Ik mis de E12 en E28 bij dat "historisch" overzicht.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Hey,
Is er iemand die een goede photshop kan maken van onderstaande f10 is zowel imperialblauw als tiefseeblauw.
alvast bedankt.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenIk mis de E12 en E28 bij dat "historisch" overzicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pipi Langkous Bekijk BerichtenWelk "historisch" overzicht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
Jaande die velgen zijn ook niet mis ze
Jups ze staan echt wel prachtig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyinghigh Bekijk BerichtenJups ze staan echt wel prachtig!Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door smoothbeemer Bekijk BerichtenHey,
Is er iemand die een goede photshop kan maken van onderstaande f10 is zowel imperialblauw als tiefseeblauw.
alvast bedankt.
Sophistograu
Saphirschwarz
Imperialblau
Tiefseeblau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVoor mij deze 19'ers aub.
19 inch op de F10 lijkt trouwens een beetje kleiner dan 18 inch op de E60 lijkt mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door smoothbeemer Bekijk BerichtenThanks Phil,
Indien het niet teveel gevraagd is zou je dat op de andere foto (die schuin vanachter) ook eens willen toepassen. Vooral dan het imperialblau en sophistograu daar deze mijn voorkeur hebben.
wou dat ik dit ook kon, zo met photoshop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenJa twas ne witte, met dezelfde velgen. In't echt zijn die velgen echt wel lekker hoor . En kvind het wit heerlijk icm zwarte niertjes . En die LED's zijn wauw. Vergeet het maar dat je hiermee low profile rondrijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
Jaande die velgen zijn ook niet mis ze
Comment
-
Vraagje,
Welke setup zou het best zijn op een 525D met sportautomaat (sportautomaat heeft standaard driving dynamic control, das electronische regeling van gasrespons en stuurreactie via sport en normal knop naast pook)
1) sportautomaat met m sport ophanging( dus enkel regeling van gas en stuurrespons en constant een wat harder afgeveerd onderstel)
2) sportautomaat met dynamic damping control (keuze uit vier standen, zijnde de eerder genoemde sport en normal stand van driving dynamic control en sport plus en comfort. Bij de laatste 2 worden de schokdempers harder of zachter gezet).
Welke van de twee zou de beste setup geven voor een sportieve rijder? Adaptive drive ( dus inclusief regeling van de rolbewegingen,...) is niet beschikbaar op de 525D en valt dus ook weg uit de mogelijkheden.
Persoonlijk denk ik dat met de m sportophanging al een leuk rijdende auto ontstaat. Maar dan heb je wel altijd een hard onderstel, maar minder problemen op defecten. Zou deze harder rijden dan een e 46 met m sport ophanging en 18 inch? De F10 zijn op 19 inch staan.
Comment
Comment