2de optie zonder twijfel. Op onze M zit dat ook en daar ben ik mega kontent van.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten2de optie zonder twijfel. Op onze M zit dat ook en daar ben ik mega kontent van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenStaat die met sportvering niet lager dan met adaptive drive?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGaat hij met A.D. ook niet lager hangen in de sport-modus? Of doet dat niks aan de hoogte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenStaat die met sportvering niet lager dan met adaptive drive?
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGaat hij met A.D. ook niet lager hangen in de sport-modus? Of doet dat niks aan de hoogte?Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk denk dat dat weinig tot niets doet aan de hoogte.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDat donkerblauw is echt magnifique!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk BerichtenZijn dit de 18" velgen? En Imperialblue?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenJazeker
Thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk BerichtenDacht het, maar nu ben ik zeker (ja, lettergrootte was wel wat groot...)
Thx
De 19"-velgen zijn echt U-vormig, terwijl de 18" (die er zeer goed op lijken, stylingnummer ken ik niet uit het hoofd) dubbele spaken hebben .. voor als je het niet zou zien aan de velggrootte ..
dit is 19"
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichtendie 18" staan toch niet mis
Comment
Comment