Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat valt me wel tegen dat de 5 in standaard ophanging niet al te best rijdt. Je moet dus net als bij de A5 sportback al bijna gedwongen de elektronisch geregelde ophanging kopen. Ik dacht serieus om de 5 touring boven de E klasse break te kiezen, maar ik heb toch een beetje schrik van de betrouwbaarheid van adaptive drive en dergelijke toestanden (veel km's voor de boeg!). Feitelijk vind ik dat een beetje flauwekul dat je de auto op comfort, sport, etc. kan instellen. Er is toch niets mis met een gewoon van fabrieks af goede standaard ophanging?
Heeft iemand al met de gewone standaard ophanging gereden?
Donderdag 16h, testdrive met 530d, sportautomaat en standaard ophanging. Ben ook benieuwd hoe dit zal rijden, want heb ook mijn bedenkingen bij de betrouwbaarheid van die high-tech ophangingen allemaal. En wat zou dan een demper/veerpoot kosten als die defect is? Nee, eerst ff rijden met standard set up.
In combinatie met shadowline vind ik dit een zéér mooie kleur voor de 5.
Tasman staat wel in de brochure, maar is pas beschikbaar Q3 2010.
Is ook op 3 serie te krijgen (ook op config) en heb dit al in 't echt gezien. Een donker grijsgroen kleurtje, speciaal maar niet voor de 5 denk ik.
Is dus niet de kleur zoals hierboven te zien is volgens mij.
Sophisto, duidelijk. Tasman is veel klaarder van kleur; meer groen-grijs zoals RedFive al zei.
Wordt af en toe eens gekozen op een X1 ... 't is niet mijn favoriete kleur; erg flets en somber IRL.
Sophisto zoals hierboven is een heel donker grijs, als de zon erop zit wordt het bleker. Zeer mooie kleur, jammer genoeg worden de meeste in die kleur verkocht ...
Ja, maar ik bedoelde in het echt. Om de kleur eens met eigen ogen te kunnen zien hé.
Foto's geven toch altijd een ander beeld.
Als ik me goed herinner, Beelen in St Truiden
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Iets wat mij tijdens de presentatie is opgevallen is dat de binnenkant bovenaan van de koffer gewoon het ruwe ijzer is en dat er geen enkele zacht paneel is aan bevestigd.
Er zijn echt uit stekende stukken ijzer die je materiaal in de koffer kunnen beschadigen...
vraag me af of:
1. da in de vorige 5 ook zo was.
2. wat ze daar misten....
het kost nu toch genen rotten bal om daar nog vlug een stukje stof voor te steken...
ze dachten waarschijnlijk: 'der is genen enen idioot die op zijn knieën achter de openstaande koffer gaat zitten... dus ze zien het toch niet'...
Aber naturlich.... dan hadden ze geen rekening gehouden met Beefcake met zijn pope allures
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
ik denk eigenlijk dat bovenstaande in europa ook niet slecht zou verkopen.
Vooral de bar spreekt me aan
Nu is het echt precies een 7-serie. Ik vind een verlengde 5 een beetje overbodig. Als je meer beenruimte wilt koop je toch gewoon een 7. Verlengde 7-serie heeft dan wel weer nut omdat er niets groters bestaat binnen het BMW gamma.
Nee, in China gebruiken mensen sowieso vaker een chauffeur en dan wil je niet met je benen in je nek zitten zoals in een gewone 5 en tegen die torenhoge voorzetels aankijken.
De Passat en A6 was daar al lange tijd met de lange wielbasis van de Superb beschikbaar.
Een 5 L heeft al meer ruimte achterin dan een 7 (die eigenlijk geen ruimtewonder is).
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Nee, in China gebruiken mensen sowieso vaker een chauffeur en dan wil je niet met je benen in je nek zitten zoals in een gewone 5 en tegen die torenhoge voorzetels aankijken.
De Passat en A6 was daar al lange tijd met de lange wielbasis van de Superb beschikbaar.
Een 5 L heeft al meer ruimte achterin dan een 7 (die eigenlijk geen ruimtewonder is).
With all do respect... de chinezen in ne 5 met hun benen in hunne nek
denk dat ze in ne mini nog pleuts over hebbe
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment