Ik heb vandaag in Hasselt een zwarte 530d gezien met 18" velgen. Het is de eerste nieuwe 5 die ik in het wild spot. Ik moet eerlijk zeggen dat deze 5 me weinig doet. Zowel de neus als de achterlichten vind ik qua design niet echt geslaagd. Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen... De vorige 5 bezorgde mij kippenvel vanaf de voorstelling en heeft dat 6 jaar lang gedaan en doet dat nu nog steeds. Deze nieuwe F10 doet dat niet. Ik hoop echt dat een M-sportpakket beterschap brengt en de wagen wat minder saai doet uitzien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenWellicht 'Tasman metalic' als buitenkleur?
Sophisto is het waarschijnlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenDenk niet dat dat verkrijgbaar is op de F10.
Sophisto is het waarschijnlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenBeide kleuren zijn verkrijgbaar op de F10. Sophisto is nog donkerder van kleur. Het zou nu wel kunnen met het buitenlicht dat het 'Sophisto' ipv 'Tasman' die Hamann laat tonen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenTasman vind ik prachtig! Waarom staat dat dan niet op de configurator?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenEen (realistische) impressie van de F10 M5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
Net als het beige (goudkleurig) wat ik wel mooi vind met een donker interieur....Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenHamann heeft het weer goed begrepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk moet eerlijk zeggen dat deze 5 me weinig doet. Zowel de neus als de achterlichten vind ik qua design niet echt geslaagd. Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen... De vorige 5 bezorgde mij kippenvel vanaf de voorstelling en heeft dat 6 jaar lang gedaan en doet dat nu nog steeds. Deze nieuwe F10 doet dat niet. Ik hoop echt dat een M-sportpakket beterschap brengt en de wagen wat minder saai doet uitzien.freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb vandaag in Hasselt een zwarte 530d gezien met 18" velgen. Het is de eerste nieuwe 5 die ik in het wild spot. Ik moet eerlijk zeggen dat deze 5 me weinig doet. Zowel de neus als de achterlichten vind ik qua design niet echt geslaagd. Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen... De vorige 5 bezorgde mij kippenvel vanaf de voorstelling en heeft dat 6 jaar lang gedaan en doet dat nu nog steeds. Deze nieuwe F10 doet dat niet. Ik hoop echt dat een M-sportpakket beterschap brengt en de wagen wat minder saai doet uitzien.
Volledig mee akkoord,
binnen is ie mooier
groetjes,Meire
Comment
-
Read the definitive BMW 5 Series 2024 review from the expert What Car? team. Check specs, prices, performance and compare with similar cars.
Dat valt me wel tegen dat de 5 in standaard ophanging niet al te best rijdt. Je moet dus net als bij de A5 sportback al bijna gedwongen de elektronisch geregelde ophanging kopen. Ik dacht serieus om de 5 touring boven de E klasse break te kiezen, maar ik heb toch een beetje schrik van de betrouwbaarheid van adaptive drive en dergelijke toestanden (veel km's voor de boeg!). Feitelijk vind ik dat een beetje flauwekul dat je de auto op comfort, sport, etc. kan instellen. Er is toch niets mis met een gewoon van fabrieks af goede standaard ophanging?
Heeft iemand al met de gewone standaard ophanging gereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenHet is in ieder geval een knappe kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb vandaag in Hasselt een zwarte 530d gezien met 18" velgen. Het is de eerste nieuwe 5 die ik in het wild spot. Ik moet eerlijk zeggen dat deze 5 me weinig doet. Zowel de neus als de achterlichten vind ik qua design niet echt geslaagd. Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen... De vorige 5 bezorgde mij kippenvel vanaf de voorstelling en heeft dat 6 jaar lang gedaan en doet dat nu nog steeds. Deze nieuwe F10 doet dat niet. Ik hoop echt dat een M-sportpakket beterschap brengt en de wagen wat minder saai doet uitzien.
Comment
Comment