Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik mis de E12 en E28 bij dat "historisch" overzicht.

Comment

• Hey,

Is er iemand die een goede photshop kan maken van onderstaande f10 is zowel imperialblauw als tiefseeblauw.

alvast bedankt.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wow die laatste is prachtig.

Al zijn er mooiere velgen, dit vind ik toch al niet slecht. Thuis eens proberen in het blauw te photoshoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
          Ik mis de E12 en E28 bij dat "historisch" overzicht.
          Welk "historisch" overzicht?

Comment

• Comment

• Jaande die velgen zijn ook niet mis ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pipi Langkous Bekijk Berichten
                Welk "historisch" overzicht?
                Op een van die foto's vanuit turkije zie je al de modellen op een rijtje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten

Jaande die velgen zijn ook niet mis ze

Jups ze staan echt wel prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyinghigh Bekijk Berichten
                    Jups ze staan echt wel prachtig!
                    An sich zullen dat zeker niet de knapste velgen zijn, maar in combinatie met de nieuwe fünfer Doet me wat denken aan de "discussie" over BMWMB zijn velgen
                    Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door smoothbeemer Bekijk Berichten
                      Hey,

Is er iemand die een goede photshop kan maken van onderstaande f10 is zowel imperialblauw als tiefseeblauw.

alvast bedankt.
                      Spacegrau

Sophistograu

Saphirschwarz

Imperialblau

Tiefseeblau

Comment

• Velgen zijn ietwat ordinair van styling. Dat kan smaakvoller/discreter!

Comment

• Voor mij deze 19'ers aub.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• En het kan ook lelijk...

AC Schnitzer

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Voor mij deze 19'ers aub.

Best knap, maar mist shadow line... En die voorbumper, ik kan er niet aan wennen.

19 inch op de F10 lijkt trouwens een beetje kleiner dan 18 inch op de E60 lijkt mij.

Comment

• Thanks Phil,

Indien het niet teveel gevraagd is zou je dat op de andere foto (die schuin vanachter) ook eens willen toepassen. Vooral dan het imperialblau en sophistograu daar deze mijn voorkeur hebben.

wou dat ik dit ook kon, zo met photoshop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door smoothbeemer Bekijk Berichten
                                  Thanks Phil,

Indien het niet teveel gevraagd is zou je dat op de andere foto (die schuin vanachter) ook eens willen toepassen. Vooral dan het imperialblau en sophistograu daar deze mijn voorkeur hebben.

wou dat ik dit ook kon, zo met photoshop.
                                  Morgen ofzo.

Comment

• Vandaag mijn eerste zien rijden op de E40. Wel met garageplaten..
                                    BMW E61 525d LCI '09
                                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                      Ja twas ne witte, met dezelfde velgen. In't echt zijn die velgen echt wel lekker hoor . En kvind het wit heerlijk icm zwarte niertjes . En die LED's zijn wauw. Vergeet het maar dat je hiermee low profile rondrijdt

Ik ben hem vandaag in Aalst gaan zien en ik vond hem fantastisch mooi in het wit. Ook de velgen passen er geweldig goed op. Enkel de zwarte niertjes en die 2 grijze strips vond ik lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten

Jaande die velgen zijn ook niet mis ze
                                        Zijn zeker niet mis, al trekken ze hard op de velgen die ook op de 1 Serie te verkrijgen zijn.

Comment

• Vraagje,

Welke setup zou het best zijn op een 525D met sportautomaat (sportautomaat heeft standaard driving dynamic control, das electronische regeling van gasrespons en stuurreactie via sport en normal knop naast pook)

1) sportautomaat met m sport ophanging( dus enkel regeling van gas en stuurrespons en constant een wat harder afgeveerd onderstel)

2) sportautomaat met dynamic damping control (keuze uit vier standen, zijnde de eerder genoemde sport en normal stand van driving dynamic control en sport plus en comfort. Bij de laatste 2 worden de schokdempers harder of zachter gezet).

Welke van de twee zou de beste setup geven voor een sportieve rijder? Adaptive drive ( dus inclusief regeling van de rolbewegingen,...) is niet beschikbaar op de 525D en valt dus ook weg uit de mogelijkheden.

Persoonlijk denk ik dat met de m sportophanging al een leuk rijdende auto ontstaat. Maar dan heb je wel altijd een hard onderstel, maar minder problemen op defecten. Zou deze harder rijden dan een e 46 met m sport ophanging en 18 inch? De F10 zijn op 19 inch staan.

Comment

Working...
                                          X