Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb vandaag in Hasselt een zwarte 530d gezien met 18" velgen. Het is de eerste nieuwe 5 die ik in het wild spot. Ik moet eerlijk zeggen dat deze 5 me weinig doet. Zowel de neus als de achterlichten vind ik qua design niet echt geslaagd. Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen... De vorige 5 bezorgde mij kippenvel vanaf de voorstelling en heeft dat 6 jaar lang gedaan en doet dat nu nog steeds. Deze nieuwe F10 doet dat niet. Ik hoop echt dat een M-sportpakket beterschap brengt en de wagen wat minder saai doet uitzien.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Wellicht 'Tasman metalic' als buitenkleur?
      Denk niet dat dat verkrijgbaar is op de F10.

Sophisto is het waarschijnlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        Denk niet dat dat verkrijgbaar is op de F10.

Sophisto is het waarschijnlijk.
        Beide kleuren zijn verkrijgbaar op de F10. Sophisto is nog donkerder van kleur. Het zou nu wel kunnen met het buitenlicht dat het 'Sophisto' ipv 'Tasman' die Hamann laat tonen.

Comment

• Een (realistische) impressie van de F10 M5

Comment

Beide kleuren zijn verkrijgbaar op de F10. Sophisto is nog donkerder van kleur. Het zou nu wel kunnen met het buitenlicht dat het 'Sophisto' ipv 'Tasman' die Hamann laat tonen.
            Tasman vind ik prachtig! Waarom staat dat dan niet op de configurator?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              Tasman vind ik prachtig! Waarom staat dat dan niet op de configurator?

Comment

Een (realistische) impressie van de F10 M5

imposante verschijning

Comment

het staat in elk geval wel in de boekjes.

Net als het beige (goudkleurig) wat ik wel mooi vind met een donker interieur....
                  Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Heb er dit weekend eens kunnen inzitten. Fantastisch interieur, met een zeer kwalitatieve afwerking. Opnieuw de referentie in deze klasse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                      Hamann heeft het weer goed begrepen.
                      Echt é...

Comment

• 23d én 25d motor kan niet hè, zouden dan evenveel pk hebben.

Ben wel akkoord dat de 25d een echte 2,5 liter zou moeten zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Ik moet eerlijk zeggen dat deze 5 me weinig doet. Zowel de neus als de achterlichten vind ik qua design niet echt geslaagd. Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen... De vorige 5 bezorgde mij kippenvel vanaf de voorstelling en heeft dat 6 jaar lang gedaan en doet dat nu nog steeds. Deze nieuwe F10 doet dat niet. Ik hoop echt dat een M-sportpakket beterschap brengt en de wagen wat minder saai doet uitzien.
                          Kan ik mij volledig bij aansluiten!
                          freude am fahren

Comment

Ik heb vandaag in Hasselt een zwarte 530d gezien met 18" velgen. Het is de eerste nieuwe 5 die ik in het wild spot. Ik moet eerlijk zeggen dat deze 5 me weinig doet. Zowel de neus als de achterlichten vind ik qua design niet echt geslaagd. Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen... De vorige 5 bezorgde mij kippenvel vanaf de voorstelling en heeft dat 6 jaar lang gedaan en doet dat nu nog steeds. Deze nieuwe F10 doet dat niet. Ik hoop echt dat een M-sportpakket beterschap brengt en de wagen wat minder saai doet uitzien.

Volledig mee akkoord,
                            binnen is ie mooier

groetjes,Meire

Comment

• Read the definitive BMW 5 Series 2024 review from the expert What Car? team. Check specs, prices, performance and compare with similar cars.

Dat valt me wel tegen dat de 5 in standaard ophanging niet al te best rijdt. Je moet dus net als bij de A5 sportback al bijna gedwongen de elektronisch geregelde ophanging kopen. Ik dacht serieus om de 5 touring boven de E klasse break te kiezen, maar ik heb toch een beetje schrik van de betrouwbaarheid van adaptive drive en dergelijke toestanden (veel km's voor de boeg!). Feitelijk vind ik dat een beetje flauwekul dat je de auto op comfort, sport, etc. kan instellen. Er is toch niets mis met een gewoon van fabrieks af goede standaard ophanging?
                              Heeft iemand al met de gewone standaard ophanging gereden?

Comment

• Zou dit Tasman als buitenkleur zijn?

Comment

• Het is in ieder geval een knappe kleur
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Ik vind het tochwel mooi staan
                                    Last edited by ; 28/03/2010, 20:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                      Het is in ieder geval een knappe kleur
                                      En dan zeker diene grijze boord als optie aanvinken in de voorruit. Past er gewoon perfect bij!

Comment

• En met dit interieur(zeker het zwart hemeldak nemen!)

Comment

Ik heb vandaag in Hasselt een zwarte 530d gezien met 18" velgen. Het is de eerste nieuwe 5 die ik in het wild spot. Ik moet eerlijk zeggen dat deze 5 me weinig doet. Zowel de neus als de achterlichten vind ik qua design niet echt geslaagd. Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen... De vorige 5 bezorgde mij kippenvel vanaf de voorstelling en heeft dat 6 jaar lang gedaan en doet dat nu nog steeds. Deze nieuwe F10 doet dat niet. Ik hoop echt dat een M-sportpakket beterschap brengt en de wagen wat minder saai doet uitzien.
                                          En toch denk ik als je morgen uwe 7 total loss moest rijden, je overmorgen een 5 zult samenstellen.

Comment

Working...
                                          X