouder wordt is dat wit niet meer zo aantrekkelijk

Comment

Working...
                                        X